Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyertya érkezik csütörtökön, szívatóval mit tudok kezdeni? tegnap néztük de sok mindent nem lehet állítani ahogy néztük.
Gyertya, szívató.
Sziasztok, lenne egy nagy kérdésem,

nem rég kezdtem el felújítani a motorom (ZR 400 D) viszont olyan problémába ütköztem, hogy egyszerűen nem akar indulni, pöffen párat és ennyi, a gyújtás rendben, anyagot kap, karburátort kitisztítottam, már ott tartok hogy gyertya csere de tartok tőle hogy nem ez lesz a megoldás. valami ötlet hogy mit kéne álítani, cserélni?
ha hidegen ereszted le, mindenhol megtelepszik a blokk belsejében a sok retek, illetve olajsár.
Ha üzemmelegen engeded le az olajat, akkor az olajban fog lebegni ez a sok trutyi ( ettől fekete javarészt az olaj), és kihozza magával a blokkban található szutykot ( vagy legalábbis sokkal nagyobb részét, mint hidegen.)
Lenne egy fura kérdésem:

Meg tudnátok mondani,hogy miért kell meleg motornál olajat cserélni?

Mindenhol azt olvasni,hogy így könnyebben kifolyik az olaj a motorból,na de ha pl két napja áll a motor/ autó,akkor már az összes olaj lecsöpögött az olajteknőbe,ami letudott,onnan pedig már csak kifolyik a leeresztőnyíláson keresztül.

Legutóbbi csere alkalmával leeresztettem az olajat,de feltölteni nem tudtam,mert nem érkezett meg az új olaj.

Másnap kíváncsiságból ismét kivettem a leeresztőcsavart,mielőtt feltöltöttem volna az új olajjal.

Meglepően sok folyt még ki még,deciben mérhető.

Tényleg csak kíváncsiságból szeretném tudni.
Sziasztok,

az úszóháznál lévő tömítést (fcr39) mivel szoktátok pótolni? Gyári ára elég horrornak tűnik...

Köszi,
Üdv,
Gyé
A konyv csak egy segitseg honnan is indulj. En pl ugy szeretem ha a kiruggozas teljesen be van csavarva a beruggozas pedig a teljesen ki. Innen indulok. Elol hatul egyarant. Probakor es pici allitas. Es igy tovabb. Sajat izlesedhez kell beallitani. Ha van klikk ha nincs.
Persze tudom csak a gyári értékre szeretném beállítani ott viszont klikk-ként írja hogy hányat kell csavarni.
Ezért nem tudom hogy egy klikk az fél vagy egy teljes körbefordulás
Vegtelen allitasi lehetoseg. Azaz oda allitod ahova akarod csak egyforma legyen a 2 oldal. Megallhatsz a csavarral barhol.
Tl1000S-nél ha a teleszkópon lévő állító csavaroknál nincs "klikk" akkor egy teljes fordulat egy "Klikk"?Vagy csak egy fél?
Az excentert kell lefixálni egy 8mm-es vasrúddal
Köszönöm a segítséget, de ez még mindig nem az a fajta. Csatolok egy fotót, talán azon látszik milyen a ház kialakítása.
Valaki tudna segíteni? a simsonom hátsó lánckereke elforog a felnibe. Lehet hogy rosszul tetem bele mert lassan a hátsó villán eldarálja magát a lánckerék és nem megy a motorom csak egy helybe áll. Valaki tudna feltenni simo hátsókerék össze szereléséről képeket hogy hogyan kell mert lehet hogy valamit elrontottam.
Kedves eryk04!

Amennyiben a képen szereplő levegőszűrőre van szükséged tudunk segíteni!

Üdvözlettel:Red Line Motors kft.
Próbáld meg segítséggel. Egy személy ráül, nyomja a féket és akkor talán sikerül. Vagy légkulcs, az biztos leveri.
hali, hogy kell leszedni aprilia af1 50-nek(fél lengőkaros) hátsó kerék tengelyéről a (ha jól tudom) biztosító anyát? mindenhogy próbáltam de nemsikerült. mi a technikája? köszi!
Helló Géza! Néztem a linket is ill. a képet, de úgy látom ez nem az én fajtámhoz való. Az enyém két hengeres, más kialakítású a ház.
Ha most sem adja be a képet, feladom de ki lehet választani a felsorolásból és ott látszik a rajz
talán most
Most nézem a képet nem adta be.
Talán így néz ki.
http://www.partzilla.com/parts...('81+D2)/parts.html
A probléma az, hogy még csak a formáját se láttam soha. Amikor hozzám került a légszűrő doboz se volt benne, sport légszűrőt akartak rárakni. Én vissza építettem a dobozt, de betét nincs bele. Most két réteg szivacs és pára elszívó betétből van két réteg. Utóbbi ritkább alig van ellenállása.
Ahh...latom 250 kawa. Holnap megnezem.
Milyen motorod van? Megnezem itt van e.
mire gondoltál?
jó az a szivacs, csak tegyél 2 réteget és olajozd
ha ragasztani kell mert spéci forma akkor pvc ragasztóval tedd
vinilfix vagy mi a neve