Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor férre értetük egymást !

olvas vissza ! ott a diesel a benzinesel van szerintem össze hasonlitva !
De meg magyarázom !

Motoros vagy! , van valamien vasad !?

ha csak simán jársz kelsz vele normál fordulaton , has szám fogyaszt
5000 km alatt 0.4 l olajat
autó pályán versenyzel a haverjaidal 1000 km 11000-13000 fordulatal stiften , Haza mész és a motorod 1000 km alatt evet 0.3 liter olajat ... hogy van ez !

a Diesel nél is így müködik minél magasabb a fordulat annál több a munkaütem így annál több olajat eszik , de Mivel a szintetikus olaj a hőre nem anyira érzékeny ... úgy az extrém modon nem fog meg higulni , mint az ásványi 10w 40 .. ergo fajlagosan az ásványiból több fogy mint a szintiböl egy ugyan azon jármüről beszélve !

Olyan auto vagy motor nincs ami nem eszik olajat . !

Tehát a te 6 hengeres motorod állitásod szerint 28 bár vég nyomással ,

1200 fordulaton sokkal kevesebb olajat fogyaszt, egy turbo diesel suzuki swiftől , ami alapjáraton 900 forog és 3000-5000 fordulatig kell huzatni ,hogy legyen benne kakaó !
Remélem ezt már érted !?
Sziasztok!
Új belépő vagyok, abban kérek segitséget,hogy indokolt lenne-e vezérműláncot cserélnem(honda cbr600f3)láncfeszítő patront most cseréltem ,de látom hogy akkora a belógása a láncnak hogy a patron talán egy centire a vége előtt éri el csak a láncot.Szóval nemsokat dolgozik.A KM óra állás 68000.Illetve ha cserés van-e valakinek bevált (vagy éppen rossz)tipussal kapcsolatban tapasztalata.Lelőhelyet és árat is megköszönnék. Üdv István
igen mert a 2004 tc volt öninditó
2007 és semmi nincs hozzá 1honapja vettem a mocit
Régi és modern diesel egyaránt sűrít attól függően, hogy turbós vagy nem..... ...a turbós érthetően kisebb sűrítéssel dolgozik, persze nem a tyunying holmikra gondolok hanem az átlag járművekre....
Okéj értehetlen vagyok, elfogadom.

Ebben amit írtál teljesen egyetértek veled, és ha valaki erről megkérdezne kb ugyan ezt mondanám (az illesztési hézagos részre értve).

De mint a régebbi hozzászólásodban írtad ,hogy a modern dízel 21-ed vagy hány részre sűrít és ott az fhp előtt már nagyon izzadnak a dolgok és oda kell a 0w olaj mert az jó mert nem ég el. Erre kérdeztem ,hogy a régi dájzelben a 10w-s olaj ,a 28báros sűrítésnél miért nem ég el az fhp előtt?
Erre értettem én érthetetlen ,hogy amit válaszoltál abban én érthetetlen nem találtam az én érthetetlen fajtámnak érthető választ.
évjárat és mi van meg hozzá?
gyuri 1974 mindenképp érdekelne az öninditó beszerelési
lehetöségei....elöre is köszi látom veszprémi vagy é 20km re vagyok onnan....
Valaki tudna nekem jó minőségű hőálló ragasztót ajánlani amivel blokkba egy vákuumcső csatlakozást vissza tudnék ragasztani?
Az akkudnak az egyik cellája hibás. Valószínűleg gyengébb mint a többi, ezért ő merül le leghamarabb, ezért esik le a fordulatszám. Töltésnél viszont a többi ellen dolgozik (átpolarizálódik), ezért ő veszi fel a legnagyobb terhelést. Arról lehet a hibás cellát felismerni, hogy terhelésnél vagy töltésnél vagy nagyon erősen pezseg, vagy egyáltalán nem. Valószínűleg nálad az erős pezsgés lesz a jelenség, ezért fogy el abból a cellából hamar a víz. Ki is próbálhatod. Kiszeded az összes celladugót és indítás közben figyeled hogy mit csinálnak a cellák. Ajánlott egy védőszemüveg használata. Esetleg mepróbálhatod több napon keresztül lassan(!) (~500mA) feltölteni, majd kisütni és ezt még megismételni 3-4-szer. Lehet hogy segít, de szerintem az akksid cserés lesz.
Nem.
Csak a közlekedésbiztonsági szempontból veszélyes dolgok miatt.
helló köszi hogy segitesz. elsö sorban az érdekelne hogy mibe kerül
másodsorban meg hogy: meglehet rendeli? vagy nekd van?
a gyári kötegben bent vannak a vezetékek?
Te már beszedtél egy levéllel? Akkó' igyá' rá....
a szar akkut vágd ki a p....-ba, vegyél egy jót.
aztán jó akkuval mérd meg mennyi a töltés
Jó, hát most biztos nem poénból kérdezem. Ha biztosan tudnám, akkor nem kérdezném. Nem értem most mi a gond...
nem az akkuval van gond, a hátsó kerékben kevés a nyomás és azért ereszt az akkucella
Van egy 400-as Yamahám. Az aksi, ami benne van 12V 14 Amperes. Amint indítanám a motort kb. 3 mp-ig gyorsan teker, aztán lelassul; a motor nem indul be. Fél perc múlva újra próbálom, ekkor dettó ez az eredmény. A 3. próbálkozásnál már az elején is lassan teker; a motor még most sem indul be. Ha az aksin felül lehúzom a pöcköket - mind a hatról -, akkor azt látom, hogy az első 5-ben van sav, a 6.-ban nincs. 3 óra töltés után is ugyan ez az eredmény. Az aksival lehet a gond, vagy a motorral? Előre is köszönöm a választ! :)
Ez az egész ország ezért tart itt ........... mert ha van egy helyzet és azon 5- en vitáznak ..... biztos 5 -féle képen tudják .... és mind az 5 -en azt hiszik IGAZUK van !

A hülyeségre nincs gyógyszer ...csak nyugtató !
szóval ha bemegyek egy szervizbe pumpáltatni mert kicsit lapos a hátsó kerekem, akkor csinálnak egy komplett futómű, és fékgenerált, és a motort is felújítják mert kicsit füstöl?
és ha ez kész akkor mielőtt átvehetem az autót gyors kitöltetnek velem egy kresz tesztet és egy páv vizsgát?
mert így tudják csak minimalizálni a veszélyeztetési faktorom?
Sziasztok!
Szerelésből, cseréből, bontásból maradt szelephézagoló lapkát keresek 7,48 mm átmérővel:
- 1,95
- 1,98
- 2,00
- 2,02 (2,025)
- 2,05
- 2,08 (2,075)
- 2,10
A jelölt méretekre feltétlenül szükségem van, (1-1 db mindenképp), de a többi méretből is vennék egy marékkal.
Köszi,
Attila
Mert érthetetlen vagy !

Azt hiszed hogy a vég sűrítés a minden ... nem egy teher autó egy gép kocsival és egy 18 tónás kamional kell össze hasonlitani !

a fordulat szám az smafu ..

Mit nem lehet azon meg érteni ,hogy egy jó állapotú 15 éves diesel -nek Jó a10w 40 olaj eszik belöle amenyit eszik .... de ha ugyan ezzen motorba 0w 40 olajat teszünk a nyagyobb hézagok miatt a robano térbe kerül az olaj és 2* 3* magasabb lesz az olaj fogyasztás !

Forditva egy új kis szerelési hézagokkal gyártott diesel 0w olajra gyártva, 15w 40 olajal -5 fokba az ön indito nem képes meg forgatni a motort mert egyszerűen ragad , vastag az olaj !

Szia, nem tudom forog e 3250-et mert addig én még nem forgattam le mert 2500 nál már olyan süvítés van mint ha egy vadászgép mögött állnál amikor a gázkar kopp elöl van

álltalában 800-2000 rpm közt üzemel az autó ,de ez szerintem ahhoz amit előbb kérdeztem lényegtelen, amiket leírtál azokban én nem fedeztem fel párhuzamot az én kérdésemmel kapcsolatban, és a kompresszió mértéke a modern dieselekben és az olaj elégése között.
Itt a kamu ! aláiratod velle ,hogy maga ÉS MÁS TESTI épségét ! ?

azzal , Hogy Ö nem kéri a fék javitást ,nem csak asaját .... hanem az ÉN és a fiam és alányom és a kis kutyámat is VESZÉLYEZTETI !
Kresz / Mi A veszélyeztetés ?

Tehát ha egy szerviz , a szerviz alkalmával ... biztonság tekcnikai hiányoságot fedez fell vissza tarhatja a jármüvet .... ?
NEM Kötelesége vissza tartani a további közlekedéstől , amíg a hibát el nem háritja ! ez is törvény , apa fej !
Tudod vannak az Autó szerelők ...és vannak az autó javítok ... óriási a különbség
ezt k............... ?,
Hát végig olvastam ! gyerekek !

saed és gyuri1974 ............ ki az okosabb cimű darabját !

A hozzá értés meg a nagy tudás meg ki hol mit hibáz ! ,,,
éjszakás voltam , de le írom gondolataim !


Szóval ennek a hátsó tárcsának nem tárcsa nem betét baja volt egyszer .
minöség a leg gagyib olasz, chinai utángyártott alkatrésznek is van iso minősitése , ha nem felel meg az adott követelményeknek akkor , nem hozható forgalomba ......... minden egyes cserélt ...felújitott alkatrészre ha szakszerüen van beszerelve ,a gyártó 6 hó garit ad !
Ez a törvény , ezen kívül van szerelési garancia ami 3-12 hó ig van ,
és van szerelői felelösség . Felelösség arról ,hogy az adot alkatrész ép , a tipusnak meg felel , szakszerüen van beszerelve ... ÉS a rendeltetésének megfelelöen müködik ... Így van bizony !

Tehát felelöségre vonható a szerelő ............. ő elenörzi a tipusazonoságot, a hibátlan állapotott, a szerelés után a jó müködést !

a fényképeken tisztán látszik , hogy a két hátsó munkahengerből az egyik nem funkcionált , nem müködöt be volt rohadva .. szó sincs itt PISZOKRÓL . Tárcsa csere elött vagy után mindegy .
Valaki ki cserélte a tárcsát kapot uj betétet .../ LÁTSZIK ami NEM müködött 12-14 mm/össze rakta és ide a pénzt .

Ha csak fel tette volna a fék padra tisztán mutatta volna a fék pad, hogy az egyik hátsó féken csak 76 % a fék hatás a másik oldalon meg 98%
A SZERELŐ itt hibázott ! nem elenörizte a munkája 100% -E ezért simán be lehet perelni !

Szerintem ... azt történhetett ... hogy nem volt 100% a fék fére huzott a beragat munka henger miatt ,,, A TAG elvitte a szerelöhöz ... az meg ... mivel azon van az igazi love ... CSERE ..CSERE
Ki cserélte a hátsó tárcsát a betétett 32 000 ft lesz .

A tag el vitte abban bizva , hogy JÓ csak ép a müködö munkahenger oldalon 2 szer nagyobb terhelés miatt és mivel csak egy oldarol huzta a komplet munka hengert, így ferdén és pillanatok alatt vasig kopott az éle .... ami egy adot ponton kb 1 cm részen avas avason futott ... Így adíg koptatta ,,min egy erösebb fékezésnél a tárcsa maradt a a kerék agy meg forgott tovább !

És nem vagyok szakértő ,, De okoska se !

Üdv Tasi