azt most sajnos nem tudom megmondani mert a motorban van! na szoval látom te is értesz a motorokhoz! szoval azlenne a hejzet hogy a motorom 8-6ezernél megtoporog! előtte is és utánna is jol megy! aaz egyik szaki ajánlotta hogy vegyek el az anyagbol mert azért toporog! a motoron rővid nyitott rendszer van! a fuvokák most benne 125-122,5/ de az én motoromban más a subertü, mint a tiédben és azt mondták rá hogy az dinojezt tü,és ahhoz teljesen más a beállitás! ajánlották hogy 112.5-115-re cseréljem ki a motoromon! mi a véleményed? de egyébként tényleg sok anyagot kap mert szivató nélkül indult a motor!
elektromoságba nem szolok bele , de a gyertya hőértéke, ha nem jó .
vagy elkormozodik és emiatt lesz zárlatos ,,, vagy túl hevül és szét ég , és emiat lesz zárlatos .......... ha indulásnál szarakodik és le állitáskor még jó volt az karbi túlfolyás ,,, ha kiveszed a gyertyát és hó fehér szemcsés, az is karbi miatt van sovány a keverék így túl hevül és egy idő után meg adja magát .... hát ennyi
Rendben köszönöm, értem. Szóval nem olyan egyszerű ez. Igazából onnan indult ki ez hogy van szikra, de nyomás alatt nincs, ez meg elméletileg üveggyertya segítségével látható, ha minden más adott. De rossz gyújtás okozhat ilyet, de gyújtásba mindent beleértve. Köszönöm hogy segítettél. De másik ilyen különlegesebb problémám is van. Mégpedig: a vízrendszer, vagyis a vízpumpa munkáját hogy kell letesztelni hogy minden a legnagyobb rendben van-e? Pl rotor törés, vagy részleges dugulás, lelevegősödés... Na ezt is szeretném olyan egyszerűen átlátni, mint a gyújtás bonyolultságát... Előre is köszönöm.
mikori 1996-1998 a gixxer nekem van hozzá karbim 135 főfúvóka van benne állítható tű 5DH18-52 számú
TESZT KARBI VOLT JAVÍTÁSKOR SZERELTEM FEL A GÉPEKRE
Na ja:)
Tavasszal hozott egy bringás ombre valami anyagot, hogy daráljak neki valami izét a bringájához.
Olyan furcsa forgácsa volt az "alu" nak és a hangja is más volt mint amit alutól megszoktam.
Addig gyanakodtam, amíg kivittem egy kevés forgácsot és meggyújtottam, kb úgy csinált mint a vaku:)
Amikor rákérdeztem, hogynnen vette ezt a jó kis magnéziums anyagot, azt mondta a fickó, hogy valami reptéren kukázta:)
szia! lenne egy pár kérdésem! nekem lenne a 600 gsxr sradom ami 8-9ezernél toporgott! adtál egy pár jotanácsot hogy hogyan tudnám kiküszöbölni! kérdezted hogy milyen a tü benne ( jet,vagy nem). és küldted ezt a képet nekem! és azt mondtad hogy a gyári nem állitható! néztem egy pár robbantott rajzot és ott a gyárira már állithatot mutat! csak azért szeretnék tisztábalenni hogy akkor igy is kissebb fuvokát rakjak bele (112.5-115) ! várom válaszod!
Akkor köszönettel már jelentkeznék is,mivel az itthoni márkakereskedők azt mondták,hogy ilyen nincs.Innentől kezdve feleslegesnek érzem az erőlködést a témában.
Vroc-os linket köszönöm,már rátaláltam én is,onnan szerkesztettem meg a karburátort.
Akkor tényleg nem értem mit szeretnél, mert konkrét problémát nem közöltél. Azt kérdezted :"Hogy mérjük ki hogy a gyujtásunk milyen állapotba van? Gondolok én szikra mérésére, pl erősségére...?" Kérlek szépen, ha ennyire részletesen szeretnéd, akkor vannak erre többszázezres műszerek, amik megmondják. De ezek sem fogják a szádba rágni hogy jó-e a szikra vagy sem. Adnak egy értéket és kész. Az hogy ez alapján jó-e a gyújtás, azt Neked kell eldöntened a sok-sok év tapasztalatod alapján(ha rendlkezel ilyennel). Hiába mész egy sima autó vagy motorszerelőhöz, csak nézni fog kerek szemekkel, hogy mit is szeretnél pontosan. Megy a motor? Akkor mi a gond?! A gyári manuálok lehetnek még segítségedre, zárásszög, tekercs ellenállás, előgyújtás szögben, stb. De adódhat olyan helyzet, mikor a gyári leírás sem sokat ér. Pl. ha menetzárlatos a gyújtótekercsed és csak néha jön elő a hiba. Ilyenkor hiába méred a tekercset, mert pár menet zárlatát még nem fogja kimutatni. Ettől függetlenül márpedig a trafó rossz. Ilyenkor egy szerelő is csak úgy tud hibát keresni, ha alaposan körbeírod a hibajelenséget, esetleg nála hagyod a gépet 1-2 hétig, vagy ha cserealkatrészzel próbálkozik. Ugyanez vonatkozik a motorvezérlők néha előjövő hibáira is. Van amikor ordas szopás árán és drága próbaalkatrészekkel lehet a hibát behatárolni. Tehát mivel konkrét hibát nem közöltél, én is csak általánosságban beszéltem....
Én ezt magyarázom már 30 éve minden motoros cimbinek ez .. EZ a MOTOR szerelés JAVITÁS nem...... Kicserélem és kész ....................
a 500 000 ft classik data katalogot böngészve , megnéztem a belinkelt motort/ 251 t 501 1928-1929 Nsu, idegen könyökel és a porlasztó is mindha , de nem bizt . Köszönöm . Én is ott vagyok Zolinak a Zündappjára nekem is Felá.......... Köszönöm . Én is ott vagyok az ország egyetlen brough superior ss80 a motor gyűjteményem darabja
Űdv taschner motor service
Tanulni...tanulni...tanulni... THX!
De nem ezt kérdeztem, de értem. Viszont nem mindenhol vesz le az ember csere gyújtás alkatrészeket a polcról, mert nem gyertya és nem pipa méréséről esett szó. A kézenfekvő problémát gyorsan szakszerűen megoldottad, a többi tekercs trafó cdi ... Légyszives.
vagy elkormozodik és emiatt lesz zárlatos ,,, vagy túl hevül és szét ég , és emiat lesz zárlatos .......... ha indulásnál szarakodik és le állitáskor még jó volt az karbi túlfolyás ,,, ha kiveszed a gyertyát és hó fehér szemcsés, az is karbi miatt van sovány a keverék így túl hevül és egy idő után meg adja magát .... hát ennyi
5DH18 -52
TESZT KARBI VOLT JAVÍTÁSKOR SZERELTEM FEL A GÉPEKRE
Tavasszal hozott egy bringás ombre valami anyagot, hogy daráljak neki valami izét a bringájához.
Olyan furcsa forgácsa volt az "alu" nak és a hangja is más volt mint amit alutól megszoktam.
Addig gyanakodtam, amíg kivittem egy kevés forgácsot és meggyújtottam, kb úgy csinált mint a vaku:)
Amikor rákérdeztem, hogynnen vette ezt a jó kis magnéziums anyagot, azt mondta a fickó, hogy valami reptéren kukázta:)
Akkor köszönettel már jelentkeznék is,mivel az itthoni márkakereskedők azt mondták,hogy ilyen nincs.Innentől kezdve feleslegesnek érzem az erőlködést a témában.
Vroc-os linket köszönöm,már rátaláltam én is,onnan szerkesztettem meg a karburátort.
Üdv
Én ezt magyarázom már 30 éve minden motoros cimbinek ez .. EZ a MOTOR szerelés JAVITÁS nem...... Kicserélem és kész ....................
a 500 000 ft classik data katalogot böngészve , megnéztem a belinkelt motort/ 251 t 501 1928-1929 Nsu, idegen könyökel és a porlasztó is mindha , de nem bizt . Köszönöm . Én is ott vagyok Zolinak a Zündappjára nekem is Felá.......... Köszönöm . Én is ott vagyok az ország egyetlen brough superior ss80 a motor gyűjteményem darabja
Űdv taschner motor service
De nem ezt kérdeztem, de értem. Viszont nem mindenhol vesz le az ember csere gyújtás alkatrészeket a polcról, mert nem gyertya és nem pipa méréséről esett szó. A kézenfekvő problémát gyorsan szakszerűen megoldottad, a többi tekercs trafó cdi ... Légyszives.