Üdv Mindenkinek!
A Segitségeteket szeretném kérni.
Van nálam egy 125cm3 4-ütemű Motor. Az a gond Hogy nyomja az olajat a gyertyára. Mi lehet ennek oka?
Egyet értek az előttem szólóhoz. Ha megszeretnéd tudni hogy jó a babinád egyszerü dugd bele az ujad és indizsd a motrot xD ha érzel valami kis zsibbadást utána azzal az ujjdal akkor a babina jó :) Mert leadja a szikrát :D
Nekem nincs ilyen csodamasinára szükségem, hogy megmondjam jó-e a szikra vagy sem. Évek és tapasztalat. Akinek ez az egyszerű dolog nem megy, menjen szakácsnak. Nem attól lesz valaki jó motorszerelő mert megveszi a legjobb cuccokat. Persze a szereléshez kell sok spéci szerszám, de ilyen tuti nem...
Na latom amig dolgoztam jol megvitattatok a karbi kerdest. De remelem megoldodik a problema.
Mas! Volt sokszor szo a vezermulanc feszito problemajarol. Csinaltam egy vidit ami a csavaros tipusu feszito hibajat mutatja ill. hogy lehet latni amikor rosz es amikor jo.
Nagyon vigyázz a keverék elszegényítésével, mert én úgy tanultam, hogy a hengerben robbanó elegynek benzintöbbletet kell tartalmazni , hogy hűtse a szelepeket. El fognak égni! Annak idején ezt úgy szemléltették, hogy az égés színe nem lehet "bunzenkék"! Üveggyertyával szépen látszott!
Na szóval erősitsetek meg ha nincs igazam , szakik ,, mágusok, motor buzik ... persze velem együtt !
ha ez a mocantó 6-8 ezer körül meg torpan és se alatta se felette nincs gond ............
Tehát gyorsitt a manusunk és 6-8 ezernél gondolkodik egyet a
motorja aztán megindul ... szerintem .... ott inkább a air box oldalt kéne meg nézni .
A tűt ilyenkor már a dekomp dugó félig ki húzta és kuposága nem egyik pilanatrol a másikra kopik el .... ergo TÖMITETLEN AZ AIR BOX jukas egy karbi gumi , stb ... SOK A LEVEGŐ ---- De vannak tipusok ahol csak rendesen tömitett air boxnál müködik a dekomp dugó . én innen közeliteném ezt a dolgot mi a hozzá szolásotok szakik
kicsit jobb idő lessz lefényképezem neked pontosan a tüt! de ha az uszoszintel lenne gond akkor mindenhol toporogna nem? ez csak 8-9 ezernél! elkeztem állitgatni a subert és akkor lett a legjobb amikor teljesen elvettem az anyagot,de még nem lett jó teljesen! akkor mondták hogy cseréljem ki a főfuvokát! ha lecserélem 125-122,5-ről 112,5-115-re attol nem lessz baja a motoromnak igaz?
Ha az a tűvan benne amit feltettél akkor azon látszik is hogy a vége nagyon vékony tehát ott kap a legtöbb üzem anyagot volt nálam egy ugyan ezt produkálta a főfúvóka az gyári méret vagy a levegöszürővel lehet még játszani az én karbim ban 135 0fúvóka.... benzin szint jó ? itt megtalálod a benzin szintet is meg az úszó szintet is
A Segitségeteket szeretném kérni.
Van nálam egy 125cm3 4-ütemű Motor. Az a gond Hogy nyomja az olajat a gyertyára. Mi lehet ennek oka?