Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a tanácsokat, sztem majd szerelő megcsinálja...
Tanács:lehet ide is jó:D én biciklinél a nyakcsapágyat beraktam fél napra a fagyasztóba és utána sokkal könnyebb volt gumikalapáccsal beleütögetni(hőtágulás) a villanyakra viszont nem mondom,hogy disznópörzsölővel melegítsd fel
Ha nem csináltál ilyeneket és bizonytalan vagy,inkább vidd el.Anyagköltségen kívül nem nagy munka.
Csak okulásképpen.
Kicseréltem a kislánckerék mögötti szimmeringet egy csapágyboltban vásárolt mérethelyes (igaz, nem forgásirányos ) új darabra. Az eredmény: jobban csöpög, mint eddig.
Úgyhogy megrendeltem a gyárit.
ssziasztok! nekem egy 1992 es nsr em van aminek a kipufogóját szeretném kitakarítani dea dob egyben van az egésszel mit tegyek? hogy tömjem ki?
régebben írtam arról hogy a motoromban(yamaha dt80lc2) valami zörög (furcsa kopogó/zörgö hang mint a légpuskagolyó a dobozában)

ma rászántam magam hogy szétszedem, de azért beindítottam hidegen elég jó lehetett hallani
kicsit megpörgettem- maxigázon (12ezerig van a fordulatszámmérő de simán kifeküdt )
olyan 5-6 percig járattam így hátha szétszakad az a zörgő valami benne, de nem akart......
sőt szinte alig lehet hallani most a zörgést
így inkább jegelem a dolgot
de mi a fene lehet ez? mi zöröghet?
Meg, csak nem lesz jó!
Én a hátsó villát felrakom egy álványra.
Aztán egy trapézemelőt berakok a leömlők alá a motor alatt és megemelem.
A lehúzó nélkül elég kókány dolog lesz.
Sajnos én nem tudtam szerezni. Itt jön a barkácsolás.
Ég a fejem, de a szanaszét szedett motorral, már nem tudtam semmit sem tenni.
Leborítottam a krómozott telókat ne sérüljenek. A kúpcsapágy görgőit lefeszítettem, a belső gyűtűr pedig flex-el óvatosan bevágtam amennyire csak lehetett, azelőtt mielőtt megsérülne bármi más is.
Utána beleraktam a vájatba egy csavarhúzót és rávertem a végére. A csapágy pont ahogy vártam megrepedt és gond nélkül lejött. Ha tudtam volna mivel jár a dolog,tutira beszerzek egy lehúzót.
Én úgyszoktam hogy:
Letámasztom simán a motort a lábára,de úúgy h a kormány hozzáérjen a falhoz.Persze ekkor már no idomok.Ja hozzáér a faslhoz a kormány és normálisan a lábára van csak támasztva a motor,akkor kivehetem az elsőkereket.Nekem bevált eddig mindíg

A csapágy meg sztem tuti szorulni fog...Már méris ne...Csak a szopás van vele
Az első kereket is le kellene venni, gondoltam egy első emelő alkalmazásával sikerülne.

A csapágy lehúzó miért kell? Annyira szorul a csapágy? Az újat nehéz beletenni, ahoz is kell spec szerszám?
Hogy fogod megoldani, hogy az első kereked a levegőben legyen?

Csapágylehúzó nélkül neki se állj!
A kormánycsapágy cseréje nekem 3-4 óra volt. Csak mire le tudtam varácsolni a régit.
Sztem nevidd szerelőhöz,csináld meg otthon.Vagy max átthívsz 1 hawert és 2őtöknek tuti nemlesz gond
fékfolyadékot én is cseréltem már magamnak, elmegy egy kevés folyadék, de simán lehet légteleníteni. kerékcsapágyat is sceréltem elvileg nem nagy cucc, a kormány a geccisok idomszerelés miatt szar.
Sziasztok

1. vajon a kerekekben a csapágyakat mennyire nehéz kicserélni? Mert hallottam hogy a kereket még könnyű levenni, de a csapágy nehezen megy be a helyére.
2. a kormánynyakcsapágyakat?
3. mennyire nehéz kicserélni a villákban az olajat? Könnyű szét és összerakni?
4. fékolajcserénél itt is van légtelenítés és csak valamilyen légtelenítővel lehet lecserélni vagy nem kell hozzá?

Szal szerintetek ilyen miatt érdemes szerelőhöz elvinni a mocit vagy ezt itthon is meg tudja csinálni egy nem motorszerelő?
Sima első villa (nem fordított) SHOWA (honda crm) Milyen és mennyi olajat kell beletölteni/száranként.
Véletlenül kifolyt belőle egy kicsi (mivel levettem a tetelyét és eldűlt).Légy szives próbáljátok meg megmondani
Köszyke
basi2 mivan tesom hirdeted a cb alkatrészeimetjavascript:smile(document.frmmsg.body,"16");doc
ument.frmmsg.body.focus()
javascript:smile(document.frmmsg.b
ody,"16");document.frmmsg.body.focus()van cb900 bol d"or hoz hengerfej is
üdv nem szfvár környékéröl valo a vf-r csak közlö fogaskerekem van sajna, az oninditonak utánna nézek
Bocs hülye vagyok, távtartót akartam a végáttétel helyett irni.
köszönöm az infót!
akkor bocs tényleg nem láttam ilyen moccot
Hellótok. Tudna valaki segíteni? Hogyan lehet megismerni a Top variokat? Bele van valahova ütve a márka? Végáttételt honnan tudok szerezni, vagy ha esztergáltatnom kell akkor mi lenne a megfelelö anyag? Köszönöm
Szia! Kipufogó szelep 0,17-0,22 Szívó 0,1-0,15. Lapkacserével, vagy síkköszörüléssel tudod belőni. Más kérdés?
Helló. Szerintem jobban jársz, ha beadod szervízbe. Mert ha elrontod akkor ihatsz rá hideg vizet.
halisztok!segitség kéne probálom megszimeringezni cr-em hátso teloját de a rugo levétele után megakadtam valaki tud segiteni vagy valami szerelési utmutatot adni?köszönöm halisztok
Üdv!

Nem tudja valaki,hogy mennyi olaj kell egy 25-ös CRM első terlójába