Üdv,
vettem egy svájcból hozott Honda St 1100-et, papír szerint 53kW-os.
Néztem a service manualt, igazából a másodlagos levegős cuccokon és a karbikon kívül semmi különbség nincs, sőt a karbikban is nagyobbak a főfúvókák mint a 75kW-os típusnál. Fordulatszámmérője ennek 5000-nél piros, a 75kW-os meg 9000-nél. Ha tud valaki infót róla azt szívesen venném.
Véleményem szerint az megkeményíti a szivacsot, inkább próbáld valamilyen szilikonos pasztával. FBS, sziloplaszt valami hasonló. Ezek biztos nem marják meg a szivacsot és rugalmasak is.
Sziasztok. azt szeretném itt megkérdezni tőletek, hogy volna-e igény valakinek, házi készítésű fokozatmérőre? 9000 forint, szállítással együtt. Kicsi méret, kisebb mint az eredeti mérők. Ha valakit érdekelne, írjon. Én szlovákiából vagyok, a fizetés előre történik.
Ne kosd ki. Javitsd meg ha rosz de semmi esetre se iktasd ki. Itt tavaly egy srac meghalt emiatt, magyarorszagon meg a haverom dobta el a CBR 1000 F motorjat a kinnmarado stender miatt. O mondjuk nem serult komolyabban de a motor total lett. Egyebkent is neked az ures kapcsolo a problemad.
én kikötném ha ilyen gondom lenne( mondjuk a ténéré oldaltámasz kapcsolóját simán átkötöttem hiba nélkül is)
aztán mindenki azt csinál amit gondol
egy biztos:
a kontaktspray nem egy olyan megoldás ami tartós
Sziasztok!
Segitségetek kérném a következő problémámhoz, Service manual-t keresek Yamaha YZ 250ccm 1989-as évjáratú gépemhez. Aki tudd benne segiteni az ne tartsa vissza
Sziasztok. Valaki meg tudná-e nekem mondani, hogy a Honda Super Cub kismotoron van-e valamilyen olajszűrő? És ha igen, hol keressem? Köszi a segítséget.
Az autós szelepek más felépítésűek mint a motoroké, és nem is teljesen ugyanarra a hőmérsékletra vannak tervezve. Nem olyan drága egy kipu szelep, akár bontva is abba a suzukiba.
http://citybike.hu/spd/AP81042...