Akkumlátorral kapcsolatosan lenne egy kérdésem.
Van egy DR350-esem és rossz benne az akksi már régóta.
Mivel berúgós a gép és ha jár a motor ég rajta minden aminek kell, így elgondolkodtam, hogy leszerelem róla az akksit, minek lógjon rajta.
Van ennek valamilyen hátulütője, ha nélküle használom tovább?
Hallottam jót, s rosszat is.
Na erre nem gondoltam .... basza meg ! persze ,hogy meg van a gyári air /box de nekem volt fent egy generátor tengelyről meghajtott kompreszor abba volt bele vezetve a levegő és ott tudtam szűrni , meg eleve át van alakítva k/n olajos szűrőre az egész
a kompreszort leszedtem mert 10-15 litert zabált , most nincs túl nyomás ,de erő sem ., és eszem be jutott ,hogy simán túl nyomás nélkül is dobot a teljsesitményen, ha szüretlenül vezetem a box-ba .
Tehát akkor ki kell tágítani egy helyen és oda a szűrőt
Simán a csőben nyilván fojtásként viselkedik. Ki kell szélesíteni egy helyen, és oda nagy felületű szűrőt elhelyezni.
Ezért jó a gyári légszűrődobozt meghagyni, ahol benne van a szivacsbetét. Neked nem volt meg a gyári légszűrőház?
A képeid közt van simán látszik ! már láttam elég sok sima porlasztos motoron , kunmadáron stb . Én tavaly csináltam de a gyári 1.1 nek , az egyik air csöve a meleget hordja le a karbikrol és a generátoról a másik is csak az ülés alatti lég ritkulás miatt vezeti oda a fris levegőt , de nem bele szűrőbe !
Azért kérdeztem ... mert ha p .szűrőt raktam a csőbe semmit nem ért , nem nőt a fordulat , ha szűrés nélkűl ment ..... 2 be a 190 helyet máris 200-ra ki vágta magát . de szűrni akarom mindenkép ... ezért kérem a tanácsod
Sziasztok!
Aprilia rally robogóra vettem Rms középsztendert
nem olyan mint a gyári nem paszol a gyárinak a konzolja hozzá.
A blokk alján kell a nyúlványba beakasztani.
Egyszerre behúztam a két rugót beakasztottam de mikor sztenderre
teszem akkor a rugónak a kampója nagyon kifele áll.
teszek fel képeket milyen.
Ezer eve csinaltam ilyet. Ha jol emlekszem akkor melegen van feltolva a tengelyre a fogaskerek. Szal jo lehuzo kell hozza es melegiteni. De ovatosan. Leszedheto mert a csapagy mogotte van.
figyelj tavaly én is csináltam ilyen raim/ air rendszert Gizinek a srad ról kopintotam és nem értetem igazán miért lesz erősebb a busa 240 nél 10 loval ............ azt akarom kérdezni ,hogy a szűrést hogy oldotad meg ? vagy a szüröbe nyomtad? ,kösz a választ ! ............ Tasi
Helló sziasztok!
Van egy 4T motorom és egyszerűen nem akar beindulni csak szivatóval de ahogy leveszem a szivatót akkor azonnal megáll! Gondoltam még nem meleg a motor de huzamosabb melegítés után is ez a probléma lépett fel... Szivató nélkül is beindul de kb 2 másodperc után megáll... :S Nemértem mert tegnap még ment szépen de hazafelé már volt h kétszer leált de ujrainditottam és ment talán valami ott történhetett? esetleg valamit beszippantott?
Köszönöm a válaszotokat :)
Van egy DR350-esem és rossz benne az akksi már régóta.
Mivel berúgós a gép és ha jár a motor ég rajta minden aminek kell, így elgondolkodtam, hogy leszerelem róla az akksit, minek lógjon rajta.
Van ennek valamilyen hátulütője, ha nélküle használom tovább?
Hallottam jót, s rosszat is.