Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de, ott
a fekete gépet hajtottam
Milyen más csatlakozóval? A Yamahás csatlakozású kéne mert az van a motoron is! Amúgy mi a neve annak a piros műanyagnak (kapcsolonak) ami a Yamahás szivatón van?csak azért kérdem hogy tudjak venni belőle újat :)
A csatlakozók kialakítása ugyan más, de a vezetékek színe megegyezik. Én levágnám mindkét csatlakozót és valamilyen más csatlakozóval összekötném. Csak fontos, hogy szigeteld le mind két vezetéket.
Hello! (Malaguti F12)

1. Végre megjött a karbim :) (Dellorto 17.5) a kérdésem az lenne hogy ennek más a szivató csatlakozója mint a Yamahájé (Y.jog 3kj) ezt át kell alakítanom vagy ezt hogy kell bekötni?

2.A másik képre vki oda tudná nekem irni h mi milyen csatlakozó? :) mire mit kell majd csatlakoztatni

Köszi előre is :)
Valaki simson s50 b re tud adatáblát?
véletlenül nem Győrben a Biluxnál jogsiztál?
köszi

nem én fogom megnézni, mert szerszámom sincs, meg helyem se, ahol csinálom, de jó tudni, hogy nagy baja nem lehet:)
Vagy első henger-hátsó henger dugattyúja, de valószínűbb, hogy sima cikkszámváltozás, így mindegy melyiket veszed.
Pontos felvilágosítást bármelyik Suzuki kereskedés adhat.
Rendelt már valamelyikőtök innen? :
http://www.ronayers.com/
mi lehet a különbség a 12100-45C00-050 és a 12111-45C00-050 cikkszámú dugó között az árán kívűl?
Örülök, hogy segíthettem.
Köszi
akkor a kérdés eldőlt, fúrni kell
Ááááhhhhhhhrrrrrrrrrr VAK VAGYOK 0.12
feltéve, ha ugyanarról a motorról beszélünk.
Ír illesztési hézagot.
Köszönöm
A könyv illesztési hézagot nem ír csak a dugó minimális méretét 82.880 és a hüvely maximális méretét 83.085.
A honolas elvileg semmit sem szed le. Nezz meg videokat a muveletrol a youtube-n.
cylinder honing
16 század jó a könyv szerint?
Nézsd meg a bspirált és a kereket kivéve az ott levő áttételt mézd meg! Ott lehet gond.
Köszönöm
a honolás elvileg mennyit szed le a hüvelyfalból?
Mennyi a megengedhető maximális illesztési hézag?
Erről, mint annyi minden másról, sincs tapasztalatom.
cb 500-al csináltam a jogsit az is ezt produkálta elég sokszor, mondtam az oktatónak hogy gond van vele de nem érdekelte nagyon
hasonló gond volt nálam is az nsr-en
csak nekem kevesebbet mutatott meg ugrált a mutató aztán később meg semmit nem mutatott
a kerékben az a ferdén fogazott fogaskerék ami a bovdent hajtja az nem illeszkedett a kerékben kialakított helyére, vagyis nem hajtotta meg a kerék, 2 kis lemez volt elgörbülve
szerintem a tiédnél is hasonló probléma lehet
Uj gyuruk es honolas! Fontos!
Sziasztok

Lekerültek a hengerek a VX800-asomról. (85000km)
A dugó 82.92, hüvely 83.08. Szerviz manual szerint mindkettő éppen belül van a határértéken mégis eszi az olajat. Gyűrűhézag, gyűrű és gyűrűhorony vastagsága szintén rendben mégis eszi az olajat. Tavaly cseréltem szelepszár szimmeringeket. Egy új gyűrűgarnitúra segíthet?
Még a szelepvezetőket ellenőrzőm holnap, ha az is oké akkor tanácstalan vagyok.
A 10W-40 a fontos tenyezo. A gyarto ceget es azon belul a tipust neked kell kivalasztani. Ahogy a penztarcad engedi vagy ahogy kivanod. Ugy hallom az 5100-as jo olaj. Mi nem hasznaljuk ugyhogy en is csak azt tudom mondani amit a forumozok mondanak rola. Castrolrol rossz velemenyem van, Mobil 1 jo olaj, fuchs olajrol jot hallottam....stb.
hello.kösszi.és én MOTUL 5100 10w40re gondoltam?