Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most akkor honnan tudod hogy a bovden szorul? Az előbb még nem tudtad. A "retkes" karbinál nem arra gondoltam hogy kívülről retkes, hanem arra, ha pl. szakadt levegőszűrővel volt használva és teleszívta magát porral és mocsokkal. Ilyenkor a súber vagy tolattyú mellé berakódik a por és akadozik, szorul, felakad. De olyan sok dolog nem lehet rossz. Át kell nézni mindent. Többre jutsz vele, mintha ide írogatnál....
egy vadonat uj bowdent tisztigatni kéne?
petróleummal mosd át a bowdent, ha van benne műanyag akkor ne kend semmivel, ha nincs akkor nagyon híg olajjal megkenheted egy kicsit
valahol viz. 'vagy para megfagyotîk
Sziasztok!

Simson berúgó-mechanizmusnak vannak jellegzetes hibái?

Nem hajlandó visszahúzni az eredeti helyzetébe,már többször szétszedtem és összeraktam,a rugó nincs eltörve,látszólag minden a helyén van.Volt hogy pár rúgásig jól működött,majd ismét "lent ragadt".

Szerintetek mi lehet a hiba?
Hát a bowden az kompletten vettem ehez valót szóval vadi uj nem szorulhat .. de pl a karbi retkes az mért befolyáolná a bowdent szorulást?
a bowdent külsővel együtt cserélted? ha nem nincs megtörve?

nem érintkezik vlhol a belső a külvilággal, ha igen akkor ott nem rozsdás? /lehet h új, de a sós motyó még a láncor is megmarja rajta/

az is lehet h az elvezetése nem tökéletes, megfeszül és nem enged vissza, ha semmi nem segít akkor egy ilyen akadozásután akaszd ki a gázkarnál és úgy húzd a gázt, ha szorul akkor karbi, vagy retkes, v vlmi más.
ami most eszembe jutott, hogy ha megmelegszik a karbi, akkor előfordulhat, hogy a hőtágulás miatt szorul meg.
Helló Mester! Úgy néz ki megoldódott a kuplung kosár lógása(Honda CB500). A tűgörgő cseréje sajnos nem oldotta meg a problémát, de egy hézagoló alátét beépítése eltüntette a billegést.
Indikátoróra kivehető, berakható?
Ez jó, mentettem...
Vadonat új a bowden benne! De nemértem h dél körül mentem vele akkor szinte semmi baja nem volt ! És most este meg már ugymarad ! Behuzoma kuplunkgot adok egy kis gázt akor viszaáll :S Egy quadról van szó , szóval gombja van de az se ragad be ! szépen visszaáll!
mindkettőtől szorulhat, de először derítsd ki hol szorul

lehet h csak a gázmarkolat szorul, lehet h a bowdenre fér rá egy tisztítás, zsírzás /belement vlmi sós retek és nyert az oxid/, de lehet ha a karbiba vlmi, ha megvan h mi szorul akkor már ki lehet okoskodni az okát:)
Nem nagyon kapni olyat....igen néha használtam sík köszörültet ott ahol hülye méret van és máshogy nem tudtam megoldani......igazából eddig nem volt gond vele......
attól ragad be a gáz?
El van vetemedve vagy retkes belül a karbid.
Sziasztok!
Tud valaki 7,48 mm-es szelephézagoló lapkát, ami 0,025 mm-es lépcsőkben kapható, mert én csak 0,05 mm-es lépcsőkben találok, és kellene pár köztes méret.
Gondoltam síkköszörülésre, de ez lenne az utolsó megoldás. Esetleg van valakinek tapasztalata síkköszörült lapkákkal?
Köszi
ÜDv
Azt szeretném kérdezni h ienkor télen létezik az h a gázbowden beragad és ugy marad? Szóval megyek vele és elengedem a gázt akkor magátol megy :O új bowdent raktam bele de ez is azt csinálja ! Délután amikor mentem vele egy picit csinálta csak de semmi gond nem volt vele ! Most este meg egyszerüen katasztrofa :S
Hol lehetne épkézláb áron hengerfejtömítést venni
a http://biker-world.hu/ sajnos már nem működik
Ha esetleg találnék bele magasabb kompressziójú dugattyút azt is cserélném.
Igen
még kérdés, hogy hol.
fzr 250-400r bontott cuccok eladóak, olcsón, alkudni kötelező!

http://www.kepesmotor.hu/motor...

Kellemes napot mindenkinek!
Csakis gyari gyuruket rendelsz ugye?
hello!tudja-e vki h a husqvarna te350-es blokbol lehete 610-et csinálni ahogy néztem 350-610 ig ugyan az a blokja 98as?henger hengerfej dugo fötengely?
Helló

Elég kicsi az into mérés tartománya talán 2mm. Régi darab.
Szóval 83.000 mm-t kell mérni de csak pl ...75, 80, 85... mm-es tapintó csúcsok vannak hozza és a tapintó csúcsok alá lehet rakni 0,5 ,1 ,2 ,3 mm-es alátét szerű gyűrűket. Ezek a gyűrűk elég vacakul néznek ki, halvány vakrozsda, kicsi hullámosság látható szinte mind1iken. Összeraktam a mérőt úgy ,hogy minden gyűrűt megmértem mikrométerrel így a max érték 83,51 mm. A hüvely mérete névlegesen 83mm de amikor beletolom a műszert akkor rögvest egy teljes fordulatot tesz a mutató ami óra szerint 1mm. Sajnos nincs mikrométerem 75-100mm-es tartományban ezért nem tudom leellenőrizni a furatmikrót.
Ezért úgy mértem ,hogy a hüvely tetejét ahol nem jár már a gyűrű vettem 0-nak, ehhez képest néztem a kopást aminek a max értéke 0,03mm jött ki de nem bíztam ebben a mérésben és elvágtattam egy gépműhelybe. A jó hír ,hogy ők is ezt mérték. Szóval most otthagytam hónolásra és rendelem a gyűrűket.
Remélem nem látsz nagy hibát a gondolatmenetemben.