Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazad van,sok dologban!
De! Sajnos ez Magyarország!
Külföldön egy 20 éves autón sem spórolnak,ha biztonságról van szó!
Ja!Ha már szerviznél és féknél tartunk!Citroen Keszthely,nagybátyám autóján (xsantia)hátsó féket cseréltek.(tárcsa+betét)
Kb 15ezerkm után furcsa hangja lett a jobb hátuljának.Íme a hozzáértés ékes példája:
Akkor az a szerviz sok mindennel játszott....gondolj bele, Te vállalnád a felelősséget ha baj lenne utána?...mert az biztos, hogy egy baleset után a tulaj mindent a szervizre fogna mondván, hogy ha ők megengedték, hogy így elmenjen akkor használatra alkalmasnak tartották....
A szerviznek nincs joga visszatartani az autót,ha a számla rendezve van.
Céges autót úgy adott vissza a veszprémi renault-Nissan,hogy lekötötte a jobb hátsó fékmunkahengert!Mert nem volt alkatrész ,és csere autót kellett volna biztosítani.
(inkább nem hoztam el,bár az akkori főnököm igen csak mérges volt rám!)
Lehet...,de céges autót amikor hasonló hátsó féket találtak(átnézésre vittük mert már hangja volt és aki hajtotta leszarta) és nem engedték el csak ha szállítottuk volna...pedig nem márkaszerviz volt bár nem is sufni......nyilván a legtöbb szerviz elengedi....mit tudna tenni?....és mi van ha a tulaj nem írja alá a papírt amit az orra elé dugnak?....
ki van fizetve a vas is...... szóval el kell azt is használni
egyszer vason jöttem hazáig én is, 2 nap alatt elkopott a gagyi betét a hegyekben
aztán azóta is az van amit hoztál
Ez csak mese.
Esetleg papírt iratnak alá,hogy saját felelősségre.
Jó pár szervizben ilyennel itthon nem engednek ki lábon...ha a tulaj mindenáron el akarja vinni akkor futón viheti....
Bocsánat rossz helyre küldtem!
Hasonló,autós képeket,vagy még durvábbakat Én is tudok mutatni.
Ezek nem is emberek!
Küldök pár képet! Nem tudom a típusát!
Küldök pár képet! Nem tudom a típusát!
Csiszolgatnál egy kicsit és semmi nem változna .,,,,,,,,,,,,,,,, tégy rá egy pannonia 20 karbit , akkor lesz változás !
Hali, egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy 60 as 4 felömlős simsonom, 19-es bvf-fel. Az lenne a kérdésem hogy a karbiban a légszűrő felőli kiálló részt lecsiszolhatom?
Arra gondoltam hogy úgy jobb lenne az áramlás, de nem tudom hogy rosszat tennék-e vele, és min változtatna.
RC51: nem tudom sajnos, mert motor vásárlás előtt vagyok, csak telón mondta a tulaj, hogy ennyi baja van:)

Akkor gondolom nem olyan vészes a helyzet, ha vezetéket vagy kapcsolót kell csak cserélni?
Miben volt ez a mérő? Vagy ha utólag beépíthető, akkor legalább egy típust írhatnál.
okozhatja .......... ha az üres kapcsolo valahol le testel ..... vagy a fokozat kapcs szar, vagy az üres vezeték ahogy megy fel a órába valahol maga a vezeték sérült .

szereltem olyat is hogy az órába nyomtatott áram kőr sérült
Ez még teljesen jó. Semmi baja, csak be van járatva. Most koptak össze az alkatrészek...... ;)
ez ugye nem a pénzről szól ............... az öngyilkoság Új műfaja !

most én is jujj
Van egy olyan betet a falon felfuggesztve ami mar atlyukadt es dugot koptatta. Holnap lefotozom azt is.
A munkalapon amit alairt rajta van nagybetukkel hogy a hatso fek eletveszelyes azonnali csere! Le vagyunk vedve am.
Aztán amerikásban hol vannak az árak az ittenihez képest .....
Baszd el neki valamivel, mert még te szívod meg, ha elpatkol.
Nemtom mit akarsz a dugattyút még el sem érte...
D:)
Ezt nezzetek! Motortulaj gumicserere jott be es mondom neki a fekbetet nagyon nagyon halottnak tunik. Mondja ok tudja es majd jon jovoheten. Nezem a tarcsat hat mar az is halott mert lila foltos. Hat vissza kellett tennem. Majdnem elsirtam magam.
Ures jelzo mukodik?