Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

? Ezt mar vegkepp nem ertem.
Vennék Dell Orto VHSB /VHSBR 36-38-as karburátort!
Bse xr 125-ös pit bikenak a gyújtás ellenállásnál mennyi kell mérni?
Vagy a pitnikekhez van valami szerlési könyv?
ok ok .... 93 ig toltam én is

6db bal láb törés tele szegel// 1db jobb könyök szegecselve // boka tele vasal.......... ok ok
Ezért nem veszek már busát , bizt meg faragnám,, oszt meg állni nehéz 4
értem lecso
A kosár csapágya ki lett cserélve, a hüvelyen a futás nyoma látszik, de megkopva nincs.
Gondoltam én is erre, csak nem akartam első körbe a gyári hüvelyt esztergálni. De ha a hézagoló elkophat, át kell gondolni az egészet. Nyilván az elkopó hézagoló darabjai szét koptatnának mindent.
Ez sem okoskodás !

az a tűgörgös csapágy az edzet csapon és a kosár belső futó felülete
oly modon van össze hézagolva ,hogy ha felteszed az egészet és még csavar sincs rajta , már akor nem lehet csak egy lehelet kotyanása .
Maga a tengelyirányu kotyogás kell minden kuplungnak , , külömbem nem emelne ki megfelelöen ha a hézag most fasza bemelegedve már nyirni fogják egymást pár ezer km ,és vissza tér a jelegzetes hang .
Nem a tengely irányú hézag miatt van a hang , hanem a kosárcsapágy kopása miatt . mikor be huzzód a kuplungot a tüske ki nyomja a menesztöt, így tengely irányu erő hat a kuplung csapágyra , ez kifeszit ,és ki egyeliti a kuplung csapágy hézagát , ilyenkor meg szünik a hang .
Most a hézagolo egyeliti ki , amig el nem kopik .

kösz a türelmet
Köszi.

Ember is kell oda, így 50-hez közel, nomegugye 5 törött-repedt csigolyával átgondolja az ember...
Behúzott kuplungnál ott jelentős fordulatszám különbség lehet, amit nem biztos, hogy el fog viselni, még bő olaj mellett sem.
Ha mindenképpen ezt a hézagot szeretnéd megszüntetni, azt javaslom, síkköszörültesd le a kitalált méretet a távtartó perselyből.
Tudok ajánlani precíz, megbízható cégeket, ha gondolod.
a régi auto-motorokat ,a régi veterán újságokat , a régi motorevüket --elö szoktam vadászni .
szoval itt találkoztam veled

szép ahogy össze hoztad az a versenyt .

szép a dobogon is .

csak ennyi .

M iért nem csinálsz dupla poweres vizes hengert a p20 ra ?
. nem volna elemfeled 250-be
Olajban forog az egész, az kevés neki?
Legyél egészen nyugodt, nem veszem okoskodásnak.

Ahogy én nézem, azon a perselyen nem tud forogni az a lánckerék dörzsölve az általad berakott hézagolót?
A félreértések elkerülése végett nem okoskodni akarok ill. Nektek magyarázni motorszerelésből. Így sikerült a hibát megszüntetni, de még olaj sincs benne és ha ez így nem jó inkább újra kezdem. Ezért fontos számomra a véleményetek.
A hézagoló a 19-es olajszivattyút hajtó lánckerék és a 20-as hüvely közé került és az össze van szorítva a lánckerék meghajtása miatt.
Fogja bírni az a hézagoló?
Kösz, mire is gondolsz konkrétan?
A helyzet az hogy a kosarat rögzítő anya maghúzásakor még mindig volt tengely irányú mozgás. Az a hüvely amin forog a tűgörgő túl lógott a kosár agyán(tizedekről van szó). Egy 0,5-ös hézagolónál már összeszorult a kosár és nem forgott. 0,3-asnál már szépen forgott, de végül 0,25-ös lett beszerelve. Így szépen forgott de még nem lógott egyik irányban sem. Ez így szerinted helytelen módszer?
lecso megit jól sejti/tudja ,,,.. amig a vastagabb alátét el nem kopik ...

ADIG lesz jó 4

Te lecso ez a Balasagyarmati retro.......... ! ... ritkán mondok ilyet

LE A KALAPAL ........... szép volt grat . !
Az erő súgta meg .
Magát a lógást nem szünteted meg.
De próba cseresznye.
Miért gondolod, hogy nem lesz jó?
Gyanítom, hogy nem lesz jó....
Mivel tömítetted le a fedelet, mikor visszaraktad?
Elősször a bowdenre gondoltam mert elég gyatra állapotban volt de kicseréltem újra és ugyan azt mutatja igy is!:S Mivel sportlégszürő van és rég az előző tulaja nem tudom mikor takaritotta ki (2hete van meg) ezért akár bekerülhetett valami a karbiba ... Azért irtam ide mivel akkor nem kell találgatnom és kapok valami kiindulási pontot legalább amivel megindulhatok bütykölni :D
lehet épp belekerült 1 csepp víz és megfagyogat, vagy épp ahol készítették bekenték olajjal ami ledermed
vagy épp a markolat alatti rész lett olajozva/zsírozva ami ledermed-retkes vagy ilyesmi
karbinál is lehetnek mindenféle lerakódások ami miatt ilyen
kár tapogatózni szét kell bontani a teljes rendszert megtakarítani és jó lesz