Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Próbáltam leszedni a kuplungharangot de hát ugye nem ment.( forgott a kerék) Valaki tudna nekem mondani egy egyszerű megoldást mindenféle speciális szerszám kivételével (légkulcs stb) hogy ki hogyan szokta leszedni? Köszi
Arakba nem vagyok jartas. Cycletrader.com
Most dolgozok rajta de ha kesz lesz postolok parat.
Körbelövöldözhetnéd, ha nincs jobb dolgod ...
Mi pénz kint egy ilyesmi futású és állapotú gép ?
Rosszul mondtam. 9700 merfold van benne az meg 15520 km. Nagyon szep allapotban van a gep. Esot meg nem latott. Mondjuk utat sem nagyon.
mennyire sürgős a fémszalag..?
el fogyott a szelep hézagod ,,,,, kinai betegség .../ anyag minőségre vissza vezetve

egyszerüen a dugo vissza nyomja a szelepen az anyagot, be állítani ,és ha jó lesz , küldeni nekem egy piros pontot ... ha nem .. feketét .. üdv Tasi
nem lehet hogy szegény a keverék
Hy mindenki! Lenne egy (számomra elég nagy) problémám. Van egy BSE Xr125-ös pitbike-om. Kb 1 hónapja olyat kezdett el csinálni, hogy amikor berúgom és megy alapjáraton nincs vele semmi probléma, de amikor hirtelen gázt adok elkezd durrogni vagy pöfögni és lefullad. Karbi ki lett tisztítva az kilőve; benzincsap, benzincső tiszta. Megnéztem a gyertyát és az bizony cserés volt. :/ Kicseréltem vadi újra de még mindig csinálja. Valakinek valami ötlet hogy mit nézhetnék még meg? Esetleg pipát meg a gyújtókábelt? Vagy lehet hogy nem is a gyújtásnál van a baj? HELP PLEASE! (ha nem lenne érthető hogy mi is a probléma tölthetek fel róla videót)
Lehet, hogy csak jól meg kéne vasalni.
Ettől nem pulzálhat szerintem.
a demokrácia és a nép majd válaszol ,de vicnek
de basza meg , most nézem ...... nincs is benne az a kurva rögzitö csavar ott a bevágás keresz csavar meg a villáskulcsok közt .... baz............ hu
ezt a "szentelés már érik gyerekek" ugye csak viccnek szántad ?
Sziasztok.
Köszönöm az infót.Nem gondoltam hogy ilyesmi létezik de ezek szerint igen.
Akkor vmi nyenyó lesz a karbiban.Ha beindult akkor is puccantsam ki vagy akkor már menni fog?
Üdv.
mint ahogy te mondanád LECSO ÁLLJ gyerekek

lehet még valami amitöl pulzál a fék

szétszete a gyerek betétet faragot ,,monta ... nem ?

össze rakásnál , mindent faszán össze is rakott elsö kerék tengely zsiguli kereszt kulcsal a kerék még a levegöbe és a elsö kerék tengelyt rögzitö kereszt csavart is le tépte a srác az elsö villa így már nem párhuzamos persze hogy szarul fékezik hisz mindkét munkahenger ferdén áll a tárcsához viszonyitva .... nem 100 %

de a szentelés már érik gyerekek !
ok csak poén távgyogyitás ? néha be jönn néha nem
Az atya a filjú és a magam nevében szent emberré avatlak Tasi

Én nem tudok biztosat mondani
tip : kiegyelitö szelep a négy dudoból 2 dolgozik , vagy a tárcsa görbe , vagy a gagyi szegecsek egyike ,vagy több el engedet más nem lehet a betét 20km alatt fel veszi a tárcsa alakját ha merölegesen áll a cuc és jó a hidralika lecso
Na azért nem megy az olyan könnyen
Én is láttam már olyat, (az octaviám hátsó tárcsája 2 nap állás után megmutatja a betét helyét) de ezt nem annak nézem.
De az is lehet, hogy igazad van.
az azét van ott mert a gyerek lemosta a motort vagy olyan helyen tárolja ahol sok a por és ........ és már nem ment velle 2 hete nem mozdult a kerék ,,,, most csinált nekünk egy fotot és 10 cm hátra huzta a vasat vagy le vete szenderöl és a fék betét a port oda a tiszta részre nem engedte vagy a .............. tehát a betét konturját látod

a rutin meg az évek

léci.léci szentelj fel léci
Árnyék vagy ilyesmi. De ha nem, lehet az a gond...
ez a téli beinditom két hetente vagy le engedem a karbitt , már nekem is sok fej fájós napot okozott ,

két dolog miat nem indul rendesen

egyszer fen akad az úszó és ki párolog a nyál így nem kap benyát ,.... az orvoság meg kocogtatod a karbikat

a másik kicsit öszetetebb karburátor kopás / tüszelep/ csak egy hangya fasznyit is enged bármelyik 1-2 nap allat nem veszed észre de két hét állás után , már el önti vagy a hengert vagy a légszüröházat a benya ............ aztán az 0 gyürü etől a szar bioetanolal adagolt benzintől ha benne marad mozgás nélkül ki keményedik az 0 gyürü a csöben lévö benzin újra minden el áraszt .
Ha le engeded a karbit és már korosabb a vas kiszárad az 0 gyűrű és mikor újra meg kapja a benzint tavaszal el is engedi megint tul folyik , sokszor elö fordul az is, hogy főleg kihegyezett sport motorokat karburátor tuningon át esett motorokat csak hátul tesznek fel állványra télire így már a kehelycső tetelyétől ,gyárilag 0.5 -1mm re lévő benzinszint máris magasabb lesz és hiába zár a benzincsap hiába minden fasza ,álló motornál, csapttol a karbi-ig sokszor két csövön is közlekedö benzin ami min 2 - dl
a nyitott szivókon be megy ahol meg nincs nyitva ott vissza a légszürőbe

Hát ezzért ........... tudnám bőveben is ..... mert van még ami miatt nem indul rendesen de ha előtte safi volt ........ akkor itt a baj
Ja es meg darazsfeszket is talaltam. Par honapja viszont a patkany megette a kabelkotegeket egy masik motoron, azt erdekes volt javitani. Szerencsere itt nincs ilyen baj.