így igaz.... ha 12000 km ..........ne tegyél bele iridiumosat felesleges ,
csak azt nem értem ,hogy van ebbe gyárilag standert gyertya
Két db 197 lovas busát is szervizelek és azokban gyárilag iridiumos van , még a szaros 2005 swiftembe is iridiumosat tett a Suzuki .
Na mindegy
ha úgyis csak 12 ezret lesz benne,szerintem tedd a simát, máskülönben pénzkidobás... nekem 5100 as volt tavaly ,idén 7100 rakok.. nem versenyzek csak túrázok, ahhoz nekem nem kell racing olaj..
hozzáteszem én csak felhasználó vagyok
Nekem mindenképp cserélni kell (nem húzhatom 40e-ig), mert a motor még garanciális. Csak keresgettem a neten mi, mennyi lesz, és így találtam a 9eix-et. Nagyjából kéttszer annyiba kerül az ix mint az e, és nekem 12 ezrenként cserélni kell (garancia miatt). Szóval emiatt nem tudom megéri-e. Az olaj az már megvan: Motul Factory Line 300 V 4T 10W40.
nekem anno a fazerben 40 e nél lett cserélve, ugyanez a cr9e... még gyári lehetett... de ekkor azért cseréltem,mert úgyis nagyszervíz volt szelep stb....
én egy számitogép által vezérelt motorba legyen az bármilyen csak ajánlani tudom az iridiumos gyertyát ......... miért ......
mivel folyamatosan elenöriz a lambda szonda így esélye sincs kormosodni a gyetyának , tehát a hayabusába 50000-60000 km simán ki bir kb 4db 22000-24000 ft ért
ha 12000 km ként cseréled a a sima gyertyát / amit szinte minden manual le ír / 5* cserélsz kb 4db 6800-8000 ft gyertyát ....... ergó egy ilyen motorba sporolsz , Sokan teszik sima porlasztos motorba, én véleményem , hogy pénz ki dobás a porlasztos motor legyen bármilyen jól is be állitva a melegedési szakaszban be kormolja a gyertyát ez pedig az iridiumos gyertya halála , 15000 km után a porlasztos motorba inditási problémák lépnek fel , föleg 2-3 heti állás után
magának az iridiumos gyertyának ,csak az élet tartalma hosszabb a megfelelö motorba , más elönye szerintem nincs . söt a dupla elektrodás gyertyáknak is csak kopot és sok olajat fogyasztó motorokban van elönye .......... se erösebb se jobban induló , se se
Sziasztok! K8-as Hayabusához szeretnék gyujtógyertyát vásárolni. (Készülök a tavaszra- 12000km-es szerviz) Ha jól tudom a gyári gyertya az ngk cr9e. (tehát nem iriduimos) Szerintetek érdemes-e megvenni a cr9eix gyertyát? Mert ez már iridiumos gyujtógyertya. Az árban a külömbség 2000 FT/db.
amit irok és látom ,hogy alá húz a gép ......... szarakodhatnék vele ,hogy ki javitsam , de mint irtam nem eröségem az elektromoság és nem érdekel már a helyes irás sem . évekig probáltam tanulni ,,
annak örülök,hogy amit olvasok elsöre meg értem , mindenki mondhatja a magáét, már rég nem érdekell / a segitség köszi de én már ilyen maradok biztos ki kezd valaki emiat is . 300 éve az emberiség 90 % irni olvasni nem tudot és mégis mindenki tudta hol a helye , 16 évesen eltartota magát , Ma 2-3 diplomával 30-40 évesen képtelen rá a lakoságg 1/3 -da
én így látom ............ lehet szégyelni ,stb ! Mégis nekem van 62 db motor gyülyteményem ,,,,, magyarul ........... ismétlem magam evvel a betegsségel születem és már nem érdekel
Ja igen de nincs magyar billenytyuzetem es hidd el nem eri meg az a 3 masodperc azt a visitast ami az asszonybol kijon mikor elfelejtem visszaallitani.
En fokepp a ragokra irtam. Persze a gep kijavitja a betukettozest es ha hianyzik betu vagy rosz a betu.
En felajanlom tasi a segitsegemet. Bar nem sok az idom a gep elott potyogni de ha elkuldod nekem a hozzaszolasod akkor szivesen kijavitom neked. Es meg az ekezeteket is bar az nekem roppant nehez mert nem akarom az asszony miatt magyarra allitani a gepet. De szivesen segitek. Sohasem keso tanulni.
csak azt nem értem ,hogy van ebbe gyárilag standert gyertya
Két db 197 lovas busát is szervizelek és azokban gyárilag iridiumos van , még a szaros 2005 swiftembe is iridiumosat tett a Suzuki .
Na mindegy