dehogynem én ráirom a motor munkalapjára hogy a tulaj a fék javitást nem kéri tudomásul vette hogy saját ill más testi épségével játszik aláirja viheti nincs olyan ügyvéd aki ezek után rám huzza a vizeslepedőt ja elfelejtetem hogy van még 1 külön jegyzőkönyv is amit alá kell vele iratni és már te védve vagy
Sziasztok.Honda cr 125-ön meg van picikét repedve a hűtőm ( nem a lamella) lent pont a sarokban,az lenne a kérdésem mivel lehetne javitani legolcsóbban ha lehet házilag. A hütő tömitő por vagy folyadék ér valami ?
Ennek azért nézz utána. A szerelő szakember, és ha ő nem engedi, akkor nem mehet.
Hiába ír alá bármit, ha meghal, egy ügyvéd kiperli a szervizt a gatyájából.
Ha garanciális az alkatrész és szerviz szerelte be igazolhatóan akkor kifizetik a kárt. Az a kettévált tárcsa akkor is nagyon sántít, az összefeszült betéteket még megértem.
Ebben az országban arról szól minden,hogy az embert levegyék pénzel! Lehet(sőt biztos),hogy Ő kifizetett egy közepes árú garnitúrát,és egy szart kapott!
valaki kamuzik de erős a nyanum nem te . de én tavaly tetem az autómra 2elsőtárcsát betéttel 10000van benn 2-3 hete lett leszedve az elsőkerék és hibátlan lefotózom a rokonodnak ha nem hiszi el ugyhogy vagy a szerviz vagy a rokony a hunyó
olyant tesznek fel amit kér......
van tárcsa 5 ezerért is meg 30ért is, ugyanez vonatkozik a betétekre
az ember meg sóher.......
én pl tuti nem vinném szervizbe a betétcsere miatt a gépet, se motort se autót
Ebben is van igazság! Ha szétmegy egy motor mert hibás volt a vezszíj amit előtte raktak fel,akkor a bolttól vagy a gyártótól kapsz egy új motort? (nem hinném)
Nézd meg a 3.képet! az a tárcsa kb 12-13ezer km-ig fékezett,utána csak volt az autón.A maradék 2-3ezer km alatt volt ideje jól összerohadni!
Ezek mellett szar minőségű volt a betét is meg a tárcsa is!
üdv szakszervizben beszerelt alkatrészre fél év gari járna ügyebár de nálunk azzal kezdik nem kell ám számla meg az áfát engedje ám el no de nincs számla se blokk nincs gari és mehet a bácsi a sóhivatalba attól fügetlenül ez a tárcsa akkor volt új mikor még 220forintér mérték a benzint
Jobb oldal 1-2 kép a külső munkahenger alatt hagytak egy csomó mocskot ami miatt a betét nem feküdt fel a dugóra és szépen megette a tárcsát a tövében.Ez nagyon jól látszott a betéten.
Bal oldal 3-4kép Itt csak egy darabig volt fék,mert a barom nem jól rakta vele a betétet! Ezért mikor annyira megkopott,már nem a tárcsát szorította hanem egymásnak feszült!
rágó
meggájver is csinálta már
Hiába ír alá bármit, ha meghal, egy ügyvéd kiperli a szervizt a gatyájából.
Ebben az esetben aki hozzá nyúlt az értett hozzá,csak leszarta.
szerintem nem sok szerelőnek van mérnöki diplomája
van tárcsa 5 ezerért is meg 30ért is, ugyanez vonatkozik a betétekre
az ember meg sóher.......
én pl tuti nem vinném szervizbe a betétcsere miatt a gépet, se motort se autót
Nézd meg a 3.képet! az a tárcsa kb 12-13ezer km-ig fékezett,utána csak volt az autón.A maradék 2-3ezer km alatt volt ideje jól összerohadni!
Ezek mellett szar minőségű volt a betét is meg a tárcsa is!
Bal oldal 3-4kép Itt csak egy darabig volt fék,mert a barom nem jól rakta vele a betétet! Ezért mikor annyira megkopott,már nem a tárcsát szorította hanem egymásnak feszült!