Most akkor honnan tudod hogy a bovden szorul? Az előbb még nem tudtad. A "retkes" karbinál nem arra gondoltam hogy kívülről retkes, hanem arra, ha pl. szakadt levegőszűrővel volt használva és teleszívta magát porral és mocsokkal. Ilyenkor a súber vagy tolattyú mellé berakódik a por és akadozik, szorul, felakad. De olyan sok dolog nem lehet rossz. Át kell nézni mindent. Többre jutsz vele, mintha ide írogatnál....
Simson berúgó-mechanizmusnak vannak jellegzetes hibái?
Nem hajlandó visszahúzni az eredeti helyzetébe,már többször szétszedtem és összeraktam,a rugó nincs eltörve,látszólag minden a helyén van.Volt hogy pár rúgásig jól működött,majd ismét "lent ragadt".
a bowdent külsővel együtt cserélted? ha nem nincs megtörve?
nem érintkezik vlhol a belső a külvilággal, ha igen akkor ott nem rozsdás? /lehet h új, de a sós motyó még a láncor is megmarja rajta/
az is lehet h az elvezetése nem tökéletes, megfeszül és nem enged vissza, ha semmi nem segít akkor egy ilyen akadozásután akaszd ki a gázkarnál és úgy húzd a gázt, ha szorul akkor karbi, vagy retkes, v vlmi más.
ami most eszembe jutott, hogy ha megmelegszik a karbi, akkor előfordulhat, hogy a hőtágulás miatt szorul meg.
Helló Mester! Úgy néz ki megoldódott a kuplung kosár lógása(Honda CB500). A tűgörgő cseréje sajnos nem oldotta meg a problémát, de egy hézagoló alátét beépítése eltüntette a billegést.
Vadonat új a bowden benne! De nemértem h dél körül mentem vele akkor szinte semmi baja nem volt ! És most este meg már ugymarad ! Behuzoma kuplunkgot adok egy kis gázt akor viszaáll :S Egy quadról van szó , szóval gombja van de az se ragad be ! szépen visszaáll!
mindkettőtől szorulhat, de először derítsd ki hol szorul
lehet h csak a gázmarkolat szorul, lehet h a bowdenre fér rá egy tisztítás, zsírzás /belement vlmi sós retek és nyert az oxid/, de lehet ha a karbiba vlmi, ha megvan h mi szorul akkor már ki lehet okoskodni az okát:)
Nem nagyon kapni olyat....igen néha használtam sík köszörültet ott ahol hülye méret van és máshogy nem tudtam megoldani......igazából eddig nem volt gond vele......
Sziasztok!
Tud valaki 7,48 mm-es szelephézagoló lapkát, ami 0,025 mm-es lépcsőkben kapható, mert én csak 0,05 mm-es lépcsőkben találok, és kellene pár köztes méret.
Gondoltam síkköszörülésre, de ez lenne az utolsó megoldás. Esetleg van valakinek tapasztalata síkköszörült lapkákkal?
Köszi
ÜDv
Azt szeretném kérdezni h ienkor télen létezik az h a gázbowden beragad és ugy marad? Szóval megyek vele és elengedem a gázt akkor magátol megy :O új bowdent raktam bele de ez is azt csinálja ! Délután amikor mentem vele egy picit csinálta csak de semmi gond nem volt vele ! Most este meg egyszerüen katasztrofa :S
hello!tudja-e vki h a husqvarna te350-es blokbol lehete 610-et csinálni ahogy néztem 350-610 ig ugyan az a blokja 98as?henger hengerfej dugo fötengely?
Elég kicsi az into mérés tartománya talán 2mm. Régi darab.
Szóval 83.000 mm-t kell mérni de csak pl ...75, 80, 85... mm-es tapintó csúcsok vannak hozza és a tapintó csúcsok alá lehet rakni 0,5 ,1 ,2 ,3 mm-es alátét szerű gyűrűket. Ezek a gyűrűk elég vacakul néznek ki, halvány vakrozsda, kicsi hullámosság látható szinte mind1iken. Összeraktam a mérőt úgy ,hogy minden gyűrűt megmértem mikrométerrel így a max érték 83,51 mm. A hüvely mérete névlegesen 83mm de amikor beletolom a műszert akkor rögvest egy teljes fordulatot tesz a mutató ami óra szerint 1mm. Sajnos nincs mikrométerem 75-100mm-es tartományban ezért nem tudom leellenőrizni a furatmikrót.
Ezért úgy mértem ,hogy a hüvely tetejét ahol nem jár már a gyűrű vettem 0-nak, ehhez képest néztem a kopást aminek a max értéke 0,03mm jött ki de nem bíztam ebben a mérésben és elvágtattam egy gépműhelybe. A jó hír ,hogy ők is ezt mérték. Szóval most otthagytam hónolásra és rendelem a gyűrűket.
Remélem nem látsz nagy hibát a gondolatmenetemben.
Simson berúgó-mechanizmusnak vannak jellegzetes hibái?
Nem hajlandó visszahúzni az eredeti helyzetébe,már többször szétszedtem és összeraktam,a rugó nincs eltörve,látszólag minden a helyén van.Volt hogy pár rúgásig jól működött,majd ismét "lent ragadt".
Szerintetek mi lehet a hiba?
nem érintkezik vlhol a belső a külvilággal, ha igen akkor ott nem rozsdás? /lehet h új, de a sós motyó még a láncor is megmarja rajta/
az is lehet h az elvezetése nem tökéletes, megfeszül és nem enged vissza, ha semmi nem segít akkor egy ilyen akadozásután akaszd ki a gázkarnál és úgy húzd a gázt, ha szorul akkor karbi, vagy retkes, v vlmi más.
ami most eszembe jutott, hogy ha megmelegszik a karbi, akkor előfordulhat, hogy a hőtágulás miatt szorul meg.
http://www.gerecsemotor.com/mo...
lehet h csak a gázmarkolat szorul, lehet h a bowdenre fér rá egy tisztítás, zsírzás /belement vlmi sós retek és nyert az oxid/, de lehet ha a karbiba vlmi, ha megvan h mi szorul akkor már ki lehet okoskodni az okát:)
Tud valaki 7,48 mm-es szelephézagoló lapkát, ami 0,025 mm-es lépcsőkben kapható, mert én csak 0,05 mm-es lépcsőkben találok, és kellene pár köztes méret.
Gondoltam síkköszörülésre, de ez lenne az utolsó megoldás. Esetleg van valakinek tapasztalata síkköszörült lapkákkal?
Köszi
Azt szeretném kérdezni h ienkor télen létezik az h a gázbowden beragad és ugy marad? Szóval megyek vele és elengedem a gázt akkor magátol megy :O új bowdent raktam bele de ez is azt csinálja ! Délután amikor mentem vele egy picit csinálta csak de semmi gond nem volt vele ! Most este meg egyszerüen katasztrofa :S
a http://biker-world.hu/ sajnos már nem működik
még kérdés, hogy hol.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Kellemes napot mindenkinek!
Elég kicsi az into mérés tartománya talán 2mm. Régi darab.
Szóval 83.000 mm-t kell mérni de csak pl ...75, 80, 85... mm-es tapintó csúcsok vannak hozza és a tapintó csúcsok alá lehet rakni 0,5 ,1 ,2 ,3 mm-es alátét szerű gyűrűket. Ezek a gyűrűk elég vacakul néznek ki, halvány vakrozsda, kicsi hullámosság látható szinte mind1iken. Összeraktam a mérőt úgy ,hogy minden gyűrűt megmértem mikrométerrel így a max érték 83,51 mm. A hüvely mérete névlegesen 83mm de amikor beletolom a műszert akkor rögvest egy teljes fordulatot tesz a mutató ami óra szerint 1mm. Sajnos nincs mikrométerem 75-100mm-es tartományban ezért nem tudom leellenőrizni a furatmikrót.
Ezért úgy mértem ,hogy a hüvely tetejét ahol nem jár már a gyűrű vettem 0-nak, ehhez képest néztem a kopást aminek a max értéke 0,03mm jött ki de nem bíztam ebben a mérésben és elvágtattam egy gépműhelybe. A jó hír ,hogy ők is ezt mérték. Szóval most otthagytam hónolásra és rendelem a gyűrűket.
Remélem nem látsz nagy hibát a gondolatmenetemben.