Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Melyiket?
ma már eleget pofásztam
van szerencsém nekem is egy dr 350 hezz
a probléma ,a váltokar rud fogasive a keleténél jobban ki jönn a helyéröl ..... ez vagy azért van mert nincs rendesen hézagolva vagy ami szokot lenni a sok sár miatt rudon lévö zéger ki kopott .
a váltokar tengely irányu mozgását ide -oda kotyogását a leg kisebbre kel ki hézagolni ugy ,hogy magát a váltokart a rugó simán vissza huzza , a kukac tengely szokot még ki verödni de az csak azt a sebeséget dobja ki ahol ki verödöt , van komplet váltom de léptetö és szerkezet sajnos nincs
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy a motorom (Suzuki DR 350) kidobja a sebességet terhelés alatt.De ha visszaengedem a gázt akkor néha újra megvan a sebesség.Ha viszont óvatosan megyek akkor rendesen veszi mindet.Mi lehet a probléma?
mint veterános , vélemény egy 84 japo motor amit ugyan nem látam , de ha becsben van tartva és helyel közel gyári .... nem kéne át alakitani megbizhatobá ,, miért ?

egy ilyen motor mai értéke ,ha nem közel gyári állapotu .. egyelö a 0 -val de ha eredeti rajta minden vagy legalábis eredeti alkatrészekell van fel ujitva minimum 95 % -ig gyári állapotura , most néztem a katalogusomba még 2 kategoriába is 1900 eurora hozza , Arol nem beszélve ,hogy 1- év és 30 éves , tehát veterán .. nem kell ecsetelnem az elönyöket

két szaros kalapácsot keni , beállitani nem olyan nagy dolog
Vki nem tudja hogy 95-97 évjáratú yz-250-hez honnan tudok letölteni service manualt? Sajnos csak újabb évjárathoz találtam.Annak meg nem egyezik a motorja..
Szemben járó dugók lesznek.
Későbbi évjárat megsz nélküli gyújtása nem lehet jó?
Urak! Én közben léptem dolgozni,ha van vélemény holnap el fogom olvasni! Köszi mindenkinek!
Van manualom hozzá, próbáltam belőle az alaplap képét kivágni és bemásolni ide, hogy lásd. De most nem akar sikerülni. De itt lejjebb Kinter linkjén ez az alaplap van azon látszik hogy a megszakítók nem egymással szemben vannak. Mondjuk lentebb felmerült az e,gy. szabályzó kérdése és az bizony röpsúlyos. Ez még inkább bonyolítja a dolgot.
Az utángyárott simson trafók nem is jók semmire. Egy idő után simán áthúznak belül és akkor vége. Viszont a gyári trafók nekem beváltak. Csak egyre nehezebb beszerezni őket.
Nem tudom.
Egyszerre járó dugattyúk esetén 360 fokonként kell egy szikra. Ez lenne a legegyszerűbb eset.
Szemben járó dugattyúk esetén már bonyolultabb a helyzet, 180-540-180-540 felváltva.

De ezt a 270 fokot nem tudom hová tenni. Talán a TRX Yamaha olyasmi. Biztos vagy benne?
http://img.auctiva.com/imgdata...

A kép alapján a két megszakító nem egymással szembe van.
A megszakító ha jól tudom avez tengely végén van hát ott nem nagy hely van meg még az előgyújtás szabályzó is a megoldás inverteres vagy tranyos..... trafom az van hozzá vagy itt nézz szét....https://sites.google.com/site/...
Nagy hülyeséget írtam?
Köszi a gyors választ! Csak azt tudom hogy a Simson trafók és kondik sose voltak túlságosan megbízhatók, ez tapasztalat egy párat nyüstöltem én is ill. nem véletlen alakítgatják át mostanság is. Azért is kérdeztem hozzáértőket, mert én nem igazán tudom merre kellene indulni. Egyébként van motorom másik ez inkább hétvégi korzózós gép lenne. Tehát lehet hogy maradhatna így is. Lehet én gondoltam ezt egyszerűbbnek, addig is minden ötlet érdekel. Köszi
270 fokos?
Az elég szép munka lesz ha átalakítod. Ha cdi gyújtást akarsz, akkor lehet pl. 2 robogó jeladó, 2 cdi, 2 cdi trafó, meg valahogy kell építened rá egy gerjesztő tekercset is. Vagy ez a rész megkerülhető ha 12/350V-os invertert építesz a gerjesztőtekercs helyett. Másik verzió egy tranzisztoros vagy FET-es gyújtás, ekkor vagy maradnak a helyükön a megszakítók, vagy ha megbízhatót szeretnél, akkor 2 robogó jeladó. Ekkor maradhatnak a simson megszakítós trafók is a helyükön. Ez azért jó, mert leveszi a megszakítókról a terhelést, csak éppen a tisztító áram folyik rajtuk. Így kevésbé kopnak. Én ha belekezdenék, akkor kidobnám a megszakítókat is, mert nem a megbízhatóságukról híresek. Mivel ez nagy meló, jól gondold meg hogy belevágsz-e...
lehetett szalonban beragadt darab,amit később helyeztek forgalomba
Sziasztok!

megtudná mondani valaki hogy van e kawasakihoz valahol olyan átváltó ami márkán belül váltja az alkatrész számokat?
lehet nemrég vette 6 hó garival
a régi busába sima volt, az xx iridiumos igaz csak 48 ezernél kell cserélni
Na csak azért hogy eltereljem a szót a helyesírás kritizálásáról egy probléma megoldásában kérném a tisztelt nagyérdemű segítségét. Egy Kawasaki Z 250-ről volna szó. Ezen a motoron még hagyományos megszakítós gyújtás van. Mivel a motor annak idején kosárban került hozzám hiányoztak a gyújtótrafók. Ezek más nem lévén(ill. pénz se nagyon volt) Simson trafókkal és kondikkal lettek pótolva. Hibája nincs a motornak jár, csak szeretném megbízhatóbbá tenni. Már az utód GPZ 305 is CDI gyújtással jött ki. Sajnos a bontott alkatrészek is nehezen beszerezhetők és nem is olcsók. Itt jönnének jól építő jellegű ötletek. Megszakítók helyett valami csinált jeladó plusz trafók vagy megszakítók maradnak és más trafók? Megköszönnék minden javaslatot. Egyébként a gyújtás 270 fokos eltolású, nem tudom ez lényeges-e. Csak olyat ne hogy ha nincs pénzed ne motorozz! Köszi!
ehh
láttam már hipi-szupi iridiumos gyertya véget elcsöppenni
először még néztünk is mipicsáért ekkora a hézag? aztán amikor kitekertük a másikat rájöttünk
az is swift volt
isten engem úgy segélyen , nem kötözködök de , hogy van neked egy 5 éves Suzuki motora még garanciád ?
"...pénz ki dobás..." Főleg 2T-be. Én sem értem hogy miért pakolnak drága gyertyákat ilyen egyszerű szerkezetekbe, mikor a gyárival tökéletesen működnek. Persze csak akkor, ha minden beállítás jó. Ha meg nem, akkor lehet az akár Enterprise űrhajó gyertya, úgyis tönkreteszi....