Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

minden fajta deknitőmítés profi technikával készített akár dekniröl is VAGY MEGLÉVŐ MÁSOLÁSA SUZUKI KAWASAKI HONDA YAMAHA
sziasztok. vettem egy 70 es Hengerszettet AM6 blokkhoz de sajnos a hengerfej nem jó hozzá ezért az eredetit az 50 est raktam be. Még nem indítottam be a motort, az lenne a kérdésem hogy lehet ezzel így valami probléma? Elvileg van olyan 70 es henger amihez a gyári hengerfejet ajánlják.
Igen, olajnyomásos.
Nemtudom, TL1000R-be mennyire vagy otthon.
Lenne egy kérdésem:
Barátom TL-jén néha akad a váltó, főleg nagy fordulaton(pl nem tudsz visszaváltani, csak ha lelassítasz). Szted a léptetővilláknál lehet valami gond, vagy a váltócsillagnál?
Ja ertem. A tied olajnyomasos rendszeru. Igy ertheto. En is veszek toluk alkatreszeket.
Gyári rugót vettem. Ilyen szép Japán feliratos kis zacsiba küldték, amire ráírtam az értékeket. 54.3mm volt az új, 52mm meg ami a motorban volt. Valószínű, h változott a rugóerő is az évek alatt amennyit benne volt.
http://www.cheapcycleparts.com...
cseréld ki a gyertyakábelt...bár ha durrog az lehet gyertyahiba is...
Emlekszem valamikor a kilencvenes evekben talaltam egy ruggo keszito uzemet valahol Szerencs utan vagy akorul. Es a VF hondakba gyartattam erosebb ruggokat mert a gyari alapvetoen gyenge es tul hosszu vol. (rovidebb kellett a nyil alaku feszitobe). Na azokkal mar csendesebb lett a motor.
Orulok hogy sikerult megjavitanod a feszitot. Hol szerezted be a hoszabb ruggot? Gyariba csak egybe lehet venni sajnos. A masik gondolatom, hogyha erosebb hoszabb a ruggo akkor feleslegesen erosebben tolja a feszito a vezermulanc vezetot. Az APE feszitot epitjuk be ami jol bevalt es nincs gond tobbe. Egyszer beallitom es jo par tizezer kilometerig.
Köszönöm Segitségedet!
De meg leltük a pakolást nyomta szét a hüvely alatt.
Szívatónál nincs olyan hogy + és -. Csak egy sima fűtőellenállás. A generátorra szokták kötni, mert akkor kell működjön ha már jár a motor. A világítás tekercsére kötheted nyugodtan.
Nagyon jó lett a vidi! Köszönjük!
Fel is iratkoztam hozzád a youtube-n...

Én a GSXR-emben, csak a rugót cseréltem a feszítőben.
Lehet látni a különbséget.
Akkor erröl lecsúsztam, nembaj. Azért köszönöm.
sziasztok valaki megtudja mondani hogy egy dellorto automata szivatót hogy kössek be? 2 kábel van gondolom + - . Úgy tudom hogy egy fütötest van a szivatoba és az melegedik be szoval folyamatosan kell kapnia az áramot. Az lenne a kérdésem hogy aksira kössem vagy generátorra? és hogy a polaritás az számít vagy mind 1? Sajnos nem fekete-piros a kábel ezér nem tudom.
Egy csuszot sv 650 csináltunk ..... a kipu egykét karcon kívül 100 % volt a fiam árulta vagy 2 hónapig és ..... a múlt héten adtam fel a postán 3000 ft -ért ............... Evvel már nem szolgálhatok ...sajna
Tasi, a fiad árult egy suzuki gyári kipufogót, az milyen motoron volt ? Megvan még ?
Köszönöm a választ !
Hát fele fele arányban olvastam a jó és a rossz értékeléseket és gondoltam csak nem lesz vele gond! persze árban is kecsegtető :)
Használtam vettem kereskedésből a motor pöc röf indult hangja is gyönyörű semmi olajfolyás na szóval minden kalppolt ! Az erejéről nem is bezélek mert nekem mint kezdő quadozonak nem gondoltam volna h 2 ikba felkapja az elejét :) szoval eddig meg vagyok elégedve vele motorikusan kopp kopp! csak ez idegesit kicsit ez az elektronika h nem ad szikrát :S tippek esetleg? :)
add el:)

fater szervízelt kínai quadokat, zárt pálya, 2 körre lehetett bérelni k 7 km. ő kiadta a quadokat meg szervizelte, hát nem igazán bírták. Volt olyan amit egyik nap motorfelújított. kb heti szinten újított vlmelyiken motort. és a kisebb bajokról nem is beszélnék.

le lettek cserélve 2 hondára, ugyanaz a terep, ugyanaz a hajtás, egész nap ment a 2 gép, annyira álltak meg amíg söfőr lett cserélve, meg igény esetén tankolva voltak, és sose volt semmi bajuk, egy idő után nem is hívták fatert, mert nem kellett szerelni.

persze óvatos hajtásra, nem kemény pályára jó a kínai is, de sose lesz az igazi:)
Hellosztok
Vettem egy zonghsen 200 quad-ot amikor megvettuk pocre indult a gep semmi baja nem volt! Haza hoztuk a quadot es itt probaltuk beinditani de mivel lemerult az aksi ezert toltuk ! ment is szepen de amikor mentem vele gaz adasnal durrogott a kipufogo! Hagytuk masnapra a dolgot ! Feltoltottuk az aksit tekertuk kicsit de semmi ele h beinduljon! Beprobaltuk tolni de akkor sem! Megbikaztuk akkor semm!:S Megneztuk a gyertyat es kiderult h nem is kap mar szikrat(gyujtas van es tekeri is az oninditot es a gyertya se rosz) Olvasgattam olvasgattam de csak olyan peldakat talaltam h gyujtaselektronika talan! De nem vagyok benne biztos! Szeretnem kerni a segitsegeteket hatha tudtok valamit mondani erre gondra!
Elore koszonom a valaszotokat
Udv
Tenyleg erezheto a beszeden? Fu nem is gondoltam volna. 13 ev pedig nem sok. De az a baj hogy otthon is a melohelyen is angolul beszelek. Talan ezert.
Terepmintas rovidgatyo es fekete polo. Hogy megismerj
ott vagyok surun
Majd ugorj be a webkam elé a boltnál had nézzük meg ki is vagy
a csavarhúzó nem eu-komform
mióta vagy kint? kicsit amerikás a magyar itt-ott
Olajlehúzó gyűrű vagy szelepszár szimering.
teflonozót keresek..nyomólap teflonozásához!