Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

látatlanba azt mondom tőlcs le egy manualt amotorodhoz és nézd meg menyit enged .....kopást és beverödést ha türéshatáron kivűl van ...csak csere lesz az igazi ...orvoság
Üdv.A kuplungagy jó nem szorul benne a fém lamella,úgy láttam hogy a kosár van sérülve.Nagy a beütődés"mély".Képet nem tudok még a motorban van.
talán a kuplung agyon van be verődés ...nem ?

egykét foto jó lenne azt csámcsogunk
Igérem meg csinálom a tolomérőt ...igaz a drot ami benne van az antik darab egy1954 zárlatos csepel világitás tekercsről ........ ha teszek bele csavart, akkor olyan lesz mint a másé .....máris tucat darab .... nem Marad a DRÓT jó ez nekem !
a pannonia az egy süstős ,,makacs motor ...ezt te tudhatnád !

pancsihoz mem csak szerelö kell ,, fűl ,szív, és kurva sok Türelem !
Ez most pont egy gigszer ,, de rengeteg banditos jár hozám ...mind azt akkarja ..... 6-nál többet ne egyen de 260 meg menjem ....Érted lecso !

misztifikácio ... moka... kacagás
egyforma a cseszlovák meg a magyar tolómérőn az a menet?
mert akkor keresek, nekem régibe még a cseh van
jobban kedvelem én is mint a 10 ezres mitutoyot
Hello mindenkinek,segítséget kérnék,kuplung kosaramon beütődések vannak mennyit lehet reszelni belőle hogy jó legyen?Mennyi a tűréshatár?Teljesen újak a lamellák.Váltás követően üt egyet a kuplung,ez annak a tünete szerintem hogy már mélyek a barázdák és nem mennek szét a lamellák.Ja az olaj is új benne.Előre is kössz.
Hello mindenkinek,segítséget kérnék,kuplung kosaramon beütődések vannak mennyit lehet reszelni belőle hogy jó legyen?Mennyi a tűréshatár?Teljesen újak a lamellák.Váltás követően üt egyet a kuplung,ez annak a tünete szerintem hogy már mélyek a barázdák és nem mennek szét a lamellák.Ja az olaj is új benne.Előre is kössz.
Van ilyen kacska tolómérőm nekem is. Nem olyan könnyen lehet oda csavart keríteni. M2, vagy mi...
A haverodnak nem egy Akrás Banditja van?

A mérési mód rendben van, csak én billentenék a karbin, hogy a tűszelep ki tudja rúgni magát.
Ugyanakkor a mérés hibát is produkálhat, ugyanis nem veszi figyelembe az úszó tömegét, és térfogatát. Viszont ez a korszerű, nem kézzel forrasztott úszójú karbiknál nem okoz gondot.
P20-nál például két egyformára állított úszószint mellett teljesen más benzinszint adódhat.
akkor is putri vazzeg
mint a 800millás palota eső lépcsőfokán a félig elkenődött kutyaszar
és nem a tudásod fikáztam hanem az igénytelenséget
amit kb 0 forintból meg lehet csinálni
akor el is jutotunk oda ,hogy most evvel a hozzá szolásodal ...számonra semmi mást nem bizonyitotál be csak azt ,hogy

Itt van ez aTaschner teljesen corektűl le irja mi a baj aXT 600 -al menbrán cső sbt / lapoz vissza /

De hát nekem 3 db XT van ...majd jó bele kőtők a subliába ....

ez az igaság azt oda taszed ahova akarod !

Evel a veled való társalgást be felyeztem üdv Tasi
kötözködésképp:
2mm intervallummal van megadva az úszószint is, szóval az a hajszálcsöves 0,5mm belefér ráadásul ott is 2mm a tűrés
és csak azért kötözködöm mert ez a 3. xt amit így állítottam és tökéletes
nem kétlem hogy te képzettebb vagy és faszább minden a műhelyben
de az tuti hogy az xt így is beállítható.
vita nélkül ...

az a subli ami aképen szerepel az idősebb mint én /51/ és faszán tudok vele mérni ...ezzért nem dobom a szemétre .... sőt soha semmit nem dobok a szemétre...Jó lesz még valamire ....
az elmúlt 25-30 évben rengeteg szerszámot vetem ...és vannak kedvenceim ..... egy kgst fogó ...egy fa nyelű béke beli cs .huzó stb

Egyben biztos vagyok ha valaki még a pofályát sem tölti idfe fell és egy nyamvat montás képe sincs itt azzal ....nem

egy meg jegyzés :

ha netán egyszer Bicskén jársz néz be hozzám Taschner service

Lehet ha meg látnád csak az házam garázsában szerszám arzenálját

bocsánatot kérnél és elszégyelnéd magad INI
lecso!............. te voltá laz utólso ember akivel veszekedtem .... már ezt is bánom........... egy haver nak a Suzuki szakszervizbe nem birnak a karbiával ... és ez nem egy egyszerű xt karbi

Ha meg nézed a vidit máris fogod tudni .,hogy tisztában vagyok a tűszelep rugos érintő felyel .

valom azt hogy ha jó atű és jó a fészek a leg pontosabb uszoszintet szétszedet mérésel lehet be állitani ,,,,,,,,,,,, Miért ,? a csöves meg oldás, látod a a benzinszintet , de a víz szintet nem ...egyszer A második be bizonyitot tény hogy a hajszálcsőveség miatt egy 0.5 mm mindig magasabb a kinti mérés .......... lehet a Tag ezt nem veszi észre mert minden tuti és nem dadog be ..veszi a lapot de pl a fogyasztás már magasab is lesz ... mint a gyári érték stb stb ......... köszi

http://youtu.be/roeAdO8cYUA
mi az a hp? Hectopascal?

Ha a szimmeringel lenne a gond akkor nem indulna melegen konnyen. Bar lehet mikor felmelegszik a gumi a szimmeringben akkor mar jobban illeszkedik. En atmennek a karburatoron megegyszer mert a hidegindito es (vagy) alapjarati rendszerrel lehetnek gondok.
A szimmeringeket nagyon konnyu kicserelni es olcsoak is. A biztos mukodest nagyban befolyasolja. Artani nem art ha kicsereled oket valami jo fajtara.
Szerintem meg nem pár csavaron múlik az igénytelenség. Van nekem is pár olyan szerszámom, aminek már lóg a bele, de nem dobom el, mert megszoktam és a funkcióját még ellátja. Engem az sosem győzött még meg, ha valaki mutogatja a vaci új szerszámait és műhelyét, mert ilyenkor felmerül bennem a kérdés: Vajon tud is velük dolgozni, vagy csak sok volt a lóvé amit ilyen dolgokra ki tudott adni? Sőt ilyenkor inkább az van, hogy van lóvé, van szerszám, van műhely, de ész az nem társul hozzá. Sajnos a pénz általában a hülyék mellé szegődik.....
hello!
ha a főtengely szimering szar akkor nem
sziv benzint?
yamaha 125dt-rol van szo 93evjarat.
mert csak akkor indul be rugasra rogton
ha a hengerbe ontok benzit, amugy meg
kb 30adik rugasra indul be de nehezen
porog akkor is hebeg habog kb 5-10p
jaratas utan fasza leallitom rugas es megy!
9hp mert az ismerosom! ero van benne
mert 1,2,3 gazrantas meg emeli az elejet,
karbi kipucolva. hengernel csorges halhato
sztem tugorgo cseres
Pont 1 hete javítottam egy XT600ast ugyanilyen problémával. Hirtelen gázra csak durrogott, vagy durrogva forgott le nagy nehezen és közben okádta a fekete füstöt. Nálam az volt a probléma, hogy a második karburátornál, amelyik a "gyorsító" alul ahová a gumicső csatlakozik az úszóházról 120as fúvóka volt a gyári 110 helyett. Így besokallt hirtelen gázadásra.

Plusz szarul volt beállítva a folytószelepeket összekötő csavarka, így túl nagy elfordulás után kezdte csak nyitni a második karburátor folytószelepét.
Olyan felesleges ez a kötözködés. Jó eséllyel több motort javított már meg mint te. Valószínűleg a használat közben estek ki a csavarok és nem a vitrinben pihenve. De rakhatnál fel te is képeket a szerszámaidról, a műhelyedről az üres adatlapodra.
utoljára
egy szakembernek a szerszámai az isten
szóval aki elhagyja a csavarokat és lusta keresni hozzá másikat az szarik az egészre, szóval igénytelen
jó eséllyel ugyanígy szarik mindenre
kb mint aki bontott cuccokat úgy árul hogy hegyekben áll rajtuk a gané
uff
ebben a témában sem kívánok többet szólni
kérdezd az fzr fórumba, ott biztos tudják
Ezen most menten összefosom magam. Szóval az a jobb szakember, akinek nem drótos a tolómérője?! Egy szaki, aki érti a dolgát, már szemre is megmondja a tutit. Persze mérni kell, ez egyértelmű, de.......
függőlegesen állítva tűszeleppel felfelé már jó értéket mutat(teikei karbinál ez 25-27mm), bár nekem mindig határon volt még 25mm-en is leget a huszonpár év alatt megváltozott pár dolog a karbiban

de nem vitatkozom olyannal aki drótozza a tolómérőjét