ha annyi cucc van mint az 1ső képen ami van, és a 2. kép az az 1ső képen levő tárcsa másik fele, akkor hiányzik a szijtárcsád másik fele! az fogja a szijat te azt keresed.... amugy variátor tárcsának, vagy simán variátornak nevezik..
( nem automata váltó, hanem változó áttétel = variátor nem ugyanaz! )
figyeljetek lenne egy olyan kérdésem hogy a motoromon van vallamér nem indul kilett cserélve a dugattyu meg a gyertya meg pár cuc és nem indul lécci adjatok tippeket mi lehet a baja!
Azokat a hengeralakú fémeket gőrgőknek hívják,és többek között az áttételezésben van szerepük.A görgők a centrifugális erő hatására(ami a fordulatszám növekedéssel jár) a variátor belsejéből kimozdulnak a variátor külső széle felé és emiatt tárcsákat összébbnyomják,a szíjat a belsö részről a külső részre kényszeríti.Amiből az következik hogy kisebb lesz az összáttételed,vagyis gyorsulni fog a motorod.
Szia, ha jól látom, akkor ez egy automata váltó első meghajtó, egyszer amikor én is levettem az ékszíjat úgy beálltak a görgők, hogy nem mozdult a tárcsa ki-be, mert ha közeledik a két tárcsa egymáshoz, akkor kijebb jön az ékszíj és ha a centrifugális erő kifelé nyomja a görgőket akkor a legszélén fut az ékszíj, rakd össze úgy hogy a görgők a helyén legyenek és magától beáll működés közben. Nekem legalábbis megy azóta is, hogy egyszer szétszedtem és újból összeraktam, csak az ékszíjat nem szabad kivenni a tárcsák közül, mert akkor nem centrikusan helyezkednek el a görgők, hacsak nem fekteted le a motort úgy hogy a főtentely merőlegesen az égnek áll.
Hellótok! A segítségetek szeretném kérni. Létezik hogy ez egy Top variátor? Továbbá megtudná nekem valaki mondani hogy az a henger alaku fém mi is pontosan ? :) Ez lenne a variom, és semmi nincs a dekniben, csak a fötengely. Ahhoz hogy ezt rátegyem kell még valami a fötengelyre? Valami távtartóra gondolok, avyg ilyesmi ami szabályozza a helyét pontosan a afötengelyen. Továbbá ha vlakit érdekel 70es DR öntöttvas henger van eladó, Piaggiora. köszönöm
Sziasztok.
Mi lehet a baja az eddigi mociaimnak, hogy nehezen indulnak ha nem volt beindítva 2-3 napig?
Volt kétütemű robogóm is, új is, használt is, most egy 4ütemű 250ccm-es aprilia de ugyanaz a jelenség.
Télen pláne nem akar indulni de ezt még meg is érteném de vagy 5 percig kell önindítózni.
Gyertya? Önindító? Karburátor?
Korábban se indultak a mociaim pöcre de ez eddig a leggázabb...
Sziasztok!
Van egy Cagiva mitom (125), a probléma a következő: sikerült a jégen álló helyzetbe oldalra eldönteni... Nem csattant v ilyesmi, a legető legfinomabban lett lekisérve.
után a próbáltam megkeresni az ürest, de lefelé nem lehetett váltani, csak fölfelé. Elérte a 7.et és annyi. beragadt, nem lehet visszaváltani. Be lett tolva nagy nehezen el is kapta, de még akkor sem lehetett visszapakolni...
Mi tévő lehetek ilyen esetben?
Előre is köszi!
Lapar! Csatlakozok a véleményedhez!
Ezen a honlapon buziknak és egyéb alsórendű fajoknak nincs helye!
MODERÁTOR! Ezt ne engedd légyszi! Eznem vot túl vicces!
Hello!
Van egy Yamaha dt 50-em, szeretnék rá egy 80-as hengert, csak félek attól, hogy a nagyobb lökések miatt sérülhet a főtengely, és ez miatt akár a motor is.
Azt szeretném kérdezni, hogy nem lesz e baja, ha 80-as hengerrel menne, és 50-es a motor, amihez az 50-es hez való főtengely van?
Még valami: ha ártana a főtengelynek, akkor a 80-ashoz való főtengelyt bele tudnám e tenni az 50-es blokkba?
A válaszokat előre is köszönöm!
Szeva ! Nekem is volt régen egy DT-125 ösöm,és ugyanilyen hangot produkált:mintha egy alátét néha néha zörögne egy tengelyen! De ez nem függött össze sem a fordulattal,sem a sebességgel!
Csak persze idegesített! Mikor vettem már ilyen volt,nálam végig csinálta,az öcsém vette meg tőlem ,nála ugyanez,akinek eladta annál szintén zörög!
A gép az imeretségi körömben kb 10-évet szolgált hibamentesen!Pedig kapott a jóból elhiheted!
Yamaha X-akták! :Fenyő
Ilyen nekem is volt, szerintem is a gyújtáskapcsoló.
Ezt gyorsan le tudod ellenőrizni.
Lekapod a dolgokat, hogy hozzáférj. Nem tudom pontosan milyen a kapcsoló a gixerben, de biztos, hogy három kábelhez van köze. Két vastag és egy vékony. A két vastag bekötési pontját kell valami fémmel rövidrezárni. Ne ilyedj meg, mert erre be kell indulnia. VIGYÁZZ! a dologban áram van! Vagy ki is szerelheted és az aksihoz érinted a VÉKONY kábelt, meg valamelyik bekötési pontot. Ha hallasz egy kattanást akkor jó. Ha kussban van rossz.
Nezzetek meg az aksi csatlakozasat nincs e szetesve valahol. Vagy a kabel elszakadt ahogy zotykolodik az aksi. Ritka de elofordul. (jelenseg sekep sehang ugye...) Ha nem akkor - service.....
Tanacsot kernek Haverom szamara!K4-s gixxere van..Tegnap elott voltunk kerulni egyet.semmi gond..masnap probalta inditani se kep se hang...Gondolta rajata hagyta a parklampat es leszivta az aksit....felrakta tolteni ..semmi...utanna proba masik aksival ..semmi...se a lampak,se a muszerfal...biztositekok faszak...en a gyujtaskapcsolora gyanakodok...de nem ertem mitol doglott be a gep....ha van otlet ...elore is koszi
Hello!
Van egy Yamaha dt 50-em, szeretnék rá egy 80-as hengert, csak félek attól, hogy a nagyobb lökések miatt sérülhet a főtengely, és ez miatt akár a motor is.
Azt szeretném kérdezni, hogy nem lesz e baja, ha 80-as hengerrel menne, és 50-es a motor, amihez az 50-es hez való főtengely van?
Még valami: ha ártana a főtengelynek, akkor a 80-ashoz való főtengelyt bele tudnám e tenni az 50-es blokkba?
A válaszokat előre is köszönöm!
:?