Üdv!
A kérdésem az lenne, hogy suzuki dr 650 se tìpusu motoromba a gyári kipufogo szelep helyett tehetek e be 16 szelepes auto szelepet a hengerfej javitós szerint nem lesz baj és szoktak ilyet csinálni,de kétségeim támadtak amiatt hogy az auto vízhűtéses a motor pedig levegős birni fogja e a szelep a plussz hőt?
Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 250-es hornetem. A napokban próbáltam beindítani, de gyenge volt az akku és valószínűleg túlszívattam. Azóta nem bírom beindítani. Kinek van valami tapasztalata?
Én is az üres jelzőre gondolok, hiszen nem jelez vissza függetlenül attól, hogy sztenderen van vagy áll, gyujtással vagy beindítva:S megpróbálok keresni neten,meg feldobom a kérdést a rajzról a gsxr topicban is.Köszi
ott sincs oldalirányú erő.......
láttam olyan patentszemet aminek elvesződött a biztosítója és a megkeményedett láncspray tartotta meg az a lapot
persze a nitelővel egyszerűbb, gyorsabb stbstb
de előbb kopnak el a csapok hogy szétessen a "hidegvágózott" szemnél
uff
többet erről nem szólok
az a cél hogy ne csússzon le a külső rész, aztán tökmindegy hogy egy kúp vagy egy golyó vagy egy laposvas peremezi meg az anyagot
mivel nem mozdul semmit nem tud kopni vagy egyéb kárt szenvedni
Az csúnya dolog!Kívánom neki hogy az életben még egy darab szöge se legyen a Te nittelő szerszámodon kívül.Meg is értem ezek után a kauciot.És azt is megértem ha a mai világban mindenki óckodik ettől,én nem voltam elég körültekintő mielőtt leszedtem..:-(
Sokan csinálják házi megoldásokkal, csapágygolyó stb...azért inkább nittelővel, de ha még nem dolgoztál vele akkor inkább először olyannal csináltasd aki látott olyat, nem mintha egy nagy kunszt volna, de nem árt az óvatosság.....tőlem kölcsönkértek egyet pár éve és sajnos odaadtam, tőlem vette a láncot(veresegyházinak mondta magát) és megbíztam benne.....oszt úgy eltűnt a cuccal együtt, hogy azóta hírét sem hallottam......kölcsön szerszámot csak akkor ha a teljes árát leteszik kauciónak....vagy megcsinálom...
én nem kalapálnám el senkinek főleg nem magamnak ezt évekkel elöbb hallotam a srác elkalapálta otthon a láncot elmentek a pannonia ringre motoroztak egész nap nem is volt gond aztán hazafele a 8-on elszakadt a lánc és úgy vágta el a motor lengővillát mintha ujságpapir lett volna ha eléri a srác lábát nem kell ecsetelnem mi lett volna üdv Gyuri
A kérdésem az lenne, hogy suzuki dr 650 se tìpusu motoromba a gyári kipufogo szelep helyett tehetek e be 16 szelepes auto szelepet a hengerfej javitós szerint nem lesz baj és szoktak ilyet csinálni,de kétségeim támadtak amiatt hogy az auto vízhűtéses a motor pedig levegős birni fogja e a szelep a plussz hőt?
Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 250-es hornetem. A napokban próbáltam beindítani, de gyenge volt az akku és valószínűleg túlszívattam. Azóta nem bírom beindítani. Kinek van valami tapasztalata?
Leginkább egy hengert keresek hozzá !
láttam olyan patentszemet aminek elvesződött a biztosítója és a megkeményedett láncspray tartotta meg az a lapot
persze a nitelővel egyszerűbb, gyorsabb stbstb
de előbb kopnak el a csapok hogy szétessen a "hidegvágózott" szemnél
uff
többet erről nem szólok
De egy 530-as lánchoz jó lehet a szerszámuk?Azok kicsi láncok..
De holnap elmegyek megkérdem..
Köszi az ötletet!
Köszi!
mivel nem mozdul semmit nem tud kopni vagy egyéb kárt szenvedni
miért szakadna el?
semmi oka rá, csak ne verd szét marha módon
épp meg kell koppintani
ha elszakad akkor ott más hiba van
a régi xt meg vagy 10 ezret
mindegyik hidegvágós volt
szóval nekem bejött, más meg azt csinál amit akar
Pillanat szorítóból?És mit fogtál közé?Mi préselte szét a csapot?
Köszi!
Tanácsotokra lenne szükségem!
Mivel eltört a berugó karom bordás része, és elég drágán lehet beszerezni, ezért a legyártását tervezem.
Huzal szikrázni fogjuk a bordás furatot. Milyen anyagot ajánlotok? Mi crv3 ra gondoltunk.