Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy sztender kapcsoló hibája okozhatja azt, hogy állóhelyben, kihajtott sztenderrel nem indul a motor?(felhajtva egyenesbe állítva indul) Mert eredetileg ugye kihajtva is indulnia kéne és járnia üresbe, csak sebességbe téve állítja le a motort.
Sziasztok! Valaki esetleg tudna abban segíteni hogy hogy kell bekötni egy 3sarus vízhófok merőt? 33 , 30 és M jelzések vannak a sarukon!
Nem értem miért mozdul ki pólustól függően a mutató.Ha még nincs jel csak áram!
ő ez nem igaz tény hogy van amelyik szar, de nem mindegy melyik gyártmányú pd elemet milyen elektronikával párosítanak ismerek én 1.9 pd tdi superbet 700 000 km-el, egy hengerfej csere volt valamikor 400km nél gyári hiba arról ne is beszéljünk hogy ami az országunkba ékezik pl a németektől annak az órája vissza van pörgetve és ezért nem megy el 200ezret óra szerinte de az nem baj hogy az autóban már több mint 3-400 ezer van
Sanyi! A régi dinyoknak még volt hangjuk és tartosak voltak ............. ............. ezzek az újak föleg a nagy wv/ pd tdi egy adag szar nem tud 200 000 km elmenni !
A most használt dieselemben kb 1200000km van, most járok a legutóbbi olajcsere óta 56000km-nél(nyáron volt), 15W-40-es elvileg 60000-es olaj és 30000-nél 3 litert kellett utána tölteni és most még nincs alsó nívón, még cserekor sem lesz ott.....1250-et forog 80-nál ás 1200-nél van a nyomatékcsúcs......ezek a régi usa motorok nem rosszak....
hali a régebi diesel motor ............, ?
Ma egy közös nyomocsöves canan rail motor 1200 báron nyom ja az anyagot és vigan pereg 6000-8000 f/min..., 6400 fordulaton adja le a maxot , számitogép vezérli a befecskendezést és a nagyobb nyomaték elérése érdekébe 6-8. 12 lukas fuvokán ... sőt / psa szabadalom / 2 .. 3 részletbe , hogy az utolsó olaj molekula is el keveredjen a forró levegővel .
Tehát itt már olyan erő és terhelés váltás hatások lépnek fel amit bír ugyan az adalékolt ásványi olaj , de 5000-10000 km ... és méz lesz belöle.. tehát kuka Pl : 2.8 sor 6 dinyo kell bele min 7-8 liter turbo diesel olaj 10w 40 ára : 12-18 ezer FT .... max 8000-10000 km és csere .... Ok 0w 40 8 liter szinti olaj / ha a motor nem kopott /
Ára : 18- 25 ezer Ft min elmegy 20 000- 25 000 km
Melyik az olcsobb ... És itt jön az ,hogy mindenki az önt a gépébe amit akar .

Elenben a te 2.8 6 hengeres adagolos, szivo dizeled ,amin van egy 0.6-0.7 turbo ehhez képest ... hasamra ütök ..... 3250 f/min leadja a forgatonyomatéka csucsát ...... tehát hiába a turbo hiába töltö levegő hütü . stb akkor is egy alacsony fordulatu DIESEL .. Igaz elmegy 800 000 km ha Mercedes

egyszerü a régi motorokba a régi kenöanyagok a jók .........a mai motorokba az új szinti olajok
Üdv Tasi
Persze arra figyelek. Mielőtt belerakom a csavart ki szoktam takarítani a helyét.
Arra nagyon figyelj hogy a csavar furatokba nem follyon olaj mert a csavar nem tud lemenni es kihuzza a menetet. Pl a vezer tengely leszorito bakok csavarjai.
Köszönöm, akkor marad a sima olaj amit a blokkba töltök. Csak a manual igy írta és gondoltam rákérdezek, de akkor ezek szerint jól gondoltam, hogy nem fontos az a spéci olaj rá.
Ugy akartam irni hogy NEM egetoen fontos.
Barmilyen motorolaj jo. Lehetoleg azt hasznald amit beletoltessz a motorba. Ne bonyolitsd tul. Neha hasznalok ugynevezett " assembly lube " ami kimondottan erre valo de egetoen fontos. Teny es valo hogy segit a kenesben mikor eloszor inditod be a motort.

Egy pro madarka.
ne gondolkozz ezen
az olaj pont olyan mint jézus tanítása, lehet hinni benne de tudni sosem fogod
és minden térítő máshogy fogja felnyitni a szemeid
Szia, és a régebbi dízel motorokban ahol van mondjuk 28 Bar kompresszió, ott miért nem kell 0w-s olaj? Miért nem eszi meg ezen gondolatmeneten végmenve az 1liter 10w-s olajat a régi 2.8 s6 TD 10.000 km alatt? /van már benne km /
bezzeg......
régen volt eszük a motortervezőknek, számítottak a sufnijavítókra
ott volt szűrő a szivattyú előtt is, általában egy mosható fémszűrő amin ezek a cuccok fennakadtak
mostaniakon már nemigen divat
hali, nem autómata és bovdenes, bovden rendben, a csatornára még nem tudok mit mondani munkahelyen vagyok, de nagyon köszönöm!
jelentkezem ha többet tudok! köszönet a segítségért.
Egyébként ha extrém módon el van csavargatva a karbi, akkorsem indul a masina. Ha pl. túlzottan nyitva van a súber és sok levegőt kap, akkor is elszegényedik a keverék, stb, stb...
Automata vagy kézi szívatós? Fogsz egy csövecskét, amit be tudsz légmentesen szorítani a szívató csatornába. Próbálj meg belefújni. Ha nem tudsz, akkor zárva van a szívató. Húzd rá a szívatót (ha kézi) és ismételd meg a befújást. Ha most sem tudsz átfújni a csatornán, akkor a szívatód nem működik, leragadt, vagy bovdenszakadás, stb. Ha automata szívatós, akkor lehúzod a kábelt a szívatóról és adsz neki 12V-ot. 2-3 perc után már átjárhatónak kell lennie a csatornának. Ha nem, akkor a szívató nem nyit ki. Leragadt, eldugult, vagy maga a fűtő patron kontakthibás vagy szakadt. Ekkor csere.
Sok okosságot olvastam már itt az olajakról, de a tied viszi a pálmát...
Talán dolgoznak. Gondolhatod hogy nem arra vár mindenki hogy a te kérdéseidre azonnal dobja a választ. Jézusom ilyen embereket.... Egyébként kenőanyag helyett kend be kétkomponensű ragasztóval. Nem fog kiesni.....
hát az úszóházban van rendesen :) arra gondoltam hogy esetleg beakadt és azért nem, de alakulgat ez majd szép lassan :) de legalább mindíg kapok valami hasznosabb tanácsot és tudom merre kell elindulni :)
nézd át, hogy lefolyik-e a benzin egyáltalán a tankból, meg ilyen apróságok:)
Hát ez már megvolt nem is oylan rég, minden eshetőségre még1x átt megyek rajta.köszi
pucold ki a karbit
Hali, kéne még 1 kis segítség, gyertya cserélve szépen fel is pörög ha fecskendezek a karbiba anyagot, de onnantól le is áll, mit tudok tenni hogy rendesen kajon anyagot?
" lehet a réz alátéten, sporolsz 40 ft -ot de ha be tekered a menetet -teflon szalagal és némi szalag darabka , bekerül az olaj rendszerbe "

Nem a 40 Ft, soxor inkább az utánajárás. Egyébkén nem a menetet tekerem, ha nem az alátétre húzom, úgy, hogy kívül, és belül is van.

"Már újítotam fel csapágyas motort , el nem távolitott szelep fedél szilo miatt"

Ezzel egyetértek, megtapasztaltam csónakmotor benzin szivattyú tömítésnél