Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Mindenkinek!
A Segitségeteket szeretném kérni.
Van nálam egy 125cm3 4-ütemű Motor. Az a gond Hogy nyomja az olajat a gyertyára. Mi lehet ennek oka?
Egyet értek az előttem szólóhoz. Ha megszeretnéd tudni hogy jó a babinád egyszerü dugd bele az ujad és indizsd a motrot xD ha érzel valami kis zsibbadást utána azzal az ujjdal akkor a babina jó :) Mert leadja a szikrát :D
Nekem nincs ilyen csodamasinára szükségem, hogy megmondjam jó-e a szikra vagy sem. Évek és tapasztalat. Akinek ez az egyszerű dolog nem megy, menjen szakácsnak. Nem attól lesz valaki jó motorszerelő mert megveszi a legjobb cuccokat. Persze a szereléshez kell sok spéci szerszám, de ilyen tuti nem...
rendes vagy hogy segítesz nekünk
Na latom amig dolgoztam jol megvitattatok a karbi kerdest. De remelem megoldodik a problema.

Mas! Volt sokszor szo a vezermulanc feszito problemajarol. Csinaltam egy vidit ami a csavaros tipusu feszito hibajat mutatja ill. hogy lehet latni amikor rosz es amikor jo.

http://youtu.be/QDVmZVne13U
Köszönöm,várom.
azzal hogy? böviteni? egyébként mennyit kérsz a karbiért?
Akár a levegő fúvókával is lehet még variálni
Bizony! Vagy betolod a konyhába és ott a világoson esetleg látod !
Helytelen! De hagyd meg nekem, én néha megkóstolom! De csak gyógyszer szempontból!
rendes vagy ,de antialkoholista vagyok
akkro megvárom atavaszt szétszedem ujra hogy milehet a baj! akkor a fuvoka csőkkentés hadjam igaz?
Ihatsz egy felest Suttyó!
valoban így van , egy piros pont tashi bácsinak
a következő
Meg kell nézni, mert az általad említett dolog lehet, és a szerelés trehánysága is bejátszhat!
Nagyon vigyázz a keverék elszegényítésével, mert én úgy tanultam, hogy a hengerben robbanó elegynek benzintöbbletet kell tartalmazni , hogy hűtse a szelepeket. El fognak égni! Annak idején ezt úgy szemléltették, hogy az égés színe nem lehet "bunzenkék"! Üveggyertyával szépen látszott!
én nagy gigszeres hirében állok gyerekek ! kisebb fúvokát nem szabad ,, melegedni fog a vasad .
Na szóval erősitsetek meg ha nincs igazam , szakik ,, mágusok, motor buzik ... persze velem együtt !

ha ez a mocantó 6-8 ezer körül meg torpan és se alatta se felette nincs gond ............
Tehát gyorsitt a manusunk és 6-8 ezernél gondolkodik egyet a

motorja aztán megindul ... szerintem .... ott inkább a air box oldalt kéne meg nézni .
A tűt ilyenkor már a dekomp dugó félig ki húzta és kuposága nem egyik pilanatrol a másikra kopik el .... ergo TÖMITETLEN AZ AIR BOX jukas egy karbi gumi , stb ... SOK A LEVEGŐ ---- De vannak tipusok ahol csak rendesen tömitett air boxnál müködik a dekomp dugó . én innen közeliteném ezt a dolgot mi a hozzá szolásotok szakik
YAMAHA FEHÉR
yamaha kereskedés.
A bekarikázott alkatrészeket honnan tudom legegyszerűbben beszerezni? Yamaha yz 250-ről van szó.
kicsit jobb idő lessz lefényképezem neked pontosan a tüt! de ha az uszoszintel lenne gond akkor mindenhol toporogna nem? ez csak 8-9 ezernél! elkeztem állitgatni a subert és akkor lett a legjobb amikor teljesen elvettem az anyagot,de még nem lett jó teljesen! akkor mondták hogy cseréljem ki a főfuvokát! ha lecserélem 125-122,5-ről 112,5-115-re attol nem lessz baja a motoromnak igaz?
Ha az a tűvan benne amit feltettél akkor azon látszik is hogy a vége nagyon vékony tehát ott kap a legtöbb üzem anyagot volt nálam egy ugyan ezt produkálta a főfúvóka az gyári méret vagy a levegöszürővel lehet még játszani az én karbim ban 135 0fúvóka.... benzin szint jó ? itt megtalálod a benzin szintet is meg az úszó szintet is
8-9 ezernél toporog!