Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne haragudj, nem értem mit akarsz írni
ok ....ok ... harang harang , sehol nem dob
elöször erröl beszéltem én is.......... házi.... kis ipari ...gyári stb
nincs itt problem .............. csak beszélünk ,,, félre értés volt nem neked cimeztem ...... harang -nak kezték hivni a pannoniák kuplung agy át ....... a mi... kuplung agy... mivel körülöte forog a lamela és a tengely kapcsolo közepe .

amibe be szorul valami...... és úgy funkcionál az dob ....itt ... 3-4 db ferodolos pofa az ... dob ... úgy mint egy fék dob -nál ... ha fékezel ....funkcionál...... bele szorul a dob-ba ............. én így tanultam
Van itt mindenféle kreativitás és pénztálca függő
Pedig a kuplungharangként emlegetik mindenhol ... Megfoghatja elméletileg egy olajszűrő fogóval is a harangot, de azzal még sokra nem megy
Na, de befogom, mert én tényleg nem vagyok kompetens
Most ezt ne nekem írd Írta a srác, hogy kuplung harang én innen gondoltam hogy itt valami röpsúlyos cuccról lesz szó és nem lamellásról. Aztán rá kattintottam az adatlapjára s csodát láttam ott egy f12

Oké nem tudjuk a pontos megnevezést, nekem majd megtanítja Frecska tanár úr, de az sem egy elhanyagolható dolog, hogy ha valakinek az írását 3x át kell olvasni mire rájövünk mit is akart írni Elnézést nem otthon vagyok, nem kötekedem
ha valaki az alkatrész megnevezésébe sem biztos már ..... akkor akkor

szerintem inkább serviz

más a kuplung harang ......... és más a robogo röbsulyos kuplung dobja más az automata kuplung és más a fél automata kuplung gyerekek ......... más a száraz és más wisco és más dupla és más a centrifugális kuplung gyerekek ez egy Szakma amit a lecso , a rc51 stb évekig tanul ha még a dolgok nevét sem tudjátok , hogy segitsünk ? ok
az nem volt oda irva ,hogy robogo.............

így még egyszerüb fél colos csö , betekerve jól rongyal ........

be teszed a hátso kerékbe .. ki támasztod ...... gáz vagy benzin lámpa fel melegited a csavart a RŐPSúLYOS hang súlyozom RÖBSULYOS KUPLUNG DOB leszorito anyáját és ............ szépem le tekered ..... Ok Ok
A hosszú szár mondjuk legyen 30 cm, a rövidebbik pedig a kuplung harangon elhelyezkedő furatok elhelyezkedésétől függ. De ha hosszabb az sem gond mert a csapok furatait oda fúrod ahová passzol. A csapokat természetesen csavarokkal is helyettesítheted.
Talán sikerül ilyet csinálnom de ha méreteket vagy vmit tudnál mondani az jó lenne :)
Szia!
Valami ilyesmit kellene házilagosan barkácsolni.
Nálad az nem fog működni, Tasi és szerintem mindenki félre értette a problémádat. Én nem vagyok elég okos ahhoz, hogy ebben a topicban tanácsot adjak Ha tudsz valakitől kölcsönbe légkulcsot az lenne a legegyszerűbb szerintem.


Mindjárt megmondják a nagyok mit hogyan kell
Igen! Mala f12
tudnál nekem képet mutatni h mégis hogy néz ki ez amit leírtál? :)
Igen Mala f12-ről
A dob nem sérült, csak a két végén ez a szalag kopott le ahogy leért az útra. (az egyik el is szakadt).
Köszönöm szépen, hogy megpróbálsz utána járni... :)
robogóról van szó ?
jól mondja .................... lecso megnyugtató modón és roncsolás nélkül , csak cél szerszám .......

egy kuplung lamelát és egy csuszó lamelát őssze raksz , rá hegeszted egy 2-3 mm lemezre kis fleksz, furó segitségével körbe iletve ki vágod rá heft egy 30 cm lapos vas , és kész a cél szerszámod : max 1000 jó magyar forintból
Ha a főtengely centírozást el akarod rontatni, tökéletes tanács!
Rongyot gyűrsz a fogaskerekek közé és úgy lazítod meg.
.. a dob is sérült..?
..csak mert lehet, hogy tudok szerezni...:-)
Nem sürgős, hiszen van még a motoron tavaszig egy csomó meló sajnos, mivel egy bukás után állítom helyre...
Miért?!
légkulcs nélkül nehéz lesz
a dt-n én egy olajszűrő leszedővel fogtam meg a kuplung külső részét így ki tudtam tekerni az anyát, szerencsére nem volt nagyon megtépve