Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

esete megmérjük!
Ha kevés kopó van benne azért is nehezen indulhat?
Kompresszio meres amit legeslegeloszor megnezunk. Ha az jo akkor lehet tovabb haladni a hiba keresesben.
Helló!
Van egy Yamaha dt 125ccm poweres motor a rokonságban.
Nyáron is elég nehezen indul be kb 35rugásra beindul de akkor is csak hebeg habog és leáll,ezután kb 15rugásra nagy nehezen beindul de a henger körül nagyon csörög valami mi lehet az oka?
Ja most télen szétszedtem a karbit kitakarítottam egy kevés kosz volt benne össze raktam és most vagy be se indul, ha beindul akkor is leáll.
Szikra van (baszott nagy) naftát kap aksi fasza!
Érdeklődnék k6 suzuki tükör 140-es tempónál behajlik mit lehet ezzel csinálni,és az első sárvédőt hogyan lehet leszedni, ki kell szedni a kereket vagy nem, a választ előre is köszi.
lehet, de engem zavart az a hang, meg az drágább lett volna, és hát erre is szűkös a keret:/
de egyébként ez is egyben van, minusz párfokban 2 hét állás után is beindult 3.ra /2 szer beindult de leállt, de utána gáz nélkül pöfögött szépen/
ahogy néztem ennél olcsóbban nem tudtam volna venni magyar papírral
az nem volt érte sok, de nem is kevés
az a motor jobban ismeri győr útjait mint te
pirossal jobban jártál volna, lehet hogy csak kuplung lamella volt kopott
Elég a tápfeszültség. és az áramfelvétele is csak 1/10-e az izzólámpának! Az íránylelző az más tészta.
Hello! (Malaguti F12)
Szerenék venni hátra egy ilyen lámpát a kérdésem az lenne, hogy ehhez kell külön relé (asszem igy hivják) vagy elég a régi csatlakozás is arra is ráköthető?

Hátsó lámpa
Olyan mint fekolaj nem tudok ajanlani viszont fekfolyadekot igen Dot 4
470-be vettem meg(elöl zsír új, hátul majdnem új gumikkal),

mondta hogy volt mikor melegedett, de csak a hűtőgomba volt kukás

most semmi baja nincs, /kivéve az első féktárcsa, az mondjuk cserés, de az igazából nem nagy tétel/, még mínusz 1-2-3 fokban is aránylag könnyen indult 2 hét állás után, szal sztem jó vétel volt

A piros az jobb állapotúnak tűnik, de üresben kiengedett kuplunggal kissé morgott a váltó, ami megszűnt ha behúztam, ami sztem elég para:)
meg nekem az idomos alapból jobban tetszik
Ha cserélni akarod, vegyél fél liter DOT4-es fékfolyadékot, az jó mindenbe.
csabinál vezettem
vigyáztam rá, de ahogy elnéztem kapott az a motor elég sokat
mindíg melegedett a hűtővíz, meg csöpögött pedig novemberbe már nem volt nagy kánikula
a piros az jobb állapotba volt
mennyi pénz adtál érte?
Hello (Malaguti F12)

Milyen fékolajat ajánlatok?... várom a véleményeket tapasztalatokat!
Lesz aki megcsinálja csak kiváncsi voltam milyen ez art köszi!
Melyik hézagoló alátétre gondolsz?
éna helyedben cserélném, egyrészt műszakin tuti nem mész tá/ha 50 es akkor nem téma/, másrészt sztem a rendőr is megcseszhet érte, utoljára hagyom a legfontosabbat, ha az a cső eldurran, az csúnya megelepi lenne, csúnya véggel.

Szóval én inkább nem a féken spórolnék
Ez természetes, ez az úgynevezett hordós kopás v vlmi hasonló:)
Na azt mostmár én hajtom, és egy jó darabig csak én fogom terveim szerint:)

akkor gondolom Kocsis Csabi volt az oktatós

jah meg remélem vigyáztál rá anno :D:D
Üdv mindenkinek van egy 125ös gilerám (poweres) és olyat csinál hogy nem pörög ki rendesen elvileg 10.000 ig ki kéne pörögnie és full gázon ingadozik a fordulat (visszaesik 8000-7000 aztán 9-10.000 és ujra visszaesik) karbit most pucoltam és a gyertya is elfogadható gyujtáson állítottam előre is hátra is ugyanaz!
kb 2 hónapja csinálja ezt menet közben ugy jelentkezik hogy nem veszi fel a fordulatot ahogy kéne csak vánszorog! mit nézzek meg vagy mi lehet a gondja lécíves segítsetek!
Előre is köszi!
Sziasztok

Úgy néz ki mégsem kell fúrni a VX-et bár már a hajam hullik tőle.
Kiderült hogy pontatlan a furatmikróm, vagyis a hézagoló alátétek.
Ha úgy mérem, hogy a hüvely tetején nullázom a műszert - ahol nem jár a gyűrű ahol elvileg nincs kopás a csapszeggel párhuzamosan - akkor a legnagyobb kopás 0,03mm érdekes módon nem a gyűrűk felső holtpontjában hanem az alsó holtpontban ott ahol a dugattyú palástja irányváltáskor megtámaszkodik a hüvelyen.
Például ilyenre gondoltam. De ha van villany szerelő ismerősöd, ő 10 perc alatt megcsinálná.
csuszkás csatlakozó.. milyen az? bocs annyira nem vok jáártas ilyenbe van még mit tanulnom
Van ilyen ismerős lehet ráhagyom akkor
Kicsi a valószínűsége, hogy olyan csatlakozót kapsz, legfeljebb robogó bontóban találsz talán. Én mind két csatlakozót levágnám és villamossági boltban kapható csuszkás csatlakozóval kötném össze. Így bontható marad, ha véletlen le kellene venni később a karburátort.
ezeket a stekkereket szét lehet szedni, általában úgy csinálják hogy javítható legyen
ki lehet húzni a vezetékeket a múanyag házból de van benne egy biztosító pöcök hogy ne essen szét, azt kell megnyomni aztán kijön
ha van a környéken ismerős, rokon aki jártas az elektronikába inkább mutasd meg neki
vagy autó villamossági szerelőhöz