Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyszer már néztem a kezem olajos volt de a gyertya nem nagyon volt olajos.
keverék allito van rajta ha az az, a szivató mellet van
mikunin elvileg nincs levegö csavar csak alapjárati!mondom szivócsonkot nézd mert farsos és blokba ömlik a benzined!amugy amit irtál hogy csak ugy indul el hogy benzint öntessz bele az azért van mert mivel a blokba belefolyik a benzined ál a motorod a benzin elpárolog és csak olaj marad ott és ez véget nem tudod elinditani és azért kell szivatnod hogy oda érjen a benzin ami berobanik!ha holnap elinditod akkor elösször vedd le a gyertyát az ujjad dugd oda és kezeddel nyomkodd a berugokart!az ujjadnak tiszta olajnak kell lennie a gyertya szint ugy olajos és ez végett nem robbanik!ha jól megnézted volna mikor elindult neked elöször hatalmas füst jött ki és nem akart kipörögni!tuti tiszta takony a bele az olajtol!az meg hülyeség hogy nincs kompresszio és azért szarakszik!heheh nevetséges!1.gyertya le nyomasd ki a cuccot és indizsd!ha nem jó akkor 2 karbi suber fentröl második állás levegöcsavar ha van teljessen be és indizsd!3ha elindul és huzod a gázt karbi tul folyot nézd hogy megy e benzin,ha megy és karbi bevan álitva rendessen akk szivócsonk probléma!azért azt nézd meg hogy a kezedet jól megrázza e a gyertya!:)ha nem akk probálj másik gyertyát is mert egy idö után az is azr lessz és hirtelen felforosodik!
yamaha 125dt 93-as évjárat.
Mikuni...... kocka suber vizmelegitős hokiságú,
Kompresszio hehe nevetséges én a kezemmel benyomom a motort szóval ez hülyeség ezt nem ezért csinálja!amit leirtál az volt nekem szint ugy!motorba benzin rugás indul az fullad!az egészben a karbi volt bünös!a szivócsonknál kapot farsott és igy a tulfolyon nem ment el a benzin hanem bele a motorba és tiszta takony volt és ezért nemis indult!azt csináltam hogy levettem a gyertyát és oda tettem a helyére az ujjam és kinyomta a mocskot!na most a karbinál ugyan ugy fujnom kellett mert levegö kellet neki heheh igen mert a rohadt szivocsonk repedt volt és ezért nem volt vákum ami szivna!na már csináld azt hogy a subert tedd a fentröl a másikba levegöcsavart tekerdbe teljessen ez igy tuti jó lessz mert nekem is így volt jó és a szivócsonkot mindenképp nézd meg mert farsot kap akkor rughatod meghuzhatod de nem lessz semmi ereje se!a másik gyertya pipába tedd a gyertyát és fogd meg a kezedbe és ha erössen megbasz akkor az tuti jó!a motor hirtelen melegszik akkor tuti farsos és az lessz a baja!de mondom azt foga meg amit irtam a karbirol hogy álisd be!nekem is sok mindent mondtak hogy ennyit meg annyit tekerjem meg anyám picsája!de ez mind nem volt jó ahogy én csináltam ugy lett jó!motorosd márkája és karbi márkáját ird le please!
mármint melyik helyzet volt a tiéddel is? merteddig ugy indult az enyem ha a hengerbe öntöttem benzit majd szivato rugás es indult, ha ezt nem csinalom csak rugdosom akkor kb fél óra rugdosas utan beindul hebeg habog leáll rárugok még egyszer utána indult és ment.
De ez idegesített a karbinak az egyik túlfolyójába levegőt nyomtam szivato rugás és indul, de ha leállitom és beinditásnal nem használok szivatót lefullad és megint csak levegőt fulyok bele szivato és indul,

de nagyon sok mindent mondat már nekem hibára, főtengely szimering, nincs kompresszio,karbi hibás,a legujjab hogy a rezgő szelep nem zár vagy tőrött.
A kompresziót cáfolom és a rezgő szelepet is!
1-2-3 még emeli az elejét és szántok is vele :)
rezgő szelepet néztem sértetlen.
Csak a blokk van szinte, meg egy két elektronikai cucc. (Trafók, gyertyapipák...) Ezen kívül pedig egy hibátlan lengővilla, rugóstag felfogótóval. Ha ezek közül kellene valami akkor képet természetesen csinálok. Vagy beviszem a suliba megmutatni. :)
Semi!
Telók? Kerekek? Fékek?
szia milyen mocid van?nekem ugyan ez volt a baja!keihin pwk 38!elenöriztem a csonkot hogy mgvan e repedve mert ha igen és levegö csavar kivan tekerve akkor nem indul meg fullad meg nem pörög ki!én azt csináltam hogy teljessen betekertem és megjavult!na de nem mehet igy örökké ezért megcsináltam a csonkot egy vastagabb gumicsöböl és ugyanugy betekertem a levegö csavart!a motor most tökéletes és megy mint vadálat!én ennyibe tudtam segitteni!:)
megnéztem mind jo,ideg beteg voltam h nem indul hecből a karbi egyik túlfolyójába fujtatóval bele fújtam rárugtam egyet és beindult szivatoval,de ha leállitom utana inditom nem húzok ra szivatót igy beindul de leáll, megint belefulyok beindul szivatoval majd menet kozbe szivato vissza es jo!
Igen. Szedd le vizsgald at. Alaphelyzetben nem mindegyik zar pontosan. E miatt ne aggodj. A levego aramlas nyitja zarja. Egy nagyon pici res lehetseges.
Üdv!
Eladó Gsx-r 750 Srad blokk, és egyéb alkatrész.
Az egész blokk egyben, akciósan 40.000,-Ft. Ha valaki elviszi az egész blokkot egyben, annak ajándékba adok egy hibátlan állapotú lengővillát, valamint egy két elektronikai alkatrészeket.

A blokk darabokba is eladó: Főtengely: 25.000,-Ft
Kuplung: 10.000,-Ft
Hengerfej: 15.000,- Ft
Henger: 15.000,- Ft
Vez. teng.: 10.000,-/db
Váltó: 22.000,- Ft
Önindító: 7.500,- Ft
Lengővilla: 12.000,-Ft
Még minden megvan, ha kell valami írj vagy hívj. Az árak nem fixek, némelyikből tudok engedni.
http://www.vasparipa.hu/hu/lex...
erre gondolsz?
ha igen ezek közül melyik törhet v nem zárhat?
Szedd le a karbit es menj at rajta megegyszer. Vedd elo a konyvet es alaposan vizsgalj at mindent. Kovetsd a konyv utasitasait adatait. Ha jol tudom a te motorodban van a karbi utan rezgonyelves szelep. Nezd meg nem e torott vagy nem zar.
Na szóval,alapjáratom nincs ,az alapjárat állító csavar tövig be van csavarva.Azt mondták a karbinál légszűrő felőli oldal öntsek egy kevés benzit bele és úgy indítsam be. Ha beindul akkor szimeringes ha nem indul be akkor a karbim van teljesen elállítva,de lehet fordítva mondták hogy ha nem indul be akkor szimeringes ha beindul akkor karbi hibás passz.
Sziasztok,
még mindíg szerelek, most hogy már kap anyagot és pöccre el is indult valami az elektronikánál szart be, tudom látatlanban nehéz, de azért értékelném ha valaki tudna valamit tanácsolni.

a probléma:
elindult végre a moci járt 4 percet semmi baj nem volt vele, mire leált és már nem dob szikrát a gyertya, ami miatt nem a trafóra gondolok az az hogy az első lámpám sem világítt. (index, féklámpa, hátsó lámpa müködik)

előre is köszönet!

előre is köszönet!
talan mert telefonrol irok, de kesobb megirom megy egyszer
Ebből én szart sem értek. Talán ha ismernéd a vesszőt és a pontot, kisbetűt, nagybetűt, ékezeteket.
alapjarat nincs is tovig be van csavarva az alapjarat allito csavar,meg azt mondtak nekem ha a karbinal a legszuro felol ontok be benzint es ha indul akkor szimering ha nem akkor karbi beallitasi hiba van, vagy talan forditva mondta passz...
hp valami muszerrel merte a gyertya helyere rakta be gyujtas nelkul cso gazon rarugtam es ezt mutatta 9hp,azt mondtak siman be kene indulnija de valamiert megsem
Hogy szaggat? Miert gondolod hogy a variator vagy a kupplung lenne a gond?
A vaskohászok egészen nagy hatékonysággal javítják.
Van aki tud/ismer olyan személyt aki féktárcsa javítással foglalkozik? remélem tudtok segíteni
Hello!
Aprilia rally top variátor van benne 5g-os görgövel, malossi special új szij, 3pofás gyári kuplung nincs elkopva néztem gyári kis rugóval és kontrasztal, a 2db gyári hézagoló van belerakva. 30km/h-ig nagyon szaggatt de utánna se bir mennni mit cseréljek benne?
http://www.manualedereparatie....


a ici cici dounlodra rá katintasz
Hello. hogy tudom letölteni?nem vagyok egy számítógép zseni.Előre is kössz.