Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mesterek! Lenne egy újabb kérdésem. Az öreg Kawasakimhoz már nem lehet kapni eredeti levegőszűrőt. Most l.sz. szivacsból és pára elszívó betétből van benne szűrő. A motornak biztos van adott levegő igénye a gyári szűrőnek annak megfelelő áteresztése. Sportszűrőt nem akarok rárakni, azokban nem bízok ill. akkor fúvóka csere is jó eséllyel befigyelne. Erre kellene valami ötlet, javaslat.
Itt meg feszes a lánc , pilota rá ül teli tankal, és úgy állítsátok a lánc feszességet , mivel nagyok a hátsó rugó utak így berugozáskor meg feszül a lánc, Mivel a lánc japán a kis fogaskerék meg taiwani nem kell mondanom ki húzza a rővidebet !
Úgy ahogy mondja rc 51 , de előtte 1 nappal jol fujd be wd 40 .-nel vagy petroleumal és mielött ki csavarnád ............ benzinlámpa .vagy elektromos festék égetővel a csavar környékét melegizsd meg !
En ugy csinalnam hogy eloszor kulccsal probalnam kilazitani. Nemhiszem hogy beletorik. Eros az a csavar. Ha pedig megfordul a csavarban a kulcs akkor johet a hidegvagoval ovatosan nyitoiranyba megkocogtatas. Ha az se segit akkor a lefuras johet balos furoval. Az utvehuzo sokat segithet ilyenkor. Kezi csavaros amire ra kell utni. Nagyon vigyazz hogy a karburator egyes reszei eleg gyengek. Szal figyeld hogy es hol hasznalod az utvehuzot.
Íves felujitassal orvosolhato.
Hello ! Ez mitől van , és ettől használható még , vagy kuka ? (Husaberg Fe 501 )
A nyil ne tévesszen meg nem arra mutat. Lejjebb keresztben, fekete.
Egy 96-os Németországból behozott motor, jelenleg 43000Km-rel. Hozzám hat éve került akkor 30000 volt benne. Hogy mi történhetett vele korábban, mit javíthattak vagy cseréltek sajnos nem tudom. Esztétikailag nem rossz, olaj nem fogy, nem füstöl. A vezérműlánc feszítő és a kuplung hangján kívül semmi gond nem volt vele. Remélem ezt a jó szokását megtartja ezután is. A karburátort szeretném még levenni és kitakarítani, de egy alkalommal már feladtam. Ugyanis a karbi fűtéscsövének inbusz csavarját nem tudtam kilazítani. Beleszakítani nem akartam, de másként az úszóházat nem lehet levenni. Erre kellene még kiötleni valamit.
Hallottam errol a xadorol de meg nem toltottem egy motorba sem. Nem kerte egy vevo sem senki nem is hozott es mi sem arulunk ilyet. Viszont amit sokszor felhoztam peldanak hogy a kollegam TL1000R-jebe 135 ezer merfold van es megy xado nelkul kivaloan. Olajat nem fogyaszt eredeti vezermulancokkal stb... En sem hasznaltam soha. Viszont nincs is tapasztalatom arrol hogy mit segit a motorban mennyire hatasos vagy aldasos. Majd utana erdeklodom hatha valakinek van tapasztalata.
Hat az az igazsag hogy en mar nem lepodok meg semmin se. A Roadstar-on pl nem volt kifurva a hidegindito fuvoka. Eredeti gyari volt es nem volt benne lyuk. Meg ha a volkswagen golf ugy jott le a futoszalagrol hogy nem volt egy dugattyun gyuru akkor tenyleg elofordulhatott hogy mondjuk a persely hoszbbra sikerult vagy a kupplung agy lett rovidebb. Nem tudni. Japanba is szivnak fuvet! Jo volna tudni a motorod eloeletet.
Szerdán Xado 10W40 került bele, plusz alapos felmelegítés után még egy gél is beleugrott. Én is kíváncsi leszek a hatásra.
100 % .hogy a szekunder tengely kijebb jőtt , valamilyen okból agy neki egy xadot , hid el jó lesz
Itt az igazság !
szerintem egy xado és nem lesz semmi hang a kuplungodnak !

Rc 51 mond el mindenkinek , mi a véleményed a xado -rol

én itt ugatok és mindenkinek ki röhögnek !

5 éve xado használok mindenbe , gigszerbe 185 000 km és 5000 km
olajcsere alatt 0.5 liter fogy
Mikor összeraktam, érezhető lógás nem volt. Fel lett melegítve rendesen, mert még a ventiillátor is elindult. Nem tudom, hogy mekkora tágulások lehetnek,a hőmérséklet emelkedésével. De nyílván egy kiadós próba út lenne az igazi. Számomra egy kérdés maradt még: Honnan jött ez a hézag? Látható kopás egyik alkatrészen se volt , sőt még látszottak a gyári megmunkálás nyomai. Azt viszont nem hinném, hogy így jött ki a gyárból. Esetleg egy korábbi javításkor nem lehet, hogy túlhúzták a kuplung rögzítő anyáját és kimozdították a tengelyt vagy a csapágyat? Ez már csak ilyen egyéni filozófálás.
3 fos a muhely. A fonokome a ceg es ketten vagyunk szerelok. A fonok intezi a papirmunkat o beszel a kuncsaftokkal (mi is ha kell) mi meg szerelunk. Mivel eleg jo a hirunk szerencsere sokan jonnek es tenyleg el vagyunk latva meloval. Az augusztus a csendes honap olyankor kevesebb melonk van. Most hogy jon Daytona (februar vege marcius eleje) mindenki akkor akarja a motorjat rendbe tenni.

Orulok hogy jobb lett a geped. Felmelegitetted jol? Mert mondtad hogy melegen mar csendesebb volt elotte. Ezert gondolom hogy eleg lesz az a hezag amit hagytal. Hotagulas miatt. Nem tudom merre mozognak ilyenkor az alkatreszek, szoval ha elegedett vagy a hanggal akkor inkabb hagyd ugy mert ha megszorul melegen akkor nagyobb gondba leszel. Esetleg azt lehetne megtenni hogy jol felmelegited es gyorsan szetszeded es akkor mersz egy logast.
Ez persze nem igaz teljesen. Ami nyilvánvaló volt, az az, hogy a kuplungnál volt probléma. De azért kellett a segítség a Mesterektől is . A kivitelezés maradt rám, de a döntő nyilván a próba lesz. Bár ott tartanánk már . Addig is, hogy jobban teljen az idő .
Hiába az a gépész vér! Ne szedd szét B+! Annyira nem rossz az!
Helló! Nem tudom a másik fórumon olvastad-e, de végül úgy lett megoldva ahogy Ti javasoltátok. A hüvelyből lett 0,2 levéve. Nem mertem többet nehogy összeszoruljon. Már így utólag látom, hogy mehetett volna 0,25-0,3 is. No de bele lett töltve a friss olaj is és elindítottam. Behúzott kuplunggal, gondolhatod milyen félve engedtem rá, hogy mi is lesz az eredmény. Egy nagyon pici maradt a hangból, de alig hallható. Előtte a teljesen laikus feleségem is rákérdezett, hogy mi ez a fura hang a motorból, míg most Ő már nem hall semmit. Ő nem de én még hallom, igaz lényegesen komfortosabb. Arra gondoltam, hogy a legközelebbi olaj csere alkalmával még szétszedem és finomítok rajta. Itt sajnos sokkal rosszabb idő van mint nálatok, úgy hogy a próbakör még várat magára. Más. Nem akarok tolakodó lenni, de ahol dolgozol az saját műhely, vagy alkalmazott vagy. Ott mindig nagy a mozgás, sok motor fordul meg nálatok(elég sokat lesem a web kamerátokat).
Na de meselj mar mi ujsag a kupplung zajjal? Beinditottad mar ugye?
2 XV 1600-ost fejeztem be es eladasra kerulnek, Roadstar Yamaha. Azokat csinositgatja egy ceg. Erre vannak specializalva.
Helló RC51! Mire készültök a műhely előtt(web cam)?
én mondok nektek valamit ,

Magyarország
Mindenki ott sporol ahol tud , be jőtt ez a etanol sokan féltank benya+ féltank etanol ......... nem kell mondanom miért !
sokan át alakitoták a skodát , a suzukit , a wv ki igy ki úgy

Egy biztos aki használta a etanolt , mindnek szét ment a gumi tömitése,
söt a oktánszám miatt még a motor is károsodot .......... nem beszélve az alkohol nagyobb égésel ég és még a motort is jobban hüti .

Mára csak a kifelyezeten etanolra gyártott és átalakitott verdák tankolják a piát .
De nézd a benzinkutas szemszögéböl ............ milliokat fecolt a e 85 -be
és most a kutyának sem kell , a Mol -tol veszi mindenki a lónyálat
Ő., 8-9 % etenolal árulja ,amit még minden motor el viselne .
e 85 ......100 olcsobb / mint a 95

MIVAN akkor ha extra hasznot akar a kutas ÉS TE 30-40 % 50 % etanolos benzint veszel a kuton az más kérdés, hogy át vagy basszva , de pontosan 2-3 éve szarakodnak ezek a kurva gumi tömitések !
Motor kerékpárokba és autókba
Jo a vidi tasi de nem kellene ennyire csunyan beszelni bassza meg.

Nalunk nem rosz a helyzet annyira O gyuru ugyben. Bar az ethanol miatt vannak gondok de csak 10% jelenleg max az ethanol tartalom. Nem tudom otthon mennyi.
Nekem van egy O gyuru forrasom es eleg jo a minoseg. Nincs ra panasz. Bar hozzateszem sokszor hasznalunk eredeti alakatreszt ugy uszohaz tomitesben mint egyeb mas alkatreszben. Ha kell viszont akkor ragasztom az uszohaz tomitest ha az egy gumigyuru es egy hosszu gumigyurubol megoldhato. Nem mindegyik!

Viszont a benzinnel sok a problema, ha motor karburatoeos es allt 1 honapot akkor mar jelentkezik alapjarati szegenyseg 2 honap utan meg mar nincs is alapjarat.
az xt csésze tömítés olyan fura formájú, aztán nem jött össze az o gyűrű behajtogatása
lett rendelve (talán tourmax) japánnak mondott gyárival egyező tömítés
4db volt 4ezer
aztán amikor összeraktuk 1 kör után szétszedtük (mert picit elkúrtuk az úszószintet) kiugrott a helyéről és átfért a csészén

de a szivatón is ilyen. ha kiszedem pár napra szellőztetni akkor pont jó utána első használat után már ismét feszül