Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tavaly csináltam egy tl 1000 mocit a gyerek arra panaszkodott ,hogy visszaváltásnál recseg a váltoja és néha nem is megy ......
az bowdenes volt meg néztem a kuplungot ki cseréltem azt a két rúgos kioldot és a kinyomoszerkezetett ..... most vajkrém a váltoja .

Nekem is volt ez a vissza váltos problem piros 1.1 en .. Ott az alsó és felső munkahenger karmantyúzása . meg oldota .... vissza engedet a hidralika
valaki nem tud xj 600 as hoz használt jó állagú hengersort dugóval? évjárat 84 -90 jó az fz600 fj600 is...
a ditech/purejet a gyertyát millió okból kormolhatja. nem csak a kompresszor lehet a hunyó... de amelyiknél a rendszer jó, annál mindegy hogy kínai a gyerzya vagy hottentotta nem fogja kiverni...
Ha átugrasz mehetsz vele...
Értem a dolgot. Na, ezt majd kipróbálom.
Ez volt a múltkor:
Lámpától elindulás, 1.-2.-3. váltogatás kuplunggal kb 7-8000-ig forgatva, utána kuplung nélkül 4. 10000-ig, aztán 5. és 6. kuplung nélkül. Kb 180-200-ra gyorsultam fel, jobb kanyar, enyhe motorfék, kuplung be, visszaváltani akartam, de nem tudtam lenyomni a váltókart. Amikor már 40-re lelassítottam akkor sem. Megálltam, és vissza tudtam váltogatni. Utána ment rendben megint.
Máskor ugyan ezt játszotta, de akkor ha lelassítottam 40-re, akkor már lehetett visszaváltogatni. Furcsa...
Köszi!
A kuplung kiemelő hidraulikus, úgyhogy ott nincs gondja, viszont a lamelláknál meglesem a beverődést, meg a tányér laprugót is(a képen a 12 és 13-ra gondoltál ugye?).
Itt jó árban mozognak a gyári cuccok, ha esetleg az kéne:
http://www.cheapcycleparts.com...
Köszönöm szépen

Régi szép emlékeket idéz ez a cím. Még a múlt században sokat tanultam ott a motorokról, emberekről, barátságról.
A minap jutott csak a tudomásomra, hogy ezt már soha nem tudom feleleveníteni.
Sziasztok!

Lenne pár (50db) Würth HHS 5000 Extrém mértékben hõálló teljes szintetikus kúszóolaj PTFE adalékkal!

Bővebb infó:
http://olajdokk.hu/biztonsag_t...

Bolti ára 6900/db nálam 1500ft/db 10 felett 1300ft

Érdeklődni a windy88@citromail.hu címen!
Köszönöm szépen.
1 helyen talaltam 300 valamennyiert. Tovabb keresgelek. Nemreg csinaltam egy 1500-as vulcant abba a tulaj mar kicserelte ot probalom meg elerni hol vette. A gyartonak irtam e-mailt de meg nem valaszolt. Irok azonnal mikor tudok valami biztosat.
Szia

Ne haragudj nem akarlak zargatni,de sikerült-e esetleg valami a fém olajszivattyú meghajtókerék témában?

Köszönöm
sziasztok
Volna egy kerdesem , van egy 92 es kawasaki 250 kx A henger jelenleg 67.97 meretes es nem lehet csak 67.94 dugot talalni bele a wossnertol . Emlitenem hogy a henger mar volt perselyezve . Ebben az esetben mi a teendo? lehet ujra perselyezni ? vagy uj henger a buntetes ? Ha tudja valaki hany ezres egy uj henger valamint menyi a persely ?
Cserei utca, Szikszai nem olcsó viszont garantált minőség
Köszi mindenkinek a segítséget,leköteleztetek!
hát barátom repül a piros pont mert télleg ez volt a fő probléma :D még be kellett állítani 1-2 apróságot de mostmár jó :DD már csak normális benzincsap kell és GOO :D
Köszönöm szépen neked is a segítséget te is megvagy hívva egy sörre
ezt írtam már tegnap
Megtaláltam jó hogy nem szúrta ki a szemem -_-. Köszönöm szépen a segítséged kiiktattam a visszajelzőt így tökéletes. Barátom vendégem vagy egy sörre
Az a fobiztositek. 30A. Kell lenni egy nagyobb doboznak ami a biztositek doboz es rele haz is. Pontosan milyen kawasakid van?
sziasztok
Volna egy kerdesem , van egy 92 es kawasaki 250 kx A henger jelenleg 67.97 meretes es nem lehet csak 67.94 dugot talalni bele a wossnertol . Emlitenem hogy a henger mar volt perselyezve . Ebben az esetben mi a teendo? lehet ujra perselyezni ? vagy uj henger a buntetes ? Ha tudja valaki hany ezres egy uj henger valamint menyi a persely ?
Köszönöm szépen megpróbálom így. Viszont biztosítékot csak 1et találtam az önindító reléjénél sehol máshol.
szia! gsxr 600 srad 1997évjáratú! 8-9-ezernél toporog a motor! valoszinü sok anyagot kap!
Ird mar le legyszi pontosan milyen motorod is van mert nem talalom a regebbi irasokat. Pontos ev tipus.
Ezekutan 2 lehetoseg marad: vagy az eredeti indexrelet hasznalod es egy egy ellenallast kotsz a 2 oldal vezetekebe, vagy epitessz 2 visszajelzo LED-et a 2 oldalra es becsusztatod a visszajelzo helyere. Egy foglalatba a 2 LED-et.
Azthiszem megvan. A visszajelzo lampacska viszi at az aramot a masik oldalra mikor egyik oldalra kapcsolsz. Mivel a visszajelzo izzo a ket oldalso index szalak koze van bekotve igy mivel a LED nagyon keves aramot vesz fel ugy mukodik mint egy atkoto vezetek.
Szal menj vissza a LED-es indexrelere es ellenorizd a relere meno vezeteket hogy legyen aram benne majd vedd ki a visszajelzo izzot.