Gondolkoztam sokat a kerdesen. Az volna a jo ha tudnek gurulni vele de megprobalom eltalalni mi lehet a gond. Van amikor a kupplung nagy fordulaton visz azaz olyan mintha kezdened kiengedni. Erre ugy is ra lehet jonni hogy allo helybe egybe kapcsolva porgesd fel a motort. Ha ilyenkor erzed hogy a motor indulna akkor valoszinuleg kupplung. Probalj visszakapcsolasoknal gazfroccsot adni es ha az segit akkor a kupplung a hibas. Nemhiszem hogy a kapcsolo tengely lenne a hibas mert annak nincs osszefuggese a fordulattal. Ha pedig leptetovilla vagy a hozzatartozo fogaskerek lenne a hiba akkor egy-egy fokozatban szorulna. Es mindig.
Masvalakinek jobb otlete?
Csinalj gyorsan egy probalampat egy fenyszoro izzobol (55W) el lepj arra az index szalra amit eppen kapcsolsz. Ehhez tedd vissza az eredeti relet! Magyarul kapcsolj balra es a probalampat erintsd a bal oldali index pozitiv szalhoz. Azert menj megegyszer vegig hogy mit hova kotottel.
Sziasztok!
Ha vkinek van 00" yz-250 hez váltó alkatrésze v tudja hol lehet beszerezni nem horror áron cuccot hozzá az kérem jelezzen felém!(5ik sebbesség gondom van)
A gyari es barmilyen index rele 2x21 wattot hajt meg. Ha ennel kisebb a teljesitmeny akkor (mondjuk 1 ego kieg) gyorsan kezd el villogni. A LED-es izzo 1 wattot ha felvesz es ebbol adodoan bekavar az egesz rendszernek.
Epp most volt itt egy KAWA ilyen problemaval. A tulaj kototte be. A bekotessel nem is volt baj mert stimmelt de minden izzo villogott. Betettem egy-egy ellenallast a 2 oldalra es jol mukodott azutan. Az ellennallas erteke: 5 ohm es 10W az izzokkal (ledekkel) parhuzamosan kell kotni.
Srácok tudnátok segíteni?
Ledes indexekre cseréltem az izzósakat kapott új relét is ,de egyszerre villog mind a 4 index akármelyik oldalra kapcsolom mind a 4 villog. Tud vki segíteni mi lehet a hiba oka?
Masvalakinek jobb otlete?