Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mindig ilyen vagy csak akkor ha áll több időt?
melegen is?
Sziasztok. Egyszer már volt fent ez a kérdés de nem válaszolt rá senki.(amit meg is értek mert elfelejtettem köszönni és kérni)
Van egy DR 350 Suzuki aminek az indítása kissé nehézkes.A dekompresszor kattanása után felengedem a berúgókart és szinte üreset rúgok.Ha viszont a kattanás után egy kicsit lejjebb nyomom a berúgókart akkor nem tudom átfordítani a motort. Mi lehet a gond?
A saját motoromat papucsba is be tudom rúgni (az is DR 350)
Ha valaki ebben segítene azt megköszönném.
De raknak..
Azt,hogy a többi gyártó milyen gyertyát rak a motorjaiba azt nem tudom,de a 2008-as ZX 10-be már gyárilag iridiumos gyertya van!
nem tudom ? lehet már cserélték a gyertyáját
köszi .......... na ezért izgultam rá
Sajna nem, az eléggé veszett áron van. Én annak darabját 4500-ba tudnám csak, bár az itthoni árához képest ez is jó...
Amúgy most akciós ITT:
http://bolthely.hu/suzukialkat...
kösz ezt tudtam ,,,mi minek a meg felelöje ,,, engem igazábol 12000 ft 4db ért érdekelne a az iridiumos / eredeti /
1.5 swirtbe valo gyertya
1.1 alto 4 be valo - 4db 12 pénz ft iridiumos
gsx r 750 be valo 01-es 4db iridiumos 12 pénz
gsx r 1100 -be , gsx 550 be , zzr 1.1 be stb sorolhatnám

eredeti iridiumos legyen denso vagy ngk ... még champion is 12000 -ért 4 db über majster Ár
Gyárilag 1 motorba sem raknak irídium gyertyát, vagy platinumot...
btibor;taschner: A régi és az új busában egyaránt ugyanaz a gyertya van gyárilag. Vagyis NGK CR9E. (utánakérdeztem)
taschner: Szóval elvileg nem találkozhattál gyárilag iridium gyujtógyertyával az új busánál.
ui.: én sem versenyzek vele csak ezt az olajat ajánlották. Jelenleg castrol power1 10w50-et használok, de nem a legjobb...
Simán étolajat töltött a fékbe.
nagy élmény kimosni..
Köszi.
A 2-est ritkábban a 3-ast gyakrabban.
Köszi megnézem a váltótengelyt.
NGK IFR6J-11 = Denso SVK20RZ11

Denso X24ESR-U = Denso (iridium) IX24
hali az jó olcsó
ifr6j-11 / 4db 12000 ? esetleg denso megfelelöje ?

x24esr-u nak mefelelö / iridiumos denso ?
mocskos jól néz ki az az 1100es !
Jó lehet, ha be tudja szerezni a komplett cuccot és a felfogatás egyforma. Alaplap, vezérlő, trafók, stb...
ez a fékfolyadék maradéka
szerintem még a gyári feltöltés lehet, egy legalább 20éves gépen
ilyennel én is találkoztam már
munkahenger is 3/4 részig ilyen szmötyivel volt teli
Persze, h akarunk. Ezek mindig csemegék számomra...

Az első képen az miii? Zsírral telenyomta az ember a főfékmunkahengert?

A másodiknál meg rendesen be van kötve. Lehet azt hitte ebben nincs áram...
Van az jó áron is. Pl nálam 12000Ft a 4db CR9EIX...
És amúgy érdemes megvenni. Én amióta irídium gyertyát használok, nincs semmi gyújtás gondom. Nem kell vele sokat foglalkozni, cserélgetni.
Amúgy itt olvashatsz róla pár dolgot:
www.autotechnika.hu/uploads/fi...
Itt van 2 erdekes kep. A masodikrol csak annyit hogy a tulaj mindig elszallo biztositekrol panaszkodott. Hat itt a baj. Ulesfutesnek is bevalt volna olyan meleg volt a kabelkoteg. Hazibarkacs aztan ha kigyullad a motor akkor csak neznak.

Akartok meg hasonlo kepeket?
Egy honda CB 350-esen csinaltam hasonlot. Pont azert mert a kalapacxsos gyujtas ossze-vissza szikrazott. Strobe lampaval nezve 10 fokokat is ugralt elore hatra.
En a Dyna gyujtast alkalmaztam ami a HALL erzekelos megoldas azaz egy pici magnes van ultetve a forgo fejbe es a megszakitot a HALL erzekelo helyettesiti azaz nem kell kulon tranzisztoros egyseg. Ez hajtja meg a trafot (trafokat). Ropsulyos elogyujtas szabalyzoval.
Az elfokolas 90 a vezertengelyen es 180 a fotengelyen nezve. Ertelemszeruen. Szemben jaro dugokkal persze.
A ket kapcsolodo fogaskerek el van kopva ott ahol osszekapcsolodnak. Sajnos a villat is viszi magaval.
Ebben lehet valami...