Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne haragudj, de felét nem értem annak amit írsz. Sajnálom nincs ilyen mély típusismeretem, hogy megmondjam neked mi mivel kompatibilis.
Hello.
1989-es Aprilia ETX 350 kuplungbovdennek milyen mértei vannak ?
Bovdenház, ill. maga a bowden. ! Sürgős !
jó okés
Nagyon egyszeru: Van a 3 fazis bemenet ami altalaba feher vagy sarga, a negativ, es a pozitiv akku szal. Az 5 vezetekes rendszerben nincs a gyujtas szal itt az akku pozitiv vezetekrol bent a szabalyzoban van a szbalyzo resz bekotve tehat kint nincs kulon vezetek. Ez az egyszerubb megoldas. Mi az ugynevezett univerzalis szabalyzot szoktuk bekotni ami csak 5 vezetekes. Minden ilyen allando magnesu generatorra jo. Mas a helyzet ha gerjesztett a generator.
Üdv ez a problémám kx125 az enyém,kosár cserés lenne?Tök újak a lamellák üt egyet és megáll.1996-os az enyém milyen évjárattal azonos a kuplung kosaram?250-es nem jó hozzá?
az a csavar szerintem meg a dúsitó levegő keverék valami, mert van rajta meg egy csavar és az koppig be van csavarva az az alapjarat allito, de majd küldök képet ma nem volt rá időm
Üdv, ha üt egyet akkor a kosár rossz?
nem nem lehet semmit se egybekötni ... ha nincs pontos rajzod műszered és nem tudod mit csinálsz ne fogjál neki !
a 6 pólusúnak általában az egyik jelvezeték mikor kontaktra teszed azon van + de van ameiknek meg van duplázva a plusz vagy a minusz vezeték
az a csavar az alapjárati csavar!ha betekered akkkor szép egyenletessen jár a motor!ha túl betekered akkor igen pörögni fog!ahogy tekered észre fogod venni mikor lesz jó!
üdv
fesszabályzó ügyben kérnék segítséget.
http://www.amazon.com/gp/produ...
6 pólusú helyett hogyan lehet (ha lehet egyáltalán) 5 pólusút feltenni ami a legtöbb japánon van? melyik 2 vezetéket lehet egybe kötni? a kapcsolási rajzon annyi látszik, hogy 3 be 3 ki de sajna nagyon rossz minőség ezért nem lehet követni, hogy melyik hova megy. ha valaki tudna ebben segíteni nagyon megköszönném
Pontosan. Minek a led-es irányjelző, ha meg van tákolva....
megkeresed a gyárit aztán olyan kialakításút veszel(van 2-3 lábú)
ha véletlen mókolni kell akkor megkeresed a pozitív szálat azt kötöd a 49-es lábra
Köszönöm a segítséget,
Nem vagyok toppon a témában, ezért lehet hülyeséget kérdezek (bocsi)
ezt az index villogtatót hova tudom bekötni? Ugye ebből csak 1 darab kell a 4 indexhez?
ne ellenállást vegyél hanem elektronikus index villogtatót
3-5 ezer közti árban vannak
aztán annak mindegy mit villogtat led vagy izzó
Sziasztok!
Segítséget kérnék, hogy Szegeden vagy a környéken hol tudok venni LED-es indexhez ellenállást?

A válaszokat előre is köszönöm
hello milyen motorról van szó mert lehet amit állítgatsz az nem szivató illetve az de az csak egy pillangószelep a karbi oldalán :) és lehet fordítva működik
Tud valaki segíteni hogy DRZ 400 SM gyári első féktárcsában (310mm átmérő) a szögecsek milyen méretűek?
gilmooore84 "...a másik gyertya pipába tedd a gyertyát és fogd meg a kezedbe és ha erössen megbasz akkor az tuti jó!..." Most már tudom hogy kell 'szakszerűen' ellenőrizni az ív nagyságát.....
szerintem be proba azt meglátod közbe mozgasd meg majd
most nem tudok csak hnap de erről a csavarrol beszélek http://www.kepesmotor.hu/motor...

ez a karbi teljesen hasonlit de nekem szivato is van rajta ezen nem latok
ok. de be fogja enni magát a cucc a gyűrű mögé hogy fel lazítsa? mert úgy áll a gyűrű mint ahogy a hengerben kellene.
olajba tedd bele 1 napig v csavar lazitó spray és várj!
küldj képet róla hadd nézem +a karbit!
Heló mindenki. Egy régóta nem használt yamaha fj 1100 dugattyúján a gyűrűk be vannak tapadva-ragadva- van valakinek tippje hogy varázsoljam ki a vájatból úgy hogy nem törjön el?
ja a füst is oké! inditástol kezdva kb 5percig hánya a füstöt kicsit melegszik visszáb áll sokkal!