Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy sztender kapcsoló hibája okozhatja azt, hogy állóhelyben, kihajtott sztenderrel nem indul a motor?(felhajtva egyenesbe állítva indul) Mert eredetileg ugye kihajtva is indulnia kéne és járnia üresbe, csak sebességbe téve állítja le a motort.
Sziasztok! Valaki esetleg tudna abban segíteni hogy hogy kell bekötni egy 3sarus vízhófok merőt? 33 , 30 és M jelzések vannak a sarukon!
Nem értem miért mozdul ki pólustól függően a mutató.Ha még nincs jel csak áram!
ő ez nem igaz tény hogy van amelyik szar, de nem mindegy melyik gyártmányú pd elemet milyen elektronikával párosítanak ismerek én 1.9 pd tdi superbet 700 000 km-el, egy hengerfej csere volt valamikor 400km nél gyári hiba arról ne is beszéljünk hogy ami az országunkba ékezik pl a németektől annak az órája vissza van pörgetve és ezért nem megy el 200ezret óra szerinte de az nem baj hogy az autóban már több mint 3-400 ezer van
Sanyi! A régi dinyoknak még volt hangjuk és tartosak voltak ............. ............. ezzek az újak föleg a nagy wv/ pd tdi egy adag szar nem tud 200 000 km elmenni !
A most használt dieselemben kb 1200000km van, most járok a legutóbbi olajcsere óta 56000km-nél(nyáron volt), 15W-40-es elvileg 60000-es olaj és 30000-nél 3 litert kellett utána tölteni és most még nincs alsó nívón, még cserekor sem lesz ott.....1250-et forog 80-nál ás 1200-nél van a nyomatékcsúcs......ezek a régi usa motorok nem rosszak....
hali a régebi diesel motor ............, ?
Ma egy közös nyomocsöves canan rail motor 1200 báron nyom ja az anyagot és vigan pereg 6000-8000 f/min..., 6400 fordulaton adja le a maxot , számitogép vezérli a befecskendezést és a nagyobb nyomaték elérése érdekébe 6-8. 12 lukas fuvokán ... sőt / psa szabadalom / 2 .. 3 részletbe , hogy az utolsó olaj molekula is el keveredjen a forró levegővel .
Tehát itt már olyan erő és terhelés váltás hatások lépnek fel amit bír ugyan az adalékolt ásványi olaj , de 5000-10000 km ... és méz lesz belöle.. tehát kuka Pl : 2.8 sor 6 dinyo kell bele min 7-8 liter turbo diesel olaj 10w 40 ára : 12-18 ezer FT .... max 8000-10000 km és csere .... Ok 0w 40 8 liter szinti olaj / ha a motor nem kopott /
Ára : 18- 25 ezer Ft min elmegy 20 000- 25 000 km
Melyik az olcsobb ... És itt jön az ,hogy mindenki az önt a gépébe amit akar .
Elenben a te 2.8 6 hengeres adagolos, szivo dizeled ,amin van egy 0.6-0.7 turbo ehhez képest ... hasamra ütök ..... 3250 f/min leadja a forgatonyomatéka csucsát ...... tehát hiába a turbo hiába töltö levegő hütü . stb akkor is egy alacsony fordulatu DIESEL .. Igaz elmegy 800 000 km ha Mercedes
egyszerü a régi motorokba a régi kenöanyagok a jók .........a mai motorokba az új szinti olajok
Üdv Tasi
Arra nagyon figyelj hogy a csavar furatokba nem follyon olaj mert a csavar nem tud lemenni es kihuzza a menetet. Pl a vezer tengely leszorito bakok csavarjai.
Köszönöm, akkor marad a sima olaj amit a blokkba töltök. Csak a manual igy írta és gondoltam rákérdezek, de akkor ezek szerint jól gondoltam, hogy nem fontos az a spéci olaj rá.
Barmilyen motorolaj jo. Lehetoleg azt hasznald amit beletoltessz a motorba. Ne bonyolitsd tul. Neha hasznalok ugynevezett " assembly lube " ami kimondottan erre valo de egetoen fontos. Teny es valo hogy segit a kenesben mikor eloszor inditod be a motort.
Szia, és a régebbi dízel motorokban ahol van mondjuk 28 Bar kompresszió, ott miért nem kell 0w-s olaj? Miért nem eszi meg ezen gondolatmeneten végmenve az 1liter 10w-s olajat a régi 2.8 s6 TD 10.000 km alatt? /van már benne km /
bezzeg......
régen volt eszük a motortervezőknek, számítottak a sufnijavítókra
ott volt szűrő a szivattyú előtt is, általában egy mosható fémszűrő amin ezek a cuccok fennakadtak
mostaniakon már nemigen divat
hali, nem autómata és bovdenes, bovden rendben, a csatornára még nem tudok mit mondani munkahelyen vagyok, de nagyon köszönöm!
jelentkezem ha többet tudok! köszönet a segítségért.
Egyébként ha extrém módon el van csavargatva a karbi, akkorsem indul a masina. Ha pl. túlzottan nyitva van a súber és sok levegőt kap, akkor is elszegényedik a keverék, stb, stb...
Automata vagy kézi szívatós? Fogsz egy csövecskét, amit be tudsz légmentesen szorítani a szívató csatornába. Próbálj meg belefújni. Ha nem tudsz, akkor zárva van a szívató. Húzd rá a szívatót (ha kézi) és ismételd meg a befújást. Ha most sem tudsz átfújni a csatornán, akkor a szívatód nem működik, leragadt, vagy bovdenszakadás, stb. Ha automata szívatós, akkor lehúzod a kábelt a szívatóról és adsz neki 12V-ot. 2-3 perc után már átjárhatónak kell lennie a csatornának. Ha nem, akkor a szívató nem nyit ki. Leragadt, eldugult, vagy maga a fűtő patron kontakthibás vagy szakadt. Ekkor csere.
Talán dolgoznak. Gondolhatod hogy nem arra vár mindenki hogy a te kérdéseidre azonnal dobja a választ. Jézusom ilyen embereket.... Egyébként kenőanyag helyett kend be kétkomponensű ragasztóval. Nem fog kiesni.....
hát az úszóházban van rendesen :) arra gondoltam hogy esetleg beakadt és azért nem, de alakulgat ez majd szép lassan :) de legalább mindíg kapok valami hasznosabb tanácsot és tudom merre kell elindulni :)
Hali, kéne még 1 kis segítség, gyertya cserélve szépen fel is pörög ha fecskendezek a karbiba anyagot, de onnantól le is áll, mit tudok tenni hogy rendesen kajon anyagot?
Nem értem miért mozdul ki pólustól függően a mutató.Ha még nincs jel csak áram!
Ma egy közös nyomocsöves canan rail motor 1200 báron nyom ja az anyagot és vigan pereg 6000-8000 f/min..., 6400 fordulaton adja le a maxot , számitogép vezérli a befecskendezést és a nagyobb nyomaték elérése érdekébe 6-8. 12 lukas fuvokán ... sőt / psa szabadalom / 2 .. 3 részletbe , hogy az utolsó olaj molekula is el keveredjen a forró levegővel .
Tehát itt már olyan erő és terhelés váltás hatások lépnek fel amit bír ugyan az adalékolt ásványi olaj , de 5000-10000 km ... és méz lesz belöle.. tehát kuka Pl : 2.8 sor 6 dinyo kell bele min 7-8 liter turbo diesel olaj 10w 40 ára : 12-18 ezer FT .... max 8000-10000 km és csere .... Ok 0w 40 8 liter szinti olaj / ha a motor nem kopott /
Ára : 18- 25 ezer Ft min elmegy 20 000- 25 000 km
Melyik az olcsobb ... És itt jön az ,hogy mindenki az önt a gépébe amit akar .
Elenben a te 2.8 6 hengeres adagolos, szivo dizeled ,amin van egy 0.6-0.7 turbo ehhez képest ... hasamra ütök ..... 3250 f/min leadja a forgatonyomatéka csucsát ...... tehát hiába a turbo hiába töltö levegő hütü . stb akkor is egy alacsony fordulatu DIESEL .. Igaz elmegy 800 000 km ha Mercedes
egyszerü a régi motorokba a régi kenöanyagok a jók .........a mai motorokba az új szinti olajok
Üdv Tasi
Egy pro madarka.
az olaj pont olyan mint jézus tanítása, lehet hinni benne de tudni sosem fogod
és minden térítő máshogy fogja felnyitni a szemeid
régen volt eszük a motortervezőknek, számítottak a sufnijavítókra
ott volt szűrő a szivattyú előtt is, általában egy mosható fémszűrő amin ezek a cuccok fennakadtak
mostaniakon már nemigen divat
jelentkezem ha többet tudok! köszönet a segítségért.
Nem a 40 Ft, soxor inkább az utánajárás. Egyébkén nem a menetet tekerem, ha nem az alátétre húzom, úgy, hogy kívül, és belül is van.
"Már újítotam fel csapágyas motort , el nem távolitott szelep fedél szilo miatt"
Ezzel egyetértek, megtapasztaltam csónakmotor benzin szivattyú tömítésnél