Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha maradsz esetleg a simson trafónál, akkor ott is vigyázz, mert a simsonok is készültek megszakítós és cdi gyújtással is. Sokszor a boltban az eladók sem tudják hogy mit adnak el, csak rámondják hogy persze, azaz. Így tényleg jobban jársz ha multiméterrel mész trafót venni.
Vigyázz, mert amit kinéztél az cdi trafó. Neked pedig megszakítós trafó kell! A cdi trafó gyorsan kimereszti a megszakítóidat, mert a primer ellenállása csak 0.5-0.8 ohm, a megszakítós 4-6 ohm-ja helyett.
Ebben tökéletesen igazad van azok általában cdi-s gyújtásúak. Most ha gonosz lennék megjegyezném hogy az én Kawám gyújtása még így Simson trafóval is megbízhatóbb mint a kínai cdi-s (de nem mondtam semmit, mert rám zúdul a nép haragja).
ehe rosszul emlékszel ékpályán van
Hát, ha szemre jó, lehet hogy tyúkszemre is.
Csak azért bátorkodtam, mert azt írta, hogy szemre olyan mint a kínyanyi motoroké. Azoké viszont garantáltan valami CDI, tehát annak a trafója nem lesz jó.
Ezazezaz.
ha van manualod, nézd meg benne, hogy mekkora a gyújtótrafó primer tekercsének ellenállása. Aztán elmész bontóba, és ha találsz olyat amelyiket könnyen felszerelhetőnek ítéled, előveszed a multit, és lecsekkolod.
Egyébként gyanítom, hogy bármelyik megszakítós motoré, amelyik egy kivezetéses, megfelel. De ha két kivezetéses az sem baj, az egyik gyertya kábelét testeld le.
Vellanygyulához való trafóval illesztetlen lesz a rendszer.
A megszíktós (vizsonlag) kis feszültséggel és nagyobb árammal dolgozik a vellanygyula egy nagyságrenddel nagyobb fesszel és ebből fakadóan kisebb árammal dolgozik.
Ebből meg az következik, hogy a villanygyulához való 0,5-1 Ohmos primerü trafót gyönyörűen meg fogja sütni a megszakítós gyújtás.
Az rendben, hogy a két pont egybeesik, de a fogaskerekeket a tengelyekre egyenként harmincféle helyzetben lehet felrakni, asszem.
szevasztok egy kis segitség kellene megragattam szerelés közben aprilia rs 50 am 6 blokk 1997 évjárat nemtudom a lendkerék lehúzó méretét esetleg tud segiteni valaki?
csomó veterán is elektronikus gyújtással meg és nem veszít az értékéből semmit
valami vape vagy mifene
haver awo szimója is ilyen
hát jobbat nem tudok 12 v trabi kondi neki ......... el rejtve valahová
nézek ehez a tipushozz alkatrészes honlapot , csak a fiam a nagy majer ebbe
Ez például úgy néz ki mint bármelyik kínai motor vagy quad gyújtó tekercse.
Köszi Taschi! egyenlőre biztos így lesz ahogy írtad, később lehet hogy a trafókat megpróbálom kicserélni néha lehet találni az e-bay-on. Nem tudom esetleg lehet valamilyen másik elérhetőbb tipuséval helyettesíteni? Most egyébként minimálisan szikrázik úgy hogy valószínű a kondik is gyengélkednek. Még egyszer köszi!
mind a két fogaskereken van egy pont (lehet a kiegyensúlyozóén egymás mellett kettő de az nem biztos ) azok kell egybeessenek és kész .
a kopot filc helyet ... ami már nem is funkcionál egy valami motorét autóét tegyél be trabi mz simo itasd át sürü olajal
és utána kalapács hézagott 0.35 -0.45 re garantálom men fog kopni a kalapács 4-5000 km ként vagy szinkronál , karbantartásnál
kis olaj a filcnek oszt annyi ........ ha tete a dolgát 30 éve ma se lesz vele baj
Köszönöm mindenkinek a segítséget és a különböző ötleteket. Azt hittem egyszerűbben is megoldható a dolog.Ez is mutatja hogy nem gondoltam végig ezt az átalakítást és most derült ki hogy mennyi dolog befolyásolja a sikert. Tasinak igaza van hogy amennyire lehet meg kellene hagyni eredeti állapotában, de ezen kívül még így is van bőven változtatás mivel mint írtam már egyrészt kosárban került hozzám, másrészt az előző gazdájához is bontóból került. Így már sajna Suzuki kerekek vannak alatta hátsó teló is valami másé úgy hogy volna még mit visszaállítani. Illetve a legfontosabb érv még hogy nem ország járásra használnám, arra van másik, inkább csak hébe hóba gurulni vele egyet. Végül egy kép az alaplapról amin látszik hogy hülyeséget írtam a 270-fokos gyújtással. Lehet rosszul látom de Lecsónak volt igaza a 180-540-nel. Az adatlapomon vannak képek a motorról.
Köszi,ez király! Még egyszer kösz.Üdv"D"
Üdv mindenkinek.Kellene egy kis segítség. Szétkaptam az AM-6-os blokkomat. Ez még nem is lenne gond,de az,hogy a kiegyenlítő tengelyről is levettem a fogaskereket,az már igen. Kellene egy kis támpont,hogy a főtengelyen lévő fogaskereket,illetve a kiegyenlítőn lévő fogaskereket hogyan kell pozicionálni. Előre is kösz minden segítő jellegű tanácsot. Üdv "D"
ezzen én is csodálkozom,, a denso milliárdokat őlt ebbe . az auto ipar a motor ipar folyamatosan a leg modernebb tekcnikát teszi saját jármüveibe és pont a világ legnagyobb kis auto gyártoja a .. a ..
világ egyik leg sikeresebb motor gyártoja a SUZUKI nem alkalmazná az iridiumos gyertyát

az 100 % a 2005 switbe iridiumos van gyárilag a 2004 altoba szintén a duki -ba is 100% csak magneti mareli iridiumos a 2001 gsx-r 750 be ilyenem volt új, abba nem volt ......
csak érdekes ez
el kel hozni ide ---- vagy vinni olyannak aki be állitja azt a ku...... tengelyt és hozzá a bowdent , vagy service manual és pont rol pontra következetesen az szerin be állitanni .... és akor rugdoshatod de ne mezitláb !
akkor nem tudom mi a hiba
Mindig. Amióta a haverom elvitte "szerelőhöz"