Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tasi, egy meglátásom van. Ebben az állásban az úszó súlya összenyomhatja pár típusnál a tűszelep rugóját, azaz nem a zárás pillanatát látod.
Sziasztok! Van egy Suzuki gsxr 600 as motorom,ősszel vásároltam és olajat szeretnék benne cserélni.Érdekelne hogy mit mondanak a tapasztalatok és milyen olajat érdemes venni?Előre is köszi
Yamaha FZR 400-nál mit jelent a speed lámpa? Nagyobb fordulaton kigyullad, de ha váltok, akkor elalszik. Viszont 6.-ban 90-nél is kigyullad. Olyankor mi van? :D Azért kicsit többet megy a motor, mint 90 és azt sem max. fordulaton (16k) teszi, hanem csak 6-7 körül. Köszi előre is a választ.
Sziaszok.Nincs valakinek szüksége egy pár fekete yamaha kézvédőre?
Saját részre vettem,de az én gépemre nem jó.Azt hiszem 125-ös re jó.
Helló mindenkinek! azért ide írok mert itt sokféle motor van!
A kérdésem a következő lenne van jelenleg egy 125-ös gilerám és le szeretném cserélni 125/250 2T-re főként erdőbe és földúton használom vasárnapi motorként (csak 7végén van időm) amit javasoltak az CR és KX/ KDX vagy Husky Wr igazából olyan motort szeretnék ami igénytelen motor ! Nem akarok nagyon öreg motort
Szerintetek milyen motort nézegessek?
Vagy ti mit ajánlanátok?
Mindenkinek előre is köszönöm a válaszát!
kis pénz kis szerelés
épp ezért írtam hogy ez a drótos gáz.
legalább csinálj szegecset a dótból
helló ini!XT-t gányoltok?
Én egy szegény zsidó gyerek vagyok, nekem csak drotosra telik........ amit le fotoztam, azt is úgy kértem kölcsön !

és elnézést kérek ..... http://www.facebook.com/pages/...
Rendben! Köszönöm a segítséget!
Én mindkettőtök tanácsára kíváncsi voltam.
De akkor marad ini módszere, ha Te nem írod le azt a bizonyos adatot!
Köszönöm segítségedet, meg hogy adtál tanácsot!
tudok mindent, most nyúzom a második xt-t de ezen kívül is szereltem még
szóval a külső szint állítás mindig jó volt
amúgy a szerelési útmutatóban is meg van említve a külső mérés
és csak olyan dolgokban osztom az észt amit már legalább egyszer csináltam és jó lett
amúgy semmi különbség nincs a 2 tolómérő között, csak ne legyen már igénytelen drótos
Majd............ ini.......... .. meg mondja csak az nem tudja ,hogy a xt nem vákumos benzincsap van ... a manual meg azét irja mert a Japo is hülye -" Okos Ini - nek ha meg mérem ezzel jobb lesz a beállÍtás ? " Nem veszekszem ha valaki kötekedni akar .... van sapka ........ stb
tárgyalj vele ........... ö tudja

Mindig elveszi valaki az ember segítő akaratát ....... ....
4-5mm alatta
A kintről megnézős módszer az az hogy a karbi alján a leengedő csövecskére húzok egy gumicsövet, azt felhúzom az úszóház mellé és megnyitom alul a csavart, meg a benzincsapot. És ahol megáll a benzin a csőben addig van az úszóház. Erre gondolsz nem?
Meddig kell lennie ? A tömítés vonaláig?
Tudnál mondani egy gyári értéket nekem?
Eléggé hadilábon állok a motorhoz tartozó szervizkönyvvel, és a technikai adataival.
Sosem volt dupla karbis gépem, sőt 4T-m sem volt soha
ja és ne legyél már ilyen igénytelen vazzeg, tegyél már rendes csavart a tolómérőbe
nem mondom hogy cigányos de majdnem
ha így állítom be nekem utána mindig szar lesz
inkább "kintről" mérem meg meddig van a benzin a csészében
még az úszo szintet lőd be gyárira sokat számit menyi benya megy át a kettes torokhoz
a második vákum torkot nézd meg ..... lehet hamar nyit ...lehet későn ...és lehet a menbrán ,,, vagy a karbi átvezető cső ..alul..................... esetleg dugulás
sziasztok! ez jó dolog!
Leírás: Motoros ruházat,bukósisak bélés javítás!Bőrruházat javítása.Cipzárcsere is!
- Cipzárcsere kabátban: kb. 3000-4000 ft.
- Bukósisakbélés javítás: 3000-6000 ft
Komplett béléscsere: kb. 7000 ft
Állapottól függően!
Rövid határidő, max. 7 nap!
utánvéttel is!
A műhely megtalálható Budapest-től 4 km-re Halásztelken.
Érdeklődni: brigililla@gmail.com
vagy
zoldalma@freemail.com
http://motorosruhaja
v.blogger....

Hello!
Van egy Yamaha XT600 43F-em, és segítséget szeretnék kérni!
Hirtelen gázadásra nem pörög ki csak fullad, és durrog!
Terhelés alatt, és üresben is ezt csinálja! Ha finoman húzom neki a gázt akkor is ledurrog a fordulat vége felé!
Mi lehet a baja?
Gondoltam rá hogy letestel valami, de nem valószínű mert akkor alapjáraton is letestelne!
Hali!

Kis segítségre lenne szükségem. Olyan szakembert keresek, aki teleszkóp krómszár javítással foglalkozik. Tud valaki ilyet? Lényeg, hogy nem egyenesíteni kéne, hanem felületi sérülést kéne javítani.
A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv, Mana
Ami látszik, hogy a rugó rosszúl van beakasztva, egymással szemben kell lennie a kampóknak, és egyszerre csak egy rugó beakasztásával próbálkozz. ha tényleg rá való akkor úgy jónak kell lennie. Minden stimmel? évjárat, piac,vázkód...apró faszságok az olaszokon de sokszor szivatóra raknak...
talán egy kicsivel hoszabb rugó megoldja a problémát