Egyébként meg ditechnél először is kompresszornyomást szokás mérni. Kb. 2 évente cserére szoruló alkatrész. Felújítani nem érdemes, mert csak pár hónapig (vagy addig sem) lesz jó. Ha kevés a levegő, akkor nem tudja finom szemcsékre porlasztani az üzemanyagot.
Remélhetőleg menet közben húzgálod le és fel a hőgomba kábelét, ezzel folyamatosan plusz hibakódokat generálva az ECU-nak. Mivel a hidegben a hőgomba ellenállása megnő, ebből tudja az ECU hogy hideg van, több anyag kell a motornak. Mivel lehúztad róla a hőgombát (és így végtelen lett az ellenállás), így az ECU úgy gondolja, hogy kib.....tt hideg van, ezért szó szerint locsolja befelé a benzint, amitől természetesen a gyertya elázik, majd kimered. Persze a ditech egyébként is egy rakat szar konstrukció, de általában nem az injektorfej szokott tönkremenni, hanem az alatta lévő nyomásszabályzó. Ilyenkor szinte ömlik befelé a motorba a benzin, amit már nem tud elégetni. Ettől szintén kormolódik majd kimered a gyertya. A hibakódot meg valószínűleg azért dobálja, mert érdekesnek találja a hirtelen nagy mértékű hőgomba ellenállás változást. Ha mégis úgy gondolod hogy eldugult az injektorod és ezért lepisálja a gyertyát egy benzinsugárral, akkor önts a benzinhez injektor tisztítót. Az kimossa a retket. De mint mondtam, nem ez szokott a hiba lenni.
A gondom, hogy hamar beköpi a gyertyát, szerelő azt mondta hogy injektorfej beszart
A hőgomba csatlakozója kivan húzva,
Ha bedugom akkor pár perc menet után villog a check lámpa
és jobban indul másabb a hangja de 50-nél lefolytja a motort.
Kíhúzom másabbul indul másabb a hangja, de enged 70-80-ig ha épp nem köpi be a gyertyát
Ennyi tapasztalatom van egyenlőre, ha valaki tud valami megoldást kérem szóljon előre is köszönöm!
Üdv. mindenkinek!
Suzuki gsx-r 750 srad blokk és hátsó lengővilla eladó. ha valami érdekel még most írjatok mert ennél olcsóbban nem biztos hogy találtok alkatrészt. A lengővilla teljesen hibátlan, apróbb hozzátartozó dolgokkal együtt fix 10.000,-Ft
A motorblokkból még szinte minden megvan, bontva vagy egyben is eladó, egyben az egész blokk 40.000,-Ft irányárban, amennyiben valaki elviszi egybe a blokkot, annak ajándékba adom a lengővillát, valamint egy két motorhoz tartozó apróságot, pl.: elektronikai kellékeket.
Sziasztok motorosok!
Olyan kérdésem lenne hozzátok (bár nem itt kéne megkérdeznem)mit tudtok arról hogy állitólag ez évtől B vez engedéllyel lehet 125-ös mocit is vezetni.Hol kéne ezt pontosan megtudakolnom?
Előre is köszi az infót.
Széles utat!
Üdv.
Sziasztok.
Tudnátok segíteni.
Nemrég vettem egy 92 es évjáratú kawasaki kx 125 öst és a tulaja azt mondta 1: 30 as keverék kell bele. Alsó tartományban nagyon köhög nem akar menni alapjárat szinte egyáltalán nincs és olyan érzésem van mintha sok lenne benne az olaj... Ha megindul akor viszont megy mint az állat
(magas fordulatom.) Jó bele az 1:30 és mitöl lehet hogy nincs alapjárat és erőtlenül indul?
Előre is köszi a segítséget. :)
HElló!Van egy ktm sc 400am amit most supermotositok.Mivel a blokk széthuzás után elég jelentős kopásokat méretem,gyűrűk kuka,dugó kuka...csoda folytán a hengerben még látszik a hónolás.Szeretném megkérdezni h rámenne a 620as hegner?Mivel a gyári méret az 89mm,a 620é viszont 101mm!Hengerfejet is cseréljem le vagy elég kibőviteni?Viszont azt sem tudom h a vezérlés ugyan az-e.Akinek van tapasztalata vagy alkatrésze ne tartsa magába!Köszönöm
hali
van 1 250es 4t zongshen crossom és mitöl van az hogy 15 percet járattuk amig belöttük az alapjáratot meg mentünk vele pár kört az udvarba és vörösen izzott a leölmö (kicsit tüsszög is)
tud valaki valami jó ötletet ,hogy a lendkereket hogy a nyavalyába tudnám leszedni? melegítve is lett,de semmi 5mm.es anyagból van a lehúzó,de már hajlik.ja és a közepén a csavar közben ütve is van.
Aprilia sr 50 ditech 2002-es
A gondom, hogy hamar beköpi a gyertyát, szerelő azt mondta hogy injektorfej beszart
A hőgomba csatlakozója kivan húzva,
Ha bedugom akkor pár perc menet után villog a check lámpa
és jobban indul másabb a hangja de 50-nél lefolytja a motort.
Kíhúzom másabbul indul másabb a hangja, de enged 70-80-ig ha épp nem köpi be a gyertyát
Ennyi tapasztalatom van egyenlőre, ha valaki tud valami megoldást kérem szóljon előre is köszönöm!
Suzuki gsx-r 750 srad blokk és hátsó lengővilla eladó. ha valami érdekel még most írjatok mert ennél olcsóbban nem biztos hogy találtok alkatrészt. A lengővilla teljesen hibátlan, apróbb hozzátartozó dolgokkal együtt fix 10.000,-Ft
A motorblokkból még szinte minden megvan, bontva vagy egyben is eladó, egyben az egész blokk 40.000,-Ft irányárban, amennyiben valaki elviszi egybe a blokkot, annak ajándékba adom a lengővillát, valamint egy két motorhoz tartozó apróságot, pl.: elektronikai kellékeket.
Keress rá!
Olyan kérdésem lenne hozzátok (bár nem itt kéne megkérdeznem)mit tudtok arról hogy állitólag ez évtől B vez engedéllyel lehet 125-ös mocit is vezetni.Hol kéne ezt pontosan megtudakolnom?
Előre is köszi az infót.
Széles utat!
Üdv.
Küldött minta alapján, ki tud küllőt gyártani?
Tudnátok segíteni.
Nemrég vettem egy 92 es évjáratú kawasaki kx 125 öst és a tulaja azt mondta 1: 30 as keverék kell bele. Alsó tartományban nagyon köhög nem akar menni alapjárat szinte egyáltalán nincs és olyan érzésem van mintha sok lenne benne az olaj... Ha megindul akor viszont megy mint az állat
(magas fordulatom.) Jó bele az 1:30 és mitöl lehet hogy nincs alapjárat és erőtlenül indul?
Előre is köszi a segítséget. :)
van 1 250es 4t zongshen crossom és mitöl van az hogy 15 percet járattuk amig belöttük az alapjáratot meg mentünk vele pár kört az udvarba és vörösen izzott a leölmö (kicsit tüsszög is)