6db bal láb törés tele szegel// 1db jobb könyök szegecselve // boka tele vasal.......... ok ok
Ezért nem veszek már busát , bizt meg faragnám,, oszt meg állni nehéz 4
értem lecso
Gondoltam én is erre, csak nem akartam első körbe a gyári hüvelyt esztergálni. De ha a hézagoló elkophat, át kell gondolni az egészet. Nyilván az elkopó hézagoló darabjai szét koptatnának mindent.
az a tűgörgös csapágy az edzet csapon és a kosár belső futó felülete
oly modon van össze hézagolva ,hogy ha felteszed az egészet és még csavar sincs rajta , már akor nem lehet csak egy lehelet kotyanása .
Maga a tengelyirányu kotyogás kell minden kuplungnak , , külömbem nem emelne ki megfelelöen ha a hézag most fasza bemelegedve már nyirni fogják egymást pár ezer km ,és vissza tér a jelegzetes hang .
Nem a tengely irányú hézag miatt van a hang , hanem a kosárcsapágy kopása miatt . mikor be huzzód a kuplungot a tüske ki nyomja a menesztöt, így tengely irányu erő hat a kuplung csapágyra , ez kifeszit ,és ki egyeliti a kuplung csapágy hézagát , ilyenkor meg szünik a hang .
Most a hézagolo egyeliti ki , amig el nem kopik .
Behúzott kuplungnál ott jelentős fordulatszám különbség lehet, amit nem biztos, hogy el fog viselni, még bő olaj mellett sem.
Ha mindenképpen ezt a hézagot szeretnéd megszüntetni, azt javaslom, síkköszörültesd le a kitalált méretet a távtartó perselyből.
Tudok ajánlani precíz, megbízható cégeket, ha gondolod.
A félreértések elkerülése végett nem okoskodni akarok ill. Nektek magyarázni motorszerelésből. Így sikerült a hibát megszüntetni, de még olaj sincs benne és ha ez így nem jó inkább újra kezdem. Ezért fontos számomra a véleményetek.
A helyzet az hogy a kosarat rögzítő anya maghúzásakor még mindig volt tengely irányú mozgás. Az a hüvely amin forog a tűgörgő túl lógott a kosár agyán(tizedekről van szó). Egy 0,5-ös hézagolónál már összeszorult a kosár és nem forgott. 0,3-asnál már szépen forgott, de végül 0,25-ös lett beszerelve. Így szépen forgott de még nem lógott egyik irányban sem. Ez így szerinted helytelen módszer?
Elősször a bowdenre gondoltam mert elég gyatra állapotban volt de kicseréltem újra és ugyan azt mutatja igy is!:S Mivel sportlégszürő van és rég az előző tulaja nem tudom mikor takaritotta ki (2hete van meg) ezért akár bekerülhetett valami a karbiba ... Azért irtam ide mivel akkor nem kell találgatnom és kapok valami kiindulási pontot legalább amivel megindulhatok bütykölni :D
lehet épp belekerült 1 csepp víz és megfagyogat, vagy épp ahol készítették bekenték olajjal ami ledermed
vagy épp a markolat alatti rész lett olajozva/zsírozva ami ledermed-retkes vagy ilyesmi
karbinál is lehetnek mindenféle lerakódások ami miatt ilyen
kár tapogatózni szét kell bontani a teljes rendszert megtakarítani és jó lesz
Vagy a pitnikekhez van valami szerlési könyv?
6db bal láb törés tele szegel// 1db jobb könyök szegecselve // boka tele vasal.......... ok ok
Ezért nem veszek már busát , bizt meg faragnám,, oszt meg állni nehéz 4
értem lecso
az a tűgörgös csapágy az edzet csapon és a kosár belső futó felülete
oly modon van össze hézagolva ,hogy ha felteszed az egészet és még csavar sincs rajta , már akor nem lehet csak egy lehelet kotyanása .
Maga a tengelyirányu kotyogás kell minden kuplungnak , , külömbem nem emelne ki megfelelöen ha a hézag most fasza bemelegedve már nyirni fogják egymást pár ezer km ,és vissza tér a jelegzetes hang .
Nem a tengely irányú hézag miatt van a hang , hanem a kosárcsapágy kopása miatt . mikor be huzzód a kuplungot a tüske ki nyomja a menesztöt, így tengely irányu erő hat a kuplung csapágyra , ez kifeszit ,és ki egyeliti a kuplung csapágy hézagát , ilyenkor meg szünik a hang .
Most a hézagolo egyeliti ki , amig el nem kopik .
kösz a türelmet
Ember is kell oda, így 50-hez közel, nomegugye 5 törött-repedt csigolyával átgondolja az ember...
Ha mindenképpen ezt a hézagot szeretnéd megszüntetni, azt javaslom, síkköszörültesd le a kitalált méretet a távtartó perselyből.
Tudok ajánlani precíz, megbízható cégeket, ha gondolod.
szoval itt találkoztam veled
szép ahogy össze hoztad az a versenyt .
szép a dobogon is .
csak ennyi .
M iért nem csinálsz dupla poweres vizes hengert a p20 ra ?
. nem volna elemfeled 250-be
Ahogy én nézem, azon a perselyen nem tud forogni az a lánckerék dörzsölve az általad berakott hézagolót?
ADIG lesz jó 4
Te lecso ez a Balasagyarmati retro.......... ! ... ritkán mondok ilyet
LE A KALAPAL ........... szép volt grat . !
Magát a lógást nem szünteted meg.
De próba cseresznye.
vagy épp a markolat alatti rész lett olajozva/zsírozva ami ledermed-retkes vagy ilyesmi
karbinál is lehetnek mindenféle lerakódások ami miatt ilyen
kár tapogatózni szét kell bontani a teljes rendszert megtakarítani és jó lesz