Lehet hogy a tankba is jutott víz és a fajsúlyánál fogva az van alól. Próbáld meg a benzin csövet lehúzni és abba benzint tölteni és úgy indítani. Előtte persze takarítsd ki még egyszer a karbit.
Üdv! Kérnék egy kis segítséget vettem egy ilyen lámpát http://scootershop.unas.hu/spd...
Beszerelte egy szerelő működik minden rajta jól csak amikor behúzom a féket akkor nem világít erősebben a(féklámpa) ez gyárilag ilyen vagy valami gond van a lámpával? Köszönöm előre is a segítséget!
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem melyik verzio az egyszerübb? vagy eredményesebb!kint voltam 2 hónapig külföldön a mocim kint volt az udvar kellős közepén szal bellepte a hó + víz probáltam elinditani! de semmi! szikra van karbit kitisztitóttam tele volt vizel fagyálló volt a mociban szal az tuti nem fagyott meg ha gyertyáhozz nyomok benzint indul mig tartben a benzin azt meg is áll szerintetek mehetet víz a hengerbe ha ingen vegyem le a hengert vagy probáljam kijáratni igy válaszok elöre köszönöm
a busa nagyobb hézagokkal van gyártva ,a xx egy vilany motor a busához képest , de mégis, szerintem jobb a busa és nem az erő miatt , persze honda fincsi ,kifinomult jó motor
Ha szembe állsz az akksival, akkor melyik kezedre esik a "+" kivezetés. Ezt jelenti. Lényeges, mert ha fordítottat veszel, nem biztos hogy el fognak érni a kábelek a helyükre.
Ha ez a kérdésed ! ?
Erre kérdeztem ,hogy a régi dájzelben a 10w-s olaj ,a 28báros sűrítésnél miért nem ég el az fhp előtt?
El ég ! és olyan disel nincs ami nem eszik olajat itt be is fejezhetjük
Bocs de világtalanak hiába beszélek a színekről !
Köszönöm a gyors választ!Megnéztem a patront két centi a teljes útja,de nem néztem meg hol állna a lánc feszesen,mert szelephézagot állítok éppen és kint vannak a vezérműtengelyek.Tehát ha egy centit még feszíteni tud az elmegy?Van a láncoknak valamilyen csereintervalluma?Köszi
A centi nem rossz, 10 mm szinte a teljes útja a feszítőnek. Engedd ki teljesen, és próbáld KÉZZEL benyomni a helyére. Mutatja, mennyit tud még a lánc.
Beszerzés: Pink Motors. Gyujtás fedél tömítést is rendelj. És talán cumi, hogy nem jön le a lánc, csak szétszedéssel (akkor nittelőszem, amit nem ad a Pink bárkinek) , vagy blokkbontás... de lehet hogy rossul emlékszem.
Oké, akkor veszek egy új aksit. Egyébként az mit jelent, hogy póluselrendezés: bal+ ? Mert nekem olyan aksim van, hogy bal oldalt van a plusz, jobb oldalt a mínusz. A termékleírásoknál ez a bal+ azt jelenti, hogy bal oldalt van a plusz? Mert a képeken viszont már nem úgy van. Vagy az ilyen képek az adott oldalakon csak illusztrációk?
eel-304-032-new-304ss-/180986288560
http://www.aircraftspruce.eu/h...
Beszerelte egy szerelő működik minden rajta jól csak amikor behúzom a féket akkor nem világít erősebben a(féklámpa) ez gyárilag ilyen vagy valami gond van a lámpával? Köszönöm előre is a segítséget!
a busa nagyobb hézagokkal van gyártva ,a xx egy vilany motor a busához képest , de mégis, szerintem jobb a busa és nem az erő miatt , persze honda fincsi ,kifinomult jó motor
az xx -nek12e de annyit nem megyek egy szezonban,így elöbb van cserélve az új szezonra....
az elsőt amit eladtam a srác elkódolta magát és 18000 után jött
de akkor is max on volt... és nem a benzintől
a busa meg igen !
Erre kérdeztem ,hogy a régi dájzelben a 10w-s olaj ,a 28báros sűrítésnél miért nem ég el az fhp előtt?
El ég ! és olyan disel nincs ami nem eszik olajat itt be is fejezhetjük
Bocs de világtalanak hiába beszélek a színekről !
Ezzel az írásoddal is egyet értek, csak az én kérdésem nem erről szólt.
a busán látszott némi fogyás
Beszerzés: Pink Motors. Gyujtás fedél tömítést is rendelj. És talán cumi, hogy nem jön le a lánc, csak szétszedéssel (akkor nittelőszem, amit nem ad a Pink bárkinek) , vagy blokkbontás... de lehet hogy rossul emlékszem.