Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello.
Küldtem..
Nagyon köszönöm előre is!

Üdv: Peti
irj mail-t a lucifer0820@freemail.hu -ra, hogy hol laksz helyileg + 1 telefonos elérhetőséget..
Van a rendszerben valahol egy dióda, vagy pedig egyszerűen csak az üresjelződ nem jó, és ezért leállítja a motort, mert úgyérzi sebességben van és oldaltámaszra szeretnéd tenni. Keresgélj először az üresjelző kapcsolónál, valószínű ilyen körpályás megoldás. A legjobb ha keresel hozzá egy kapcsolási rajzot, és akkor könyebb tájékozódni:)
Hello.

Köszönöm szépen!
Gondolkodtam rajta én is,de nem tudtam mennyire működik ez a megoldás ezek szerint elég jól!
Köszi szépen még 1x!Ha nem találok Nittelő szerszámot ez lesz a megoldás számomra is.

Üdv: Peti
Sziasztok,pár nappal ezelőtt kértem a segítségetek, azóta megérkezett a garázsba az új gép:)
Az lenne a problémám még mindig,hogy járómotornál üresben ha kihajtom a sztendert leáll a motor, üres jelző sem működik:S. Hol keressem a hibát? sztender kapcsolónál, vagy a vezetékeknél esetleg?
én hidegvágóval teszek bele egy + formát
alig kell megütni mert nincs edzve a legvége, persze valami nagyobb vasdarabbal be kell támasztani hátulról
eddig 3 motoron csináltam hiba nélkül
Sziasztok.

Nagy problémával állok szemben ugyanis megvettem a láncszettet a mocira (CBR 900 SC28),de most szembesültem azzal a ténnyel hogy nem egyszerű nittelő szerszámot szerezni.Kicsiny városunkban azt se tudták mi az nem hogy még ide is adják nekem. :-(
A régi láncot sajnos már le vettem még tél elején mert fullra szét volt szedve a motor..Így nem is tudok vele elmenni sehová.
Ha esetleg akad olyan mélyen tisztel motoros kolléga akinek van és bérbe adná nekem (nem kérem ingyen) azt nagyon megköszönném.
Nem szeretnék most ezért venni egyet.Ha meg futóra teszem tankolok valakinek elviszem a legközelebb 30km re lévő valamire való motor szervizbe akkor meg meg toldom kicsit az üzemanyag pénzt és inkább veszek egyet 17-ért valami gagyit..De nagyon nagyon megköszönném ha valaki kisegítene!
Köszönöm szépen előre is!
úisten bazz,az meg mi,belefosott valaki?
jól látom,hogy az egy X9-es? :)
Tényleg nem kötekedésből, de ezt írtam már a múltkor is:

Ha 10W-s olaj helyett valaki 5W-st használ, nem fogja jobban enni.
Ha a melegoldali viszkozitáson változtatunk akkor eheti, pl. 40-es helyett 30-ast használunk. Ugyanolyan hőmérsékleten (pl. 80 C°) a 30-asnak kisebb a viszkozitása, mint a 40-esnek. Az 50-es még "vastagabb".
A motor jó esetben rövid ideig üzemel alacsony olajhőmérsékleten, ezért jó az 5W meg 0W olaj, hogy addig jobb a kenés.

Ha nem hiszitek el, mérjétek ki.

további jó fórumozást, üdv:
Tibi

U.I.: Gyárilag nincs robbanó tér egyik motorban sem (még)

Elnézést, ha kioktatónak tűnik az írásom, nem célom egyáltalán, csak beszélgetésképpen írtam.
Tudom, hogy nálam jóval tapasztaltabbak és idősebbek írogatnak ide, csak bosszant néhány tévhit terjesztés (ezt még lehetne sorolni)...
A tavasz első csalhatatlan jele : kiolvadnak a csapvízzel feltöltött motorok .
Seggel semmilyen változást nem fogsz megérezni.Olyat is láttam már,hogy egyik felén van a másikról meg már eltávolították.Mér esik le?Centírozásnál ha megütöd,deformálódik.Sokadik esetben már úgy elnyomorodik,hogy jobb levágni róla
Sporttársak! Ha valakinek van tapasztalata cr 250 főtengelysonka lemezek nélküli használatával kapcsolatban, ne tartsa magában! Nagyon érdekelne mennyiben változik a motor teljesítménye, karakterisztikája és hogy mennyire típushiba, vagy mi okozhatja a lemez leválását?
Idött mértem közben számoltam! Most hoztam be olaszból a gépet most lessz forgalomba helyezve csak azért kérdem!
Árt -e az a motornak, hogy esőben lett szállítva utánfutón 400km-en át? Nagy esőben. Azóta még nem mentem vele, de azt vettem észre, hogy ha megtolom, akkor olyan surmáló hangja van, mintha fogna a fék, és nehezebb is tolni. 2 nap eltelt és még most is. Finoman kell majd fékezgetni, ha megyek vele, aztán jó lesz?
különben én is mindig a kpm-hez hordok mindent műszakira mert nyugodt szivvel oda merem vinni becsülettel meg van csinálva különben nem számolgatják mennyit villog az irányjelző működjön az a lényeg
1 perc alatt ezt hogy számolad meg?
Akkor a 140 az sok lenne a kpm vizgán? :)
nekem úgy tanitoták 1 perc alatt 60szor plussz minusz 10 százalék üdv Gyuri
Sziasztok!
Irányjelző mennyit villoghat percenként max?
egy pontos infó kellene! :)
Ja ! hevtib@freemail.hu
Helló! Tudna valaki segiteni? TL 1000 S ről lenne szó. Vettem egy fokozat kijelzőt,de sajnos nem működik. Fokozatkapcsoló hiba,mondták. Ebben kéne egy kis segitség,hol is található ez a szerkentyű,és hogy néz ki? esetleg ha valaki képet is tudna küldeni róla azt meg köszönném. Legalább tudjam mit kell keresni.Kössz a segitséget.
1 rieju rr50 de a tisztitás nem segitett azt rájöttem vizes volt a benzin de már jó köszönöm a segítséget
A hengerbe nem kerülhet víz, legalább is esővíz nem. Egyáltalán milyen motorról van szó?
Hali !

zöld-motortest
Narancssárga- Bal index
Féhér- Jobb index
Sárga- helyzetjelző
Kék- féklámpa

nézd meg, hogy így kötötték-e be
elvileg így működnie kell .... talán csak felcserélték a helyzetjelzőt és a féklámpát.
Ha nem, akkor valószínű rá kell fűzni a helyzetjelzőre egy kiszámolt ellenállást.
lehet szerintem valami nem jól van bekötve