Egyáltalán tisztázzuk .... miért kell mosni a hűtő rendszert ?
még a vadi új autoknál és motoroknál is elő Írás a két -három évenkénti hűtő folyadék csere ... miért ?
A fagyálló tudja mindenki miért kell , de mi is van még a hűtő folyadékban ... korozió kezelő ... ph modositó ..... adalékok garmada
A folyamatós forráspont közelében és lehűlés ,felmelegedés közbe a
a hűtőfolyadék 2 év alatt , elvesziti eme tulajdonságát .
A víz szépen a rendszerben a termostáton a hűtőn víz követ hagy , így egyre kisebb a hűtő kapacitása a termostat egyre lustább . A vas részeken rohadni kezd az anyag a gumi tőmitéseket szépen ki keménnyiti a víz kő stb...stb
a legjobb víz kő oldó az ecet a gumit nem bántja ./ ph érték/ tiszta allu motorokhoz van tableta és folyadék , a rozsda gátlást a petroleum kiváloan végzi és keveredik a vizel / brigó /
Tehát minden esetben a víz kő kialakulását kell meg akadályozni ,ezt
meg nyugtatóan csak a 2 évi csere oldja meg . Sok gyártó más- más
keverékre esküszik ép ezért van kék,zöld,sárga,piros ,barna stb színű
hűtőfolyadék Pl: a Peugeot csak barnát használ a Suzuki zöldet a BMW kéket egy biztos mind egy célt szolgál !
a sima vizel használt motor 3 hónap alatt víz köves lesz .......
Dieselnél a gátszakadást ere vezetik vissza !
benzines elöbb- utobb a hűtő vagy a termostát vagy a víz pumpa miatt hengerfej tömítés csere is lesz .
ezért nem mindegy ez a kérdés ! köszönöm a türelmet
ha a tartályt akarod csak mosni nem kell félni, ha az egész rendszert akkor nem tudom, főleg ha alu hűtős akkor ki tudja mi nem eszi meg az alumíniumot.....
amit írtam az a tartályra tuti dolog, ki van próbálva
vízkőoldő van mindenhol, az a budiba való párszáz ft
ecet is jó ha nem undorodsz a szagától
az a lényeg savas legyen
én rádugtam a kivezetésekre csövet, aztán bedugtam csavarral, öntöttem bele vízkőoldót és rázogattam
utána fogkefékkel benyúltam és kikeféltem az apraját
előtte az egyiket a fejénél meghajlítottam hogy az alját is elérje a kefe része
kb fél óra meló
ecet egy napig .... ki mos ... brigó 1 napig ..... ki mos .. és vagy 5* tiszta vizel ki mos .. cső kötések zsír vékonyan ! aztán jöhet a bekevert fagyálló !
7 kw .... majd 9.5 lóvacska ez közel a 1/5 -e ...az egésznek karbi és kipu fojtással ................ komoly melegedési probléma lépne fel , szerintem büntetlenül nem lehet fojtani ennyit !
gs 500 f 2004 év vet hozzá 25 kw os vezérmű tengely használt 35000 ft + ki kell cserélni a membrán dúgot ,vagy be ragasztani és ki fúrni újra + egy kisebb fő fúvóka.......... ennyi , én szabtam át a karbit és át fúvókáztam a mérésre , mivel erre volt csak jogsija a tagnak , mi után le lett zongorázva minden , vissza is én raktam mindent , sőt még kicsit fel is húztuk a kis 500 kilóst
a Hondának is van 25 kw -os tengelye 2db kb Új 75 000 ft
a karbi át alakító szettet ,nem találtam de sac kb 15000 -25000 közé teszem Új gyárit . Ezt kb 10 000- 20000 között ki cserélik neked.
a hivatalos be mérés
2 éve 42 000 volt
uj forgalmi ,új törzs könyv 12000
Ha igen, tömitetlen air/box sok levegő fent , rosszul lett össze rakva
Ha csak úgy jött a hiba ............
1 gyertya mustra
2 karbi mustra .... vagy dugulás vagy nem emel ki a vákum dugó menbrán sérülés ../ha van egyáltalán mert tipust nem írtál / Ha van ?.... kehelycső ? ott dugulás .
szelep zárási problémák !
2/t nél
1. Henger fej tömités hiba
2 , nem jól működö power , kopott , .. ha van .?
3 . el kormozodott kipu
4 Részben el dugult benzin csap
5 magas hő értékü gyertya
6 fő tengely szimering ...... sorolhatnám
Honda CBF 500-asom van és az új képzési engedélyhez 35kw alá kell varázsolni. Van ötlet hol érdemes , Én egri vagyok. Mivel átalakítva lesz természetesen műszaki vizsgaára megy.
köszi ha szántok rá időt, és van ötlet.
üdv:mgyörgy
Akartam mondani ............... tel ........... de már egyszer ... majd csak meg érted .......... Persze hozzad a masinát ...
De úgy nem tudom be lőni ,hogy utol érd az ÉN öreg gizimet
Valaki segitsen karburátor beállitásba, alacsony fordulaton nagyábbol jó de viszont 9 ezres fordulat fele elkezd dadogni és nem pörög ki. Na ez levegő miatt vagy benzin és sok vagy kevés?
Egyáltalán tisztázzuk .... miért kell mosni a hűtő rendszert ?
még a vadi új autoknál és motoroknál is elő Írás a két -három évenkénti hűtő folyadék csere ... miért ?
A fagyálló tudja mindenki miért kell , de mi is van még a hűtő folyadékban ... korozió kezelő ... ph modositó ..... adalékok garmada
A folyamatós forráspont közelében és lehűlés ,felmelegedés közbe a
a hűtőfolyadék 2 év alatt , elvesziti eme tulajdonságát .
A víz szépen a rendszerben a termostáton a hűtőn víz követ hagy , így egyre kisebb a hűtő kapacitása a termostat egyre lustább . A vas részeken rohadni kezd az anyag a gumi tőmitéseket szépen ki keménnyiti a víz kő stb...stb
a legjobb víz kő oldó az ecet a gumit nem bántja ./ ph érték/ tiszta allu motorokhoz van tableta és folyadék , a rozsda gátlást a petroleum kiváloan végzi és keveredik a vizel / brigó /
Tehát minden esetben a víz kő kialakulását kell meg akadályozni ,ezt
meg nyugtatóan csak a 2 évi csere oldja meg . Sok gyártó más- más
keverékre esküszik ép ezért van kék,zöld,sárga,piros ,barna stb színű
hűtőfolyadék Pl: a Peugeot csak barnát használ a Suzuki zöldet a BMW kéket egy biztos mind egy célt szolgál !
a sima vizel használt motor 3 hónap alatt víz köves lesz .......
Dieselnél a gátszakadást ere vezetik vissza !
benzines elöbb- utobb a hűtő vagy a termostát vagy a víz pumpa miatt hengerfej tömítés csere is lesz .
ezért nem mindegy ez a kérdés ! köszönöm a türelmet