Hát erre álmomba se gondoltam volna! De nekem csak akkor lenne jó ha a DR megszakítós gyújtású. Előbbiekben pont erről írtak itt többen is. Majd látjuk még a fejleményeket, addig is köszi!
Nekem sajna megint mennem kell melózni, majd folytatjuk.
Igen. Itt a példa 4 hengeres motor, balra lent a két trafó. Fentről jön a plusz, kettéágazik, megy mind a két trafóra. Mellőle, az elektronikáról jön a szaggatott mínusz, külön külön a két trafóra. Ily módon a két középső, és a két szélső henger (azaz az együtt járó dugattyúk) egyszerre kapnak szikrát, minden holtpontban, azaz minden másodikat feleslegesen.
elmegy az mindennel ami hosszúmenetes, holnap megnézem van-e még amivel én hajtottam
de simán elment a civic gyári 2 pólusú gyertyájával is, pedig annak tuti kisebb volt a hőértéke mint kellene
Hülyeséget nem akarok mondani, de én úgy gondolom, hogy attól függ hogy milyen trafóról van szó. Ha 3 kivezetéses a primerje, akkor az két sima trafót rejt. Ekkor lehet őket külön is vezérelni. Ha csak 2 kivezetéses a primer, akkoris két trafót rejt, de akkor a két trafó egyszerre szikrázik. Mindkét hengerben leadja a szikrát, de gyújtani úgyis csak a sűrítésben lévőt tudja, a másikat nem, mivel ott még közel sincs meg a gyulladáshoz szükséges keverék. Persze ez csak egy gondolat, nem biztos hogy így van.... Sokféle megoldás létezik.
Köszi! Nagy nehezen megtaláltam, a primer ellenállása 3,6-5,4 ohm, míg a szekunder 11-17 kohm. Lehet rosszul láttam a képeken de ez mintha egy vezetékes +a gyertya kábel míg most a simó trafóra kettő vezeték megy.
Neked nem mehetnek egyszerre a szikrák! Külön megszakítóid vannak, melyikre kötöd?
Külön két trafó kell neked, magas primer ellenállású, egy kivezetéses, két bevezetéses.
Nekem sajna megint mennem kell melózni, majd folytatjuk.
de simán elment a civic gyári 2 pólusú gyertyájával is, pedig annak tuti kisebb volt a hőértéke mint kellene
19*1