goodridge fékcsövek vannak elől a motoromon. Mikor még nem volt meg az első sárvédőm hiába kötöttem, vezettem el őket, hogy ne érjen bele a gumiba, egy fél centin egy kis szelvényben a gumi lekapta a fékcsőről a külső gumi réteget. (ami a sodronyra van kívülről öntve) Az acél belső rész nem sérült azóta mentem is már vele, problémát nem vettem észre és sárvédőm is van. Szerintetek cserélnem kéne? Köszi!
A motorba nem kell olaj. Az olajtartályba kell oda is jó minőségű 2T olaj. Még a keréknél található hajtás házba kell egy kevés hajtómű olaj, ezt sűrűn nem kell cserélni úgy hogy én ide is jobb minőségűt javaslok. A gáz markolat kérdéshez sajnos nem tudok hozzá szólni.
1. Tudtok-e nekem ajánlani olyan hőálló fekete festéket, ami kibírja ha lefestem vele a kipuleömlőt, közvetlenül onnantól, ahol a csonk a hengerfejhez csatlakozik.
2. Honda CB500 asomnak kissé makacs a km órája, hol mér hol nem. Volt hogy elindultam vele, nem mért, utána egyszer csak elkezdett, megálltam megint nem mért, ötlet?
azt meg nem tudom , a dugo gyuruvel egyutt 67.92 , a henger meg 67.97. A problema hogy van egy keves jatek a csapszegnel (dugonal) meg van kopas a hajtokarban is a fotengely felol. innen jott az otlet hogy ujra dugozni , hajtokarozni es ha lehetseges akkor perselyezni is a huvelyt. Amugy a henger felulete telyesen karcmentes , a honolas latszik rajta enyhen.
Nyaron tuti megyek haza. Majd kerulunk egyet es meglatogatjuk tasit. Megnezzuk a motorgyujtemenyet.
Amit tasi is mond a kupplung esetleg fog mert nem emel ki rendesen. Nezd meg azt hogy ha behuzod a kupplungot, a kar teljes utjan mozgatja-e a dugattyut a fofekhengerben. Es ha bent tartod nem-e jon lassan ki a kupplung. Tedd be egybe es varj egy kicsit es ha lassan elkezd a motor mocorogni azaz elindul akkor visszaenged. Az se jo ha egyesbe tetted es felporgeted a motort es elindul. Ilyenkor a nagy fordulatkulombseg miatt a kupplung fog es nem engedi sebessegbol kivenni. Most gondolom nincs jo ido kiprobalni de ha megtudtal valamit jelezd.
A gyujtas raadasakor csak leellenorzi a lampat es a tobbi muszert. A szivattyu mellett a tankban van egy erzekelo, kis hengeres szintjelzo. Az ehhez meno vezeteket ellenorizd eloszor azaz a tank aljan a vezeteket testeld. Ha a lampa felvillan akkor a szintjelzo nem ad jelet de ha nem akkor a vezetekben van valahol folytonossagi szakadas.
Hello tudna valaki segiteni suzuki gsxr 600 k5 van és az a problémám hogy a benzinviszajelzö lámpám nem gyullad ki ha kifogy a benzin. gyujtás ráadás után 3msp után elalszik a kezelési utmutato azt irja ha elalszik a lámpa akkor jol elöre is köszönöm a tipeket.
1. A blokkba hogyan tudom megnézni h mennyi olaj van,vagy h egyáltalán van-e benne?
2.Tomaselli gyorsgázkarról mi a véleményetek?külön gázbowden kell hozzá? Van a vízszintes(90fok) műanyag meg a függőleges műanyag mi a különbség?
2 darab kérdésem lenne:
1. Tudtok-e nekem ajánlani olyan hőálló fekete festéket, ami kibírja ha lefestem vele a kipuleömlőt, közvetlenül onnantól, ahol a csonk a hengerfejhez csatlakozik.
2. Honda CB500 asomnak kissé makacs a km órája, hol mér hol nem. Volt hogy elindultam vele, nem mért, utána egyszer csak elkezdett, megálltam megint nem mért, ötlet?
Előre is köszönöm
Imi
Itt a cikk.
tl 1000 teszteltetek , szereltetek ott a suliba ,,,,,,,,,, mi a véleményed lecsó
Nem?
Amit tasi is mond a kupplung esetleg fog mert nem emel ki rendesen. Nezd meg azt hogy ha behuzod a kupplungot, a kar teljes utjan mozgatja-e a dugattyut a fofekhengerben. Es ha bent tartod nem-e jon lassan ki a kupplung. Tedd be egybe es varj egy kicsit es ha lassan elkezd a motor mocorogni azaz elindul akkor visszaenged. Az se jo ha egyesbe tetted es felporgeted a motort es elindul. Ilyenkor a nagy fordulatkulombseg miatt a kupplung fog es nem engedi sebessegbol kivenni. Most gondolom nincs jo ido kiprobalni de ha megtudtal valamit jelezd.