Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Először próbáld meg 1 vázban megoldani, és ha sikerül csináld meg a másik 49-et.
Hát sajnos erre vonatkozó adat nincs a manualban. Még arra sem volt időm hogy a lamellák rugók beépítési határ értékeit megnézzem. A rugókat már megmértem csak meg kellene keresni az ide vonatkozó adatokat. Hallgasd meg a videót amit az előbb belinkeltem, szerintem elég sz...rul szól.
Tasi!
0,5-0,8 mm-t Te nem érzel meg kézzel?
Nem 0,05-0,08-at akartál írni?
Milyen gyakran indítgatod?
nem gyújtás hibád van ! a karburátor tű szelep, úszószínt és 0 gyűrű problémád van
tényleg az a neve a topicnak? unatkozol ne engem kostolgass játszál a farkaddal azzal 1 idős vagy
mekkora távolságot tud át ütni a szikra 1 cm kb 21000 volt
Korábban már írtam de azt valószínű nem olvastad hogy hidegen kiengedett kuplunggal volt egyfajta tompa de erős dübögő hang. Nem éles fémes hang hanem tompa de zavaróan erős. Ezen a videón tökéletesen hallatszik miről van szó. Látni hogy behúzza a kuplungot és abba marad a dübögés ahogy ráengedi újra hallható. Még annyit hogy az alapjáraton is hallatszott hogy egyenetlenebb, behúzott kuplunggal szépen kisímult a járása.
Bár az is igaz, hogy nekem a Leó-ban a hátsó kuplung alatt lévő hengergörgős csapágy darált mint állat, de lötyögése nem volt. Tehát inkább mégse hallgass rám.
Ne keres már rajtam fogást léci ,, sőt ott Orosházán kérdezd meg
Zilahi Zolit Kis az a Taschner Zsolt .... és ha meg mondta ... akkor már tudni fogod és még barátok is lehetünk ... be engedlek a motor múzeumomba ... okés
Szeritnem meg nem mozog annyira hogy hibát okozzon. De persze ez csak az én véleményem és főképpen robogókkal foglalkozok (tam). De szerintem a gyári tűrés biztosan meg van adva, csak egy gépkönyv kell hozzá.
Szerintem nem megfelelő a benzin-levegő keverék.
Sziasztok.
Hogy mérjük ki hogy a gyujtásunk milyen állapotba van? Gondolok én szikra mérésére, pl erősségére...?
Sziasztok én építeni szettnék egy mocit 50 vázba egy nagyobb blokkot szeretnék rakni! Tud valaki tanácsot adni nagyon megköszönném! Sziasztok!
felénk a szénát rakják össze....a motort szerelni kell ! még a topik neve is motorszerelés
Örök szabály !

legyen bronz perselyes panonnia , vagy tűgörgős kuplung .. Ha össze van rakva a kosár és rátéve az agy nyomatékkal le húzva .. tengelyirányu játéka max 0.5-0.8 mm lehet , radikálisan csak műszerrel mérhető mozgása lehet ha már kézzel érezhető .. vége.
másik örök szabály, ha a kosár csapágyazásával ,hézagolásával van baj az ZÖRÖG de be húzott kuplunggal vagy be kusol , vagy halhatóan halkabb lesz , zajt okoz még a fog hézag is ez terhelés váltásoknál erösödik .
Értem, akkor bocs!.
ha összerakod és minden meg van huzva akkor lehet megmondani hogy szabad e ekkorát lógni neki vagy sem igy nézegetheti akárki
ezért a legjobb a hentesnek mert csak szét kell szedni a disznót nem kell összszerelni ja és még müködjön is
azt gyorsan megállapitod kuplung le és elinditod ha úgy nincs érdekes hang akkor 1-értelmü kuplung
Nyilván aki ezzel foglalkozik napi szinten sokat látott már és tapasztalt is. Remélem Ő is meg Lecsó is meg Taschi is megnézi, Ők is jól csinálják szerintem. Nyilván az ilyen távgyógyítás kicsit beteg dolog de jó ötletek attól még lehetnek. Köszi Neked is!
ha az olajat eszi 1 motor akkor vágja zárlatosra a gyertyát de lehet valami elektronika bibi is
Jelzem semmilyen műszaki problémát nem okozott hibátlanul ment a gép de a fülem nagyon bántotta a hang. Régebben árultam a motort és egy vevő jelölt már főtengely meg hajtókar hibásnak vélte a gépet.
RC51-el beszélj ő nem kicsit profi
sziasztok! segítsetek!
nekem egy cbr 250 rr em van ,már három sor gyertyát vettem bele irídiumosat is és sorra mennek tönkre.Zárlatosak lesznek már 2 vill szerelővel beszéltem és nem találjuk a hibát .Mindig másik henger szarakodik ,bele raktam régi gyertyát itthon a polcról és azzal jó bár nem bele való.előre is köszi