Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Köszönöm a választ!Kicsit macerás lenne most szétkapni a mociklickit de igy tudom hogy tavasszal mi lesz az első mielőtt szétrúgom.
Köszke kutya és mindenki!
Üdv.
http://www.jofogas.hu/csongrad...
Én meg ilyet vettem (boltból, garival), oszt már gyárilag szar volt. Meg sem mukkant az első próbán. Szét kellett buherálnom, mert egy csöppet kihagyták belőle a zsírt és gyárilag összerohadt a vas meg a spiáter része. Szidtam is a nigger ku....a anyját az összesnek. Nade óccsó kínai, mit várok?! Lényeg hogy sikerült megjavítani és mostmár hibátlan.
Alu öntvény kosárharang (hihi) füleit eléggé könnyű letörni oljaszűrő izével, mert ehol kigyün a szíj ott egy ponton befelé is nyom, ahogy elentartasz.
Az nem erre való.
ok, email-ben elérsz.. :-)
"...én tényleg nem vagyok kompetens...." Még mindig jobb mint az impotens.
Egy óra alatt valami hasonlót sikerült összeütnöm. Első fékbetét ügyben lehet majd keresni foglak.
EBC CT013 a cikkszáma a CB500 (97-től) kuplung célszerszámnak, asszem valami ilyesmi fog jönni.. Az ára 25eur...
Köszi a választ! Az anyát közben sikerült egy autószerelő cimbora akkus csavarozójával levenni. Felfelé a manualban lévő nyomatékkal lesz meghúzva. A billegésről mi a véleményed? Egyébként a kosár alatt van egy persely aminek a külső felületén fut a kosárban lévő tűgörgős csapágy. Holnap próbálok videót felrakni hogy lehessen látni, miről is beszélek. De itt nem az a hiba jelenség amit Te mutattál a videóidban. Mégegyszer köszi!
Ilyen a celszerszam.
Legkulcs a levetelhez a legjobb. Osszerakasnal mar figyelni kell a nyomatekra es ahhoz viszont van egy celszerszam ami megfogja a belso agyat. Menetrogzito kotelezo a menetre.
Helló Mesterek! Újabb kérdés. Honda CB 500. Ma szerettem volna szétbontani a kuplungot a nyugtalanító hang miatt. A rugókat levettem és máris elakadtam. A kosarat felszorító anya feladta a leckét. Csináltam szerszámot a kosarat megtámasztani, de az anyát nem tudtam lelazítani. A forgásirány szerint elméletileg hagyományos jobb menetes. Ti hogy szoktátok csinálni, esetleg légkulcs?
Egyébként minimálisan lóg tengely irányban, de ami szerintem nagyobb probléma, hogy billeg a tengelyen a kosár. A manual szerint egy tűgörgős csapágy van középen, létezhet az hogy az a rossz? Egyáltalán hol lehetne ilyet szerezni ha mondjuk ez a probléma? Holnap próbálok egy videót felrakni, bár azt még ide eddig nem próbáltam. Köszi!
érdemes kitakarítani indítás előtt, ne kelljen az akksit/önindítót izzasztani a dzsuva benzin miatt.
Bocs ha félreértett mindenki ezentúl odaírom majd h Malaguti F12 és akkor talán nem lesznek félreértések...Bocs még egyszer mindenkitől
Anno volt egy vita itt a yamalube-ról és akkor páran utánanéztünk, hogy mi is az....hááát, az derült ki, hogy a yamaha minden földrészen keres egy olajgyártót ami többnyire középkategóriás(akkoriban európában az ipone volt) és annak az egyik középkategóriás termékét veszi yamalube-ként és ez is változik időnként ha már beszállítót keres valamiért.....
szerintem a motorra gondolt
Hát nem specko...a GL4 és az 5 közti különbséget kevesen veszik figyelembe és van minden viszkozitásból mindkettő.....ezért kell ezt megnézni bár 98 után már ritkán alkalmazzák a GL4-et, de biztos ami biztos megnézni és azt venni....oszt jónapot.....
Biztos valami peckó cucc, mert a Castrol 80W-90-nél külön felhívják a figyelmet : Nem alkalmazható azokban a hajtóművekben, elsősorban differenciálművekben, ahol a magas felületi terhelések miatt API GL-5 minősítésű hajtóműolajra van szükség.

Syntrans-ból meg nincs ilyen viszkozitású, csak 75W
Yamalube mint első osztály?.....milyen olaj is az itt európában?...
Azért annak oka van, hogy azzal az olajjal érezhetően nem melegszik annyira. Tapasztalat. Amúgy, ha az olaj miatt meghibásodik a szöghajtás, az nem 9 ezer lesz.
Sajnos, első osztályon drágább a jegy.
Javaslom a gyári olajat, mert ki tudja milyen anyagok vannak a szöghajtásban. De ha mindenképp spórolni akarsz, és bízol más gyártóban is, akkor lehetséges, hogy itt: http://www.olajwebshop.hu/term...

találsz számodra megfelelő olajat

Hiszen az olajnak rengeteg más jellemzője is van a viszkozitáson kívül!
Szájbarágó itt (tudom motor olaj, de egy hajtóműolaj sem különb sokkal, ez szerencsére nem találkozik az üzemanyaggal, és extrém magas hőmérséklettel, így a csere periódusa sem éves általában):
http://totalcar.hu/magazin/tec...
Egyet deríts még ki a manualból, hogy GL4 vagy GL5(nagy eséllyel az utóbbi)?....ha az megvan akkor bármely 80W-90-es hajtóműolaj jó bele ami teljesíti a gyári előírásokat(manual)......amiknek ára 2-3000/liter körül mozog.
másfél millás motor nem érdemli meg a 9ezret?
Üdvőzlők Mindenkit!

Van egy 2003-as FJR-em.
El szeretném végezni a tavaszi szervízt itthon.
Kardán olajal lenne egy kis próbléma, a gyári Yamalube 80W-90 olajat egy helyen lehet kapni magyarországon. 9000 ft-ba kerül a 0,5 liter ez szerintem arany áron van. Esetleg tudtok e segíteni abban hogy melyik fajtával leget helyetesíteni?
Köszönettel Jenor
én kaptam valami madzagos olajszűrő leszedőt avval simán le tudtam szedni
valami szövetes szíj volt az a "madzag" szóval nem lánc vagy fémpánt

de legjobb a légkulcs, pár éve a praktikerben vettem 8 ezerért simán jó ilyenekre, ha tübb erő kell nagyobbat fújok bele