Sziasztok motorosok!
Bizonyára pár embert mosolyra fakaszt amit irok de a többség szerintem vágni fogja.Mivel a régi robimat eladtam szeretnék egy kicsivel nagyobbat venni lehetőleg elérhető távolságban pesttől.Amit eddig kinéztem már rég elvitték már korán reggel.Tudom ki korán kel aranyat lel de én hiába kelek korán ha mindig dolgozom nincs időm folyamatosan a hirdetéseket bújni.Egy kimondott tipus érdekelne de előbb megvárom a visszajelzéseket innen. Hátha valaki tud valamit és nem nevetséges ezen a fórumon ilyen kérést közzé tenni.Minden hozzászolást elolvasok hátha nem túl nagy kérés itt ilyen formában motorraa vadászni!
Előre is köszönöm mindenkinek!
Széles utat!
Azt akartam megtudni, hogyha gyenge az aksi lehet-e az a baj, merthogy hiába forgat ha már nem ad akkora szikrát, hogy beröffenjen.vagy rosszul gondolom ?
lehet hogy nagyon sok benzint kap!én betekertem a levegöcsavart teljessen és most jó a dusitásom!suber fentröl a másodikon van nekem!igy lett jó!suber másodikon fentröl levegöcsavar teljessen be!de mielött a motor nem melegszik be addig csodát ne várj mert nem lehet beállitani mert fullad!
Ha silányan indul, és hallani hogy nyöszörög akkor lehet ilyen probléma. De előbb töltsd fel, mérd meg, nem feltétlen kell újat venni egyből. van egy érték ahol még menthető, van ami alatt kuka. Meg bikázz rá más akksival, és ha azzal pöc röf, akkor jöhet az új akksi. :)
azért indulhat nehezen a motor, mert gyenge az aksi ? végülis forgat, csak elég silányan, és nem is akar mindig beindulni. ha veszek másik aksit az megoldja a problémámat ?
üdv
kérnék egy kis segítséget :/
Oylan bajom van egy honda xl 125ccm-is gépállattal hogy magasabb fordulaton letílt kb 4000-res fordulat!
Menet közben még hamrabb kaja gondra tippelek!
Elég sokat játszottam már vele de vagy alul nagyon ratyi nincs alapjárat meg ha oda huzom a gázt lehörög ham eg nagyobbat teszek bele alul jó de kb 4000 fordulaton tilt olyan mintha sokáig rajta lenne a szivató ezért is gondolok kajára már levegőt is adtam neki ide oda mindenhova de nem jó! kissebb fovókával nem pörgettem ki de az meg alul rossz!
mondjuk teljesen elvolt zárva a levegő kis fuvókával lehetséges hogy azért is torpan alacsony fordulaton mondjuk eddigi tapasztalataim nem ezt mutatják!
mondták it hogy elektronika de én azt nem hiszem mert volt olyan egy rossz karbival hogy amikor levettem a légszűrőt pörgött mint ham uszály lett volna ha cibáltam a gázt! csak avval meg alapjárat nem volt meg gerjet vagy leált így vettem ujjat de msot meg ilyen bajom van!
Valaki tud ebben segíteni mit nézzek meg? próbáljak ki?
Válaszotokat előre köszönöm!
üdv:Zoli
Sziasztok
kawa z 750-hez erdeklodnek hogy elso hatso fekolajcseret hany deci v liter es milyen olaj kell madik kerdesem az lenne hogy hutofolyadekot is cserelnek milyen es mennyi kell bele es meg egy es utcso hogy elso es hatso leng.csillapitoba nilyen es mennyi olaj kell
valaszokat es a segitseget elore is kosxonom mindenkinek ja es 2006os a kicsi z-eee
Oké. Én csak leírtam a véleményem. Bár manapság már nem lehet biztosra menni semmivel kapcsolatban. Pl. a méregdrága SKF csapágyak az akkori robogómban nem mentek 500 km-et sem, majd darabokra hullott az egyik. Teszem hozzá hogy 50 ccm, semmi tuning, normál használat és 'versenycélú' olaj, profi szerszámokkal összerakva, szerelési hiba kizárva. Az évek során azt megfigyeltem, hogy az olcsóbb termékektől nem lehet sokat várni, csak sajnos ez egyre igazabb a csúcsminőségű és méregdrága cuccokra is. Ezért szoktam a gyárit ajánlani, mert ott talán még megvan a minőség. Talán...
elfogadom,amit mondasz meg értem is,csak nem mindegy,hogy 5000Ft/L vagy 2300Ft/l,főleg,hogy 1,2L kell,így mit csináljak a megmaradt 0,8L-el egy évig tároljam bontva?az sem tesz jót neki...
a gyár,meghogy kivel köt szerződést az ajánlott olajra,az más tészta,aki többet ígér neki vagy kinek a valakije a fejes,szerintem ott már inkább a marketing része dönt,hiszen az adott minősítést minden olaj eléri...
volt,hogy tönkrement a víthőfok gombám a kismotorba,a gyári 8-9ezer,azt vettem egy vele teljesen azonosat,mindenben megegyezett,csak valamilyen autóhoz való 3ezerért...nagyjából ekkor döntöttem el,hogy nem mindíg szükséges a gyári mindenben....
azért kivi vagyok taschner véleményére is az olajjal kapcsolatban,nemrég olvasgattam az ő véleményét erről a témáról és szívesen várom most is :)
Értem én végülis hogy mit mondasz, de szerintem a gyári olaj az gyári olaj. Persze ez az olaj is csak olajból van, meg ez 'csak' egy robogó, itt nincs különösebb igénybevételnek kitéve az olaj sem. Ettől függetlenül én mindenből a gyárit szoktam javasolni. Eltérni persze lehet, mindenkinek a saját belátása szerint.
Bizonyára pár embert mosolyra fakaszt amit irok de a többség szerintem vágni fogja.Mivel a régi robimat eladtam szeretnék egy kicsivel nagyobbat venni lehetőleg elérhető távolságban pesttől.Amit eddig kinéztem már rég elvitték már korán reggel.Tudom ki korán kel aranyat lel de én hiába kelek korán ha mindig dolgozom nincs időm folyamatosan a hirdetéseket bújni.Egy kimondott tipus érdekelne de előbb megvárom a visszajelzéseket innen. Hátha valaki tud valamit és nem nevetséges ezen a fórumon ilyen kérést közzé tenni.Minden hozzászolást elolvasok hátha nem túl nagy kérés itt ilyen formában motorraa vadászni!
Előre is köszönöm mindenkinek!
Széles utat!