Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerinted amit belinkeltél ...MI ?

Egyáltalán tisztázzuk .... miért kell mosni a hűtő rendszert ?
még a vadi új autoknál és motoroknál is elő Írás a két -három évenkénti hűtő folyadék csere ... miért ?
A fagyálló tudja mindenki miért kell , de mi is van még a hűtő folyadékban ... korozió kezelő ... ph modositó ..... adalékok garmada
A folyamatós forráspont közelében és lehűlés ,felmelegedés közbe a
a hűtőfolyadék 2 év alatt , elvesziti eme tulajdonságát .
A víz szépen a rendszerben a termostáton a hűtőn víz követ hagy , így egyre kisebb a hűtő kapacitása a termostat egyre lustább . A vas részeken rohadni kezd az anyag a gumi tőmitéseket szépen ki keménnyiti a víz kő stb...stb

a legjobb víz kő oldó az ecet a gumit nem bántja ./ ph érték/ tiszta allu motorokhoz van tableta és folyadék , a rozsda gátlást a petroleum kiváloan végzi és keveredik a vizel / brigó /

Tehát minden esetben a víz kő kialakulását kell meg akadályozni ,ezt
meg nyugtatóan csak a 2 évi csere oldja meg . Sok gyártó más- más
keverékre esküszik ép ezért van kék,zöld,sárga,piros ,barna stb színű
hűtőfolyadék Pl: a Peugeot csak barnát használ a Suzuki zöldet a BMW kéket egy biztos mind egy célt szolgál !
a sima vizel használt motor 3 hónap alatt víz köves lesz .......

Dieselnél a gátszakadást ere vezetik vissza !
benzines elöbb- utobb a hűtő vagy a termostát vagy a víz pumpa miatt hengerfej tömítés csere is lesz .

ezért nem mindegy ez a kérdés ! köszönöm a türelmet
először csak a tartályról volt szó
Én teljesen az egész rendszert!
De amit be linkeltem biztos jó!
ha a tartályt akarod csak mosni nem kell félni, ha az egész rendszert akkor nem tudom, főleg ha alu hűtős akkor ki tudja mi nem eszi meg az alumíniumot.....
amit írtam az a tartályra tuti dolog, ki van próbálva
attól fosok hogy a tömítést nem e eszi meg az ecet meg sav stb...
De ez sztem lehet jobb módszer
http://www.grando.hu/hutotiszt...
Akinek kell szervizkönyv írjon a vulpesvulpes@freemail.hu ra A-Z jöhet minden!
vízkőoldő van mindenhol, az a budiba való párszáz ft
ecet is jó ha nem undorodsz a szagától
az a lényeg savas legyen
én rádugtam a kivezetésekre csövet, aztán bedugtam csavarral, öntöttem bele vízkőoldót és rázogattam
utána fogkefékkel benyúltam és kikeféltem az apraját
előtte az egyiket a fejénél meghajlítottam hogy az alját is elérje a kefe része
kb fél óra meló
egyet értek
Hol lehet venni?
Hogy csináljam?öntsek még valami hozzá?
Köszi
ecet egy napig .... ki mos ... brigó 1 napig ..... ki mos .. és vagy 5* tiszta vizel ki mos .. cső kötések zsír vékonyan ! aztán jöhet a bekevert fagyálló !
akkor simán ki lehet savazni
egy fogkefével rá is segíthetsz
a dt80 tartálya szinte új lett
szemüveg legyen rajtad
Igen műanyag!
műanyag tágulási? vízkőoldó kiszedi a trutyit belőle
7 kw .... majd 9.5 lóvacska ez közel a 1/5 -e ...az egésznek karbi és kipu fojtással ................ komoly melegedési probléma lépne fel , szerintem büntetlenül nem lehet fojtani ennyit !
Helló!Mivel mossam át a hűtő tartályt?Hót mocsok
Következö :

gs 500 f 2004 év vet hozzá 25 kw os vezérmű tengely használt 35000 ft + ki kell cserélni a membrán dúgot ,vagy be ragasztani és ki fúrni újra + egy kisebb fő fúvóka.......... ennyi , én szabtam át a karbit és át fúvókáztam a mérésre , mivel erre volt csak jogsija a tagnak , mi után le lett zongorázva minden , vissza is én raktam mindent , sőt még kicsit fel is húztuk a kis 500 kilóst

a Hondának is van 25 kw -os tengelye 2db kb Új 75 000 ft
a karbi át alakító szettet ,nem találtam de sac kb 15000 -25000 közé teszem Új gyárit . Ezt kb 10 000- 20000 között ki cserélik neked.

a hivatalos be mérés
2 éve 42 000 volt
uj forgalmi ,új törzs könyv 12000

remélem segített üdv Tasi
Köszi, nem túl biztató, de ha csak 7Kw megy le akkor is ekkora meló?
szűkitet karbi ....

a dekompemeltyü lukjait leszükiteni ,
25kw v tengely

De egy vagyon lesz ... 2 éve csináltam gs 500 -ast 105 000 ft lett a vége a bemérés az új okmányok
szét szedés után volt a motor ?

Ha igen, tömitetlen air/box sok levegő fent , rosszul lett össze rakva

Ha csak úgy jött a hiba ............

1 gyertya mustra
2 karbi mustra .... vagy dugulás vagy nem emel ki a vákum dugó menbrán sérülés ../ha van egyáltalán mert tipust nem írtál / Ha van ?.... kehelycső ? ott dugulás .
szelep zárási problémák !
2/t nél

1. Henger fej tömités hiba
2 , nem jól működö power , kopott , .. ha van .?
3 . el kormozodott kipu
4 Részben el dugult benzin csap
5 magas hő értékü gyertya
6 fő tengely szimering ...... sorolhatnám
Honda CBF 500-asom van és az új képzési engedélyhez 35kw alá kell varázsolni. Van ötlet hol érdemes , Én egri vagyok. Mivel átalakítva lesz természetesen műszaki vizsgaára megy.
köszi ha szántok rá időt, és van ötlet.
üdv:mgyörgy
Akartam mondani ............... tel ........... de már egyszer ... majd csak meg érted .......... Persze hozzad a masinát ...
De úgy nem tudom be lőni ,hogy utol érd az ÉN öreg gizimet
Valaki segitsen karburátor beállitásba, alacsony fordulaton nagyábbol jó de viszont 9 ezres fordulat fele elkezd dadogni és nem pörög ki. Na ez levegő miatt vagy benzin és sok vagy kevés?
telefon Pisti ,,,