Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha nem engedted le a benzint a karbiból, akkor valószínűleg ott a hiba...

teendők téli leállítás előtt
Sziasztok.
Először is Boldog Új esztendőt kivánok minden kedves motoros társamnak.Pici segitségre lenne szükségem.
A napokban gondoltam rá hogy egy kicsit beinditom a rakétát hogy pöfögjön cseppet.Meleg helyen áll tehát még az sem lehet gond,akksi kivéve stb.
Kb 25 percet küzdöttem vele mire hajlandó volt beindulni pedig amikor még használtam mindig pöccre indult.Van vmi tipp mi lehet vele vagy ez természetes sok állás után?
Köszi előre is!
Üdv.
megoldódott amint a főnököm olyan csatlakozót adott a kezembe amit nem ő csinált... így már kontakt is van :D
Vágass lézerrel.
Topor lesz a megoldás, a Mami honlapján megtalálod a számát. Én még valami hátsó lámpás megoldást ismerek...
Köszi a választ a másik karbinál is ez volt a probléma de az legalább ment miután bemelegedett a motor de anális volt olyan hogy megált menet közben.
A szívató elzár? Előte a másik karbival jó volt (mert lehet akár gyújtáshiba is)?
Sziasztok egy olyan problémám van hogy a simson s 51 motoromhoz vettem egy 16 n3 karbit eredeti németet de felraktam mindent ahogy kell de a motor konyen elindul de folyamatosan kihagy nem pörög egyenletesen melegen se megyek vele 2 km és megáll és nehezen indul el utánna mit csinájak vele.
Automata mosógép üst,vagy dob +egy kis kézügyesség! javascript:smile(document.frmmsg.body,'02');document.frmmsg.b
ody.focus()
Szerintem sehol. Tegyél rá hiltiszalagot. Bár az meg lehet hogy rozsdál....
Sziasztok!

Esetleg van valakinek ötlete, hogy a lenti sportdob végére honnan lehetne beszerezni azt a fém szalagot?!
Egyenlőre ötletem sincs, szóval minden tipp jól jönne...

Köszöntem!
Mégjobb. :)
hogy tovább bonyolódjon az élet, a simson megszakítósból is kétféle volt:)
A (kb) 79 előtti modelleken 6 voltos trafó volt, a későbbieken meg 12 voltos gyújtótekercshez való, és a kereskedelem mindkettőt árulja.
Az egyiknek 4 a másiknak 8ohm a primerje.
Lecso bá'

Szakmai kérdés Szopkolódok egy 07es Cb600F Hornet kulcs tanítással. Azt írja a nagyra becsült szakirodalom, hogy a gyújtás jeladó csatlakozóit húzzam szét, és azon keresztül adjak 12V-ot az ECU-nak. Ekkor ha gyújtásra teszem az alkalmatosságot az eredeti , feltanított kulccsal, akkor a HISS visszajelzőnek égve kéne maradnia , de nem teszi.
Van esetleg valami más eljárás amit kitalált a Honda a kulcstanításra? Esetleg Topor tanárúr hozzá tud valamit szólni a témához?

lassan bekészülök már ettől a gépegységtől, és akárkit kérdezek csak ezt a 12v-CKP sensoros tanítási módot ismeri
lecso nagy suzis vagyok de verseny crosba csak ktm vagy gas-gas
nincs elenfelük , nekem volt dr big em és szerelések alkalmával karikázok sok féle crosal de eme két márkáhozz hasonlitva .. ...
mint a faragot gizim meg egy széria motor össze hasonlitása

marha jók a ktm -ek a gas-gas meg verhetetlen a 2/t .be
Még bármi megtörténhet
Őszintén, nem ismerem őket. És már nem is fogom, szerintem.
talán a nevében benne van.... KORLÁTOZOTTAN TARTÓS MOTOR EZ CSAK VICC VOLT
KTM = Keine Tausend Meter?
KRANKENTRANSPORT MASIN
miért ne vegyek ktm-et?
hát igen ami nem gyertypipás-trafos és japo és 4 hengeres szinte mind 2 trafo trafonként 2 db gyujt kábel
na néztem neked / a fiam / pal-payal simán veszed, regiszt után simán utalhatsz elöre ha mégis béna lenél hozzá .......... válaszd ki mit akarsz , van itt megszakito, trafó , és minden gyári .... millio kacat ,ami neked értékes lehet a motorodhoz
nekem van pall-payom megveszem neked .............. imél és kész

file:///D:/Documents%20and%20Settings/Balage/Asztal/1981-83%20Z250-
G%20alkatrészek%20-%20Motorkerékpár%20Products%20Ltd%20Motorkerékp
Namégegyszer.
Tanárúr mi a baj a KTM-el ? pl egy szürke blokkos lc4 640