Most ott tartok hogy már nem is villog csak világít és a visszajelző nem világít. A gyári vezetékkel nem is világít nem tudom mi lett vele de ami a relére megy és kapná a villanyt abba nincs semmi. Úgyhogy egyre jobb lesz a helyzet :D :D
Dekompresszor van rajta!? nem működik elektromágnes bowden aut deko kipuf vez tengelyen.... indítást időzitő felűgyelő relé nem funkcionál .....be húzó mágnes rossz
jólvan ok kellene majd kis aproság ami itthon hororba megy visszont nálatok filérek gsx r 1100 hez gsx 550 hez meg veteránhozz emalomra irhatsz mégis hogy menne a
vedd le a pipát és a kábel végéről nézz szikrát(az is lehet h magaa kábel kormolódott meg) ha ez se akkor egy pici esély van rá, hogy a kábel kuka, ha nem akkor a gyújtásnál lesz vlmi, amihez nem értek, és nem is feltétlen érdemes randomba cserélgetni, mert ha jeladós, akkor nem olcsó, szal akkor szerelő, de egy ügyes elektromos szaki kiméri neked 1-2 ezerért sztem, és akkor ki tudod scsrélni magadnak
ha esetleg megszakítós, akkor megszakító beéghetett, illetve kondit cseréld ki, bár nem hiszem h még gyártanak megszakítós vasakat
Nézesd meg az önindítót autóvillamossági műszerésszel! Menetzárlat, vagy bármi lehet! Nekem van egy olyan, hogy hidegen indított, melegen nem! Nem tudok hibát mérni!
Olyan probléma van nagybátyjám Suzuki VL 1500 Intruder LC típusú vasával, hogy az új, legmagasabb kapacitású akku és a teljesen új vezetékezés ellenére nem igazán akar indulni a vas, mert az indítómotor csak erőlködik.
Ez típushiba lehet? Mi lehet a megoldás?
a kuplung legalsó lamelája alatt van két db kis kioldo tányér laprugó .. egy szer ez . aztán a kuplung agy bordáit nézétek meg nincs-e beverödve .. ha ez mind jó , rossz hirem van ! válto fogaskerék perselyek , kuka ! De mielöt bármit szét szednétek , nézétek meg a kinyomo szerkezetett spirál csavaros müanyag herkentyü , ha nagy a spirál csavaros hézaga az is hasonló tünetekkel jár .
Nézd ! ezt azzal indoklom,hogy a srad eleve a többlet levegővel játszik egyszer ... aztán mivel a motor ÍGY müködik ,hogy pillangó szelep mögött egy vákum dugatyú emeli ki a subert TŰT ./ nevezük így / A müködési elve az hogy minél nagyobb a vákum annál nagyobbra és gyorsaban emelkedik a dekomp dugatyú .
Magyarul maga a szívó hatás vákuma csöken , ha a légszürőház nem tökéletesen zárt, iletve a légszürö által fojtott . Ha nincs szinkronba a pillangó szelep nyitása a dekomp dugatyú emelkedésével illetve magaságával akkor adott 6-8 ezres fordulaton vagy elszegényedik a keverék egy pilanatra , vagy el dusul aztán kiegyenlitödik a vakum és megy tovább a motor
Ezt érzed egy torpanásnak
a légszürö házat vizsgáld meg nem- e repedt a tömítő felületei épek -e .. sötétbe be világítasz egy lámpával és ha kiszürödik a fény valahol .. ott a hiba
A SUBI tű AMIT FEL RAKTÁL KÉP , NEM GYÁRI SRAD .AZ ALJA HEGYES AZ EGY GSX -R 750 -ES OLAJOS -É 86-88 IG vALAKI AZZÉRT RAKTA BELE , HOGY ALSÓ FORDULATON JOBBAN TOLJON , ÍGY MOST ALUL TÖBBET KAP , DE ETÖL 6-8 EZRES FORDULATON NEM AKADNA MEG
Látom az arcod megvan. Ezzel viszont engem nem győzöl meg. Sokan az arcoskodással leplezik a tudatlanságukat. Pár LED-et meg egy óvodás is összeköt és lám világít... "gyermekem"....
Kinter basszus. Edes draga pici gyermekem. Amikor te meg a homokozoban gugyogtel akkor en mar ledekbol epitettem kivezerlesjelzot a hordozhato magnomba. MK akarmi. Basszus azert irtam igy mert majd mindenki igy irja mondja. Nagyon is tudom mi a led.
hali
vedd le a pipát és a kábel végéről nézz szikrát(az is lehet h magaa kábel kormolódott meg) ha ez se akkor egy pici esély van rá, hogy a kábel kuka, ha nem akkor a gyújtásnál lesz vlmi, amihez nem értek, és nem is feltétlen érdemes randomba cserélgetni, mert ha jeladós, akkor nem olcsó, szal akkor szerelő, de egy ügyes elektromos szaki kiméri neked 1-2 ezerért sztem, és akkor ki tudod scsrélni magadnak
ha esetleg megszakítós, akkor megszakító beéghetett, illetve kondit cseréld ki, bár nem hiszem h még gyártanak megszakítós vasakat
nem lehet h az önindító kukás?
pl lehet kopott a szénkefe, vagy a csapágyazása kuka, esetleg a tekercse zárlatos és azért nem indít, most hirtelen ezek jutnak eszembe:)
ha meg hidralika ,, lehet vissza enged az alsó vagy felső munkahenger . alkatrészt hogy tudsz intézni hungariba nekem ?
Olyan probléma van nagybátyjám Suzuki VL 1500 Intruder LC típusú vasával, hogy az új, legmagasabb kapacitású akku és a teljesen új vezetékezés ellenére nem igazán akar indulni a vas, mert az indítómotor csak erőlködik.
Ez típushiba lehet? Mi lehet a megoldás?
Széles utat, olcsó benzint mindenkinek!
Budapest környékén melyik gépműhelyt ajánljátok? Csak hengerfúrásról és hónólásról lenne szó.
előre is köszi
dext
hátha ott szökik el egy kis áram, a lednek kevés is elég
Magyarul maga a szívó hatás vákuma csöken , ha a légszürőház nem tökéletesen zárt, iletve a légszürö által fojtott . Ha nincs szinkronba a pillangó szelep nyitása a dekomp dugatyú emelkedésével illetve magaságával akkor adott 6-8 ezres fordulaton vagy elszegényedik a keverék egy pilanatra , vagy el dusul aztán kiegyenlitödik a vakum és megy tovább a motor
Ezt érzed egy torpanásnak
a légszürö házat vizsgáld meg nem- e repedt a tömítő felületei épek -e .. sötétbe be világítasz egy lámpával és ha kiszürödik a fény valahol .. ott a hiba
A SUBI tű AMIT FEL RAKTÁL KÉP , NEM GYÁRI SRAD .AZ ALJA HEGYES AZ EGY GSX -R 750 -ES OLAJOS -É 86-88 IG vALAKI AZZÉRT RAKTA BELE , HOGY ALSÓ FORDULATON JOBBAN TOLJON , ÍGY MOST ALUL TÖBBET KAP , DE ETÖL 6-8 EZRES FORDULATON NEM AKADNA MEG
HÁT ENYI