Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tűgörgös csapágy van alatta laza illesztésü nem fog úgy álni mint a bronzpersejes sose tanulj meg vele 1-üt élni vagy bronzpersejesre átt lehet alakitani de ott az illesztés nagyon fontos hőtágulás stb
Sikerült a kuplung kosár billegését felvenni és feltölteni. Itt megnézhető. Felhangosítva hallható a kotyogás is. Nem tudom elszokott-e kopni ez a tűgörgő de mérhető kopás nincs a perselyen amin fut. Természetesen látható a felületen a futás nyoma de nem érződik és nem is mérhető. Ami feltünt hogy a tűgörgő jöhetne egy pár tizedet kifelé ugyanis szemre belől a tűgörgő kosarán támaszkodik fel. Ötletek vélemények jöhetnek!
Ez így van.
Figy valahol el kell kezdeni senki sem tudta egyszerre h mi hogyan van én most csinálok ilyet először és ha kellenek spec szerszámok akkor majd ezek által legalább beszerzem őket és később már nem lesz gond!
Itt arra gondoltam, hogy egy FJR üzemben tartása nagyságrendekkel többe kerül, mint egy YBR 125-é
anno mikor még nem volt légkulcsom úgy szedtem le a robogó kuplungot kalapácsnyelet áttnyomtam a hátsófelnin ha 1-dül vagy ballkézel tartod jobbal lazitod az anyát vissza ugyanez menetrögzitővel üdv Gyuri
gyakorlat teszi a mestert csak ha nem sikerül akkor kerül majd sokba
Végülis az övé, hadd gyakoroljon...
hali

szerintem ha egy dugattyút nem tudsz kivenni, akkor nem kéne erőltetni a szerelést.
Szétszedése mindig azt mondjak az a könnyebb dolog, azt össze is kell rakni, amihez újabb spec szerszámok kellenek.
Inkább vidd el egy szerelőhöz,tán még lesni is tudsz valami kis tudást...
Az elektromos kerékulcs simán leszedi az anyát, mert ő nem tekerni fogja, hanem felpörög és rácsap az anyára. Ezért nem kell neki ellen tartani. A dugó kivételéhez először a csapszeg rögzítő zégereket (de legalább az egyiket) ki kell szedni. Ezután az egyik oldalról óvatosan (nem kalapáccsal!) kinyomod a csapszeget. Ekkor le tudod emelni a dugót a hajtókarról. Találni fogsz még egy tűgörgős csapágyat is. Nem fog szétesni, nyugodtan mókolhatod. Arra viszont vigyázz (főleg ha a blokkot nem szedted ki a vázból), hogy a zégert mikor kipattintod a helyéről, akkor nehogy a forgattyúsházba repüljön, mert cumi kikaparni onnan.
Szeva

Mint volt Yamaha szerelő mondom a következőt : VÉLETLEN SE rakj bele más olajat. Maximum csak akkor, ha ugyanazoknak a feltételeknek felel meg mint a yamalube. Igaz, hogy kurva drága, de az FJR-ekhez fejlesztették ki anno, és mi is annak idején csak és kizárólag yamalube hajtóműolajat tettünk fjrbe. Minden másba castrol-t tettünk, de FJR-be yamalube-ot. Ha mást teszel bele, nagy valószínűséggel szét fog égni a szöghajtás. Láttam már rá példát azért írom.
Malaguti F12

1. Úgy döntöttem h venni fogok egy elektromos kerékkulcsot.De a kuplungharangnak (azért hivom annak mert webshopon is így írják) ellenkell támasztani vmivel h ne forogjon el vagy a kerékkulcsnál erre nem lesz szükség?

2. Tegnap levettem a hengert de a dugattyút nem tudtam levenni a kérdésem az, hogyan tudom levenni?Milyen sorrendbe ez lenne a lényeg köszi előre is!Ha nem tiszta a dolog akkor rakok fel képet
Es meg ez is segit ha kell. Marmint a szerelesben.


http://www.vroc.org/faq/jopg/j...
Ha nem talalsz otthon forrast keress engem.
Üdv az uraknak

97-es Kawa Vulcanomban műanyag olajszivattyú meghajtókerék van.
Fórumokon olvastam,(POG-ként emlegetik)hogy szokott ezzel mizéria lenni,egyszer csak ledarálódik és elmegy az olajnyomás.Van rá gyógyszer,fém meghajtókerék személyében (JOG névre hallgat).
Mivel úgyis leveszem a kuplungfedelet,így egy füst alatt kicserélném ezt is fémre,nehogy megszívjam.Viszont nem találok sehol semmit róla,hogy hol szerezhető be.A kérdésem az lenne,hogy tud-e esetleg valaki forrást,ahol hozzájuthatnék.
Választ előre is köszönöm
Üdv
simson után yz 125 sok? hawer akar nem tudom mit mondjak neki. nem akarom hogy az élete a lelkemen szaradjon
ITT MINDEN VAN LAMELLA SZERSZÁM KATALÓGUS BE AZONOSÍTÁSHOZ
bcbrakes.hu/ebc-motor-auto-mtb-gokart-katalogusok-arli
stak.html
Ok kösz mert most rendelte vagy öt darabot látatlanban
ami a képen szerepel az én csináltattam de az is funkcionál csak nagyon lassu agyártás meg költséges de ha meg érkeznek lehet hogy le másoltatom őket ebc
http://starcycle.com/driveline...
nálatok is kb ennyibe kerül
4mm vastag acel lemez. Igen hasznalhato. Fokepp akkor mikor nyomatekra huzod az anyat es ellen kell tartani. Nem elegans de mikor nincs ilyen szerszam akkor a feket nyomva a legnagyobb fokozatban is meglehet huzni az anyat. Nemely szervizkonyv is irja igy. Valaki segit nyomni a feket. A nyomatek fontos. Menetrogzitot meg akkor kell hasznalni ha nincs semmi megoldas a letekeredes ellen.
125 2t új dugattyúval, mechanikus powerrel...amihez okosan hozzápiszkáltam, közép fordulaton nem tud egyszerűen túllendülni, elfogy az ereje.
visszaváltás, csutkagáz
felváltás, csutkagáz esetén pedig úgy megy mint a mérgezett egér (ahogy kell neki)
mi lehet a probléma? power szelepet ennyire elcsesztem? vagy membrán? vagy gyújtás, esetleg sok olaj?
A munkát sejtettem:))
A betegséget pedig sajnálom:((
Köszi
Nem felejtkeztem el rolad. Huzosak a napjaim meg beteg is voltam. Meg ma irok ha hazaertem. Most is dolgozok.
Szia!
Még1x (antal.p@t-omline.hu)
Nem jött e-mail!
Rossz cím,vagy nem volt időd?
Helló ez hány mm vastag lemezből van használható mi a véleményed róla...... jó?
Szerintem nem igazán kellene lógni semminek, mert az jót nem jelent. Persze ez csak az én elképzelésem.