De a szelepfedél tömitésed lehet szar,az viszont feljebb van mint a,gyertya
Az is lehet,hogy csak húzni kell a,csavarokon mert az ilyen nagyköbcentis 1hengeresek előszeretettel kirázzák a csavarokat,de ne húzd túl mert könyen megszakadnak,használj inkább csavarrögzitő folyadékot,és valmi jóféle szerelőpasztával is bekenheted zsírtalanitás után,de akkor le kell venned a szelepfedelet.
Sziasztok van egy Gilera MXR 125 moim mit lehetne bellle kihozni h tudjak vele egykerejezni, stb.
A segítségeteket kérném amm már van rá egy 60 fogas fogasjerék vagy, szerintetek a 125 blokk gyenge ne is probálkozzam! :)
Sziasztok! Van egy Yamaha XT600 43F-em és az mitől lehet hogy a gyertya pipám meg a gyertya is tiszta olajos? Nem belül az elektródánál hanem a külső része ami kiáll a hengerfejből!
Meg a hengerfej bordákon is áll az olaj!
Azt nézegettem hogy ha a hengerfej tömítés lenne a ludas akkor a gyertyán nem állhatna az olaj, mert az feljebb van mint a hengerfej alja.
A motor nem füstöl, nem kajálja az olajat, működésileg totál rendben van!
Sziaztók!
a segitségeteket kérném van egy 50 es tuaregem és a hátsó kerék tönkre ment és érdeklődnék hogy a 125sé jó bele ha forditva rakom bele a kereket mert a 50sé bal oldalt van a hajtás a 125be jobb oldalt ! mi a véleményetek ? köszi Robi
Sziaztók!
a segitségeteket kérném van egy 50 es tuaregem és a hátsó kerék tönkre ment és érdeklődnék hogy a 125sé jó bele ha forditva rakom bele a kereket mert a 50sé bal oldalt van a hajtás a 125be jobb oldalt ! mi a véleményetek ? köszi Robi
Szia. Itt a baj. Ha veszel egy motort, nem tudod mi az eredeti rajta. Külföldi honlaprol rendelhetsz eleget, de minek ha nem tudod miért... Az biztos hogy mindkettő zavar nélküli, a hibát okozhat, de ha mindkettő zavaros, csöken a szikra teljesitménye. Tehát álltalában, vagyis elméletben elég egy ha van benne. Gondolom, mert igy a reális. Viszont hiába találok gyárit, nincs róla infó. -csak a gyertyáról ami biztos ellenállásos. Ezért gondoltam most mentes pipát venni....
Tiszta őrület. Most mentes gyertya van benne, max a mostani pipát kimérem, (hátha eredeti), más nem jut eszembe....de azért köszönöm.
Persze nem a 30 éves Rometről és Simsonról beszélek, mert annak mindegy. Az elmegy bármivel. Max mikor az utcán elrobog vele az ember, akkor Mari néni szidja az illető anyját, mert a rádió és TV vételt erősen zavarja.
Amit gyárilag zavarszűrős pipával és gyertyával szereltek, az nem véletlenül van úgy. Zavarszűrő nélkül 'parazita tüskék' juthatnak vissza a vezérlőbe (ECU vagy gyújtásmodul) és megzavarhatják vagy rosszabb esetben akár tönkre is tehetik azt. Ha kihagyod a zavarszűrőt(ket), attól nem sokkal lesz nagyobb a szikrád, de komoly károkat okozhatsz. Ugyanez a helyzet amikor a szénszálas gyertyakábelt rézre cserélik. Felesleges. Ha elöregedett/megszakadt a kábeled vagy a zavarszűrős pipád, akkor cseréld ki olyanra ami benne volt.
Így kell csinálni ......... egyet értek ............ lehet 400-500 vízes csiszoloval szépen ki csiszolgatni kint a karbin kívül le nyomás prpobázni ... amúgy fészekel együt a tű kb 2500- 6000 ig pénz
ja
volt egy ezer éves cagivám az lett így kipolírozva
a tűszelep meg befogva akkus fúróba és mosogatódörzsin forgatva
annak még nem volt gumis a tűszelep hegye
Nem lyukas az úszó? Nem tudom milyen a tűszelep kialakítása, de nem lehet hogy a tűszelepház és a karbitest között lévő O gyűrű engedi a benzint? (Már ha van benne ilyen.) Egyébként egy hajszál (vagy aprócska kosz) is elég ahhoz, hogy ne zárjon a tűszelep. Van erre egy kúpos szerszám, aminek kb akkora kúpja van mint a tűszelepnek és úgy néz ki mint egy ceruza. A rakoncátlan tűszelep házakat, ezzel szokták kicsit megnyomkodni. Ettől a karbiban vagy a tűszelep házon lévő esetleges sorját lenyomkodják és tökéletes lesz tőle a zárás. Jobban nem tudom elmagyarázni, remélem érted amit ki akarok nyögni....
Nos én egy szóval sem mondtam hogy kompresszió. Kompresszornyomásról beszélek. Ez a motorblokk hátulján található, 4 imbusz csavarral rögzítve. Ez csinál levegőt az injektornak, hogy mégtovább tudja porlasztani az üzemanyagot. Ditechnél nem kell gameboy, a hibakód kiolvasáshoz, mert kivillogja a hibát. Ha a szerelőd ezt nem tudja, akkor nem ért a ditech-hez. Az országban talán 3-4 ember tud igazából ditechet javítani, a többi csak kontárkodik. Én sem javítok már ilyet, mert mikor mondom a tulajnak az árat, akkor fennáll az infarktus veszélye. Nagyon drágák az alkatrészek, a motor meg folyton hibákkal küszködik. Ezért szokták karbisra átalakítani. Ezzel is foglalkoztam nagy számban, de ma már ez sem éri meg. Mindenkinek ingyen kellene minden....
Sziasztok. Nem találok oktató jellegű tananyagot a zavarszűrős pipákról és gyertyákról...
A kérdésem az lenne, hogy szabad e kihagyni? Vagy valamelyiknek annak kell lenni, mert állitólag "beletervezik" az elektronikába az ellenállást, igy nélküle túlfeszített a rendszer. Szakik, segitsetek.
Nem menet közben húzgálom le mivel alul van a gyertya mellett szóval nem is tudnám. Kompressziót még nem mértem, ez lesz a következő amit megnézek.
Winnys injektor tisztítót használok minden második tankolás után, nem tudom hogy segít-e egyáltalán valamit.
Hibakódot otthon megtudnám csinálni ha lenne gameboyom? Neten úgy láttam azzal olvasták ki?!
Az említett nyomásszabályzó milyen árban van?
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék felétek hogy van egy Piaggio nrg robogóm és a karburátor túlfolyón keresztül folyik a benzin, tűszelepet már cseréltem, az úszószinten pedig nem lehet állítani mert az fix! Hol keressem a hiba okát?
Keihin MX FCR 41-es karburator van a KTM-ben. most kitalalta egy hosszabb alldogalas utan, hogy nem folyik at a benzin rajta.
- benzincsap, OK
- fuvokakat atneztem, OK
- a karburator altalanosan tiszta, meg nem fulytam at tisztitoval.
a hiba, hogy egyaltalan nem folyik bele a benzin.
köszi