Hát sajnos erre vonatkozó adat nincs a manualban. Még arra sem volt időm hogy a lamellák rugók beépítési határ értékeit megnézzem. A rugókat már megmértem csak meg kellene keresni az ide vonatkozó adatokat. Hallgasd meg a videót amit az előbb belinkeltem, szerintem elég sz...rul szól.
Korábban már írtam de azt valószínű nem olvastad hogy hidegen kiengedett kuplunggal volt egyfajta tompa de erős dübögő hang. Nem éles fémes hang hanem tompa de zavaróan erős. Ezen a videón tökéletesen hallatszik miről van szó. Látni hogy behúzza a kuplungot és abba marad a dübögés ahogy ráengedi újra hallható. Még annyit hogy az alapjáraton is hallatszott hogy egyenetlenebb, behúzott kuplunggal szépen kisímult a járása.
Bár az is igaz, hogy nekem a Leó-ban a hátsó kuplung alatt lévő hengergörgős csapágy darált mint állat, de lötyögése nem volt. Tehát inkább mégse hallgass rám.
Ne keres már rajtam fogást léci ,, sőt ott Orosházán kérdezd meg
Zilahi Zolit Kis az a Taschner Zsolt .... és ha meg mondta ... akkor már tudni fogod és még barátok is lehetünk ... be engedlek a motor múzeumomba ... okés
Szeritnem meg nem mozog annyira hogy hibát okozzon. De persze ez csak az én véleményem és főképpen robogókkal foglalkozok (tam). De szerintem a gyári tűrés biztosan meg van adva, csak egy gépkönyv kell hozzá.
legyen bronz perselyes panonnia , vagy tűgörgős kuplung .. Ha össze van rakva a kosár és rátéve az agy nyomatékkal le húzva .. tengelyirányu játéka max 0.5-0.8 mm lehet , radikálisan csak műszerrel mérhető mozgása lehet ha már kézzel érezhető .. vége.
másik örök szabály, ha a kosár csapágyazásával ,hézagolásával van baj az ZÖRÖG de be húzott kuplunggal vagy be kusol , vagy halhatóan halkabb lesz , zajt okoz még a fog hézag is ez terhelés váltásoknál erösödik .
Nyilván aki ezzel foglalkozik napi szinten sokat látott már és tapasztalt is. Remélem Ő is meg Lecsó is meg Taschi is megnézi, Ők is jól csinálják szerintem. Nyilván az ilyen távgyógyítás kicsit beteg dolog de jó ötletek attól még lehetnek. Köszi Neked is!
Jelzem semmilyen műszaki problémát nem okozott hibátlanul ment a gép de a fülem nagyon bántotta a hang. Régebben árultam a motort és egy vevő jelölt már főtengely meg hajtókar hibásnak vélte a gépet.
sziasztok! segítsetek!
nekem egy cbr 250 rr em van ,már három sor gyertyát vettem bele irídiumosat is és sorra mennek tönkre.Zárlatosak lesznek már 2 vill szerelővel beszéltem és nem találjuk a hibát .Mindig másik henger szarakodik ,bele raktam régi gyertyát itthon a polcról és azzal jó bár nem bele való.előre is köszi
0,5-0,8 mm-t Te nem érzel meg kézzel?
Nem 0,05-0,08-at akartál írni?
Zilahi Zolit Kis az a Taschner Zsolt .... és ha meg mondta ... akkor már tudni fogod és még barátok is lehetünk ... be engedlek a motor múzeumomba ... okés
Hogy mérjük ki hogy a gyujtásunk milyen állapotba van? Gondolok én szikra mérésére, pl erősségére...?
legyen bronz perselyes panonnia , vagy tűgörgős kuplung .. Ha össze van rakva a kosár és rátéve az agy nyomatékkal le húzva .. tengelyirányu játéka max 0.5-0.8 mm lehet , radikálisan csak műszerrel mérhető mozgása lehet ha már kézzel érezhető .. vége.
másik örök szabály, ha a kosár csapágyazásával ,hézagolásával van baj az ZÖRÖG de be húzott kuplunggal vagy be kusol , vagy halhatóan halkabb lesz , zajt okoz még a fog hézag is ez terhelés váltásoknál erösödik .
nekem egy cbr 250 rr em van ,már három sor gyertyát vettem bele irídiumosat is és sorra mennek tönkre.Zárlatosak lesznek már 2 vill szerelővel beszéltem és nem találjuk a hibát .Mindig másik henger szarakodik ,bele raktam régi gyertyát itthon a polcról és azzal jó bár nem bele való.előre is köszi