ez egy ismerös motorja,,.......... és nekem is van egy 60mm hoszabb hátsó villám polcon , és gyorsulásnál van előnye , szarabb vele kanyarodni az igaz de sehol nem csapkod , még a hosszanti bordáról sem esik le . Ezt te is tudod !
Persze nem 150-250 mm mint a jenkiknél , az csak drift miat van , szerintem . Igen ,,, szar a helyes irásom , velem született és akkor még a cucializmusba le szarták ezt a betegséget ........ már én is le szarom !
ki mire költi a kapott , lopott , meg keresett pénzét ez tényleg magán ügy ! hali
Ertjuk mit akarsz mondani ( bar neha tobbszor kell atolvasnom a mondataidat mert annnyira rosz a helyesirasod ). De itt egyaltalan nem a sebesseg meg uttartas meg motorozhatosag miatt ultetik meg hosszabbitanak. Nem. Az ultetes a rovid lab mig a hosszabbitas a a " hu de jol nez ki" miatt van. Ez a csaj pl mar tobb ezer dollart koltott a motorojara. Szinte minden utangyartott a motoron. De ez az o hobbija tiszteljuk ezert. Van aki elszivja a havi 400 dollart van aki az orran szivja fel az 1000 dollart. O a motorjara kolti. Amikor uj dolgot rakat fel a motorjara nem rohogunk. Fizet...tavozik o is es mi is boldogok vagyunk. Meg se probalom a hegyekbe hivni magunkkal.
hát ja ,............ de a kutya csont gyártoknak, meg a ilyen rugó meg olyan rugó árúsitoknak , ez nagy bolt .
a busának jók az út vissza jelzései ez igaz , de váltott kis sebeségü kanyarokban labilis , 220-230-nál két személyel sétál az úton .......... 250 felet nagyon jó , talán a legg stabilabb ..-......... de hol van egy sp 2 töl fútomübe ......... sehol ............. Én is respektálom a 200 lóvat benne , de a gizi aláza 240 ig a gyárit mindenhol !
Mindent értek, persze, világos.
A nagyi olyan májer, hogy kiszúrta a Haya bizonytalanságát bizonyos tempónál, és így most ezt kiküszöbölte.
Én motoroztam GSX1300R-rel de nekem egy elég pipec futóműnek tűnt. Nyilván nálam vannak nagyobb pengék futóműanalizálásban, mint az usa négerei, a pofáraesős videókban.
Hogy ennek semmi köze a stabilitáshoz, max elméletben, azt én biztosra veszem. Mindenkinek kell valami fasság, amiben kiélheti magát, amire költhet. Mint a csopperosoknak a bőrleffentyű, meg a krómozott, ledszemes halálfej.
akkor meg kell nőni
magánkórházakban kivitelezhető hogy eltördelik a lábaid és nyújtanak rajta, így le fog érni a lábad, és a motoron nem kell változtatni
ráadásul ha lesz másik géped ahhoz sem kell hozzápiszkálni
ahogy mondták ! tisztázni kéne miért csak 10 böl 1 szer sikerül ?
ha sebesség kapcsolásakor fulad le .. akkor nem emel ki a kuplung , TALÁN ?
Teljesen mindegy hogy milyen motor ... nem emel ki !
ez lehet a sürü olaj miatt , de ez melegen javulni szokott , aztán lehet a menesztö tárcsa görbe ,nem központosan emel , lehet hogy össze ragadtak a lamelák / hosszab állás után simán / a kuplung szerkezetétöl fügöen , a kinyomoszerkezet kopott a kinyomocsapágy be állása is csinál hasonlot , egy töröt rugó is simán elég , stb . Ha nincs hangja !
egy probát meg ér, és nem kell bontani sem, ereszd le az olajat , moso benya a helyére , járazsd , kuplungot közben huzigáld sokszor 10-15 perc .... vissza az olajat ... ha le tapadás volt ez szokott segíteni , a csapágyat halod , ha így is szar marad ..........
mehanikus kopás vagy törés lesz a baj !
Ehhez az ültetés meg lengővilla hosszabitáshoz szolnék , mert ezt vágom ,elégé!
A le ültetés, csak a gyorsulási versenyeken hozz némi elönyt más oldarol csak hátránya van úgy a kanyar ívre és az egyenes futásra !
A hátsó villa meghoszabitásának már több értelme van ,
sokal jobb lesz az egyenes futás , ugye minden motornak van egy bizonyos sebbesége amikor a motor kicsit labilis , egy Ezt -nél 110 -nél egy gsx-r 750 /94/ 180 körül ha a villa hosszabitva van ez meg szünik . Persze a dönthetöség rovására megy ., ezen kivül a hosszabb villának van még egy nagy elönye egy erösebb motoral teljes gázal lehet gyorsitanni . Etöl fügetlenül senkinek nem ajánlom ,hogy otthon barkács balázs modjára ne ki álljon .......... 99 % ,hogy szarabb lesz ......... tapasztalat .... 100 motorból ...95 -nél szarúl van be állitva a hidralika , egyszerüen el tekergetik , nincsenek tisztába a huzzó és nyomo csilapitásal, a rugó elöfeszitésel
tekergetik az égtáj minden irányába .
pedig ezek a dolgok ha jól be vannak állítva és összhangba vannak a pilota súlyával , jól működnek ." a motoron csak ülni kell mindent magától csinál " Nem kopik annyira a gumi ,nem szitál , szikrázik a lábtartó ,stb
A bmv , a duki pontosan ezen dolgok miat veri agyon most a japokat , mert rá bizták ,csillapitásoknak , a futómű állitásoknak , a kitöréseknek , az egykerék szabályzónak, stb stb .. dolgát az elektronikára ............ Így a pályán a számitogép mindig az optimális futomü geometriát ,a megfelelö ......... stb stb
nem érdemes csak a gyereket le ültetni a tankönyv elé !
olaj? megosztok 1 sztorit az előző munkahelyemen kinai qvadok és stb is lett értékesitve az istenért nem akartak elindulni zsir új minden öninditó nyög új aksik töltve nem indul dicsértem is őket minden reggel aztán valamiért bele kellet nyulni olaj leereszt akkor láttam olyan volt mint az akácméz olajcsere utánna pöcc-röff
Más se.
A számítógép aláhúzza pirossal azt ami rossz.
Csak ki kell javítani.
Persze nem 150-250 mm mint a jenkiknél , az csak drift miat van , szerintem . Igen ,,, szar a helyes irásom , velem született és akkor még a cucializmusba le szarták ezt a betegséget ........ már én is le szarom !
ki mire költi a kapott , lopott , meg keresett pénzét ez tényleg magán ügy ! hali
talán ez is meg oldás? elöre hátra kisebb peres gumi , 1-2 cm lehet vele nyerni és jobb a kanyarodás is , ha engedi üléssel játszani
Ertjuk mit akarsz mondani ( bar neha tobbszor kell atolvasnom a mondataidat mert annnyira rosz a helyesirasod ). De itt egyaltalan nem a sebesseg meg uttartas meg motorozhatosag miatt ultetik meg hosszabbitanak. Nem. Az ultetes a rovid lab mig a hosszabbitas a a " hu de jol nez ki" miatt van. Ez a csaj pl mar tobb ezer dollart koltott a motorojara. Szinte minden utangyartott a motoron. De ez az o hobbija tiszteljuk ezert. Van aki elszivja a havi 400 dollart van aki az orran szivja fel az 1000 dollart. O a motorjara kolti. Amikor uj dolgot rakat fel a motorjara nem rohogunk. Fizet...tavozik o is es mi is boldogok vagyunk. Meg se probalom a hegyekbe hivni magunkkal.
a busának jók az út vissza jelzései ez igaz , de váltott kis sebeségü kanyarokban labilis , 220-230-nál két személyel sétál az úton .......... 250 felet nagyon jó , talán a legg stabilabb ..-......... de hol van egy sp 2 töl fútomübe ......... sehol ............. Én is respektálom a 200 lóvat benne , de a gizi aláza 240 ig a gyárit mindenhol !
A nagyi olyan májer, hogy kiszúrta a Haya bizonytalanságát bizonyos tempónál, és így most ezt kiküszöbölte.
Én motoroztam GSX1300R-rel de nekem egy elég pipec futóműnek tűnt. Nyilván nálam vannak nagyobb pengék futóműanalizálásban, mint az usa négerei, a pofáraesős videókban.
Hogy ennek semmi köze a stabilitáshoz, max elméletben, azt én biztosra veszem. Mindenkinek kell valami fasság, amiben kiélheti magát, amire költhet. Mint a csopperosoknak a bőrleffentyű, meg a krómozott, ledszemes halálfej.
magánkórházakban kivitelezhető hogy eltördelik a lábaid és nyújtanak rajta, így le fog érni a lábad, és a motoron nem kell változtatni
ráadásul ha lesz másik géped ahhoz sem kell hozzápiszkálni
ha sebesség kapcsolásakor fulad le .. akkor nem emel ki a kuplung , TALÁN ?
Teljesen mindegy hogy milyen motor ... nem emel ki !
ez lehet a sürü olaj miatt , de ez melegen javulni szokott , aztán lehet a menesztö tárcsa görbe ,nem központosan emel , lehet hogy össze ragadtak a lamelák / hosszab állás után simán / a kuplung szerkezetétöl fügöen , a kinyomoszerkezet kopott a kinyomocsapágy be állása is csinál hasonlot , egy töröt rugó is simán elég , stb . Ha nincs hangja !
egy probát meg ér, és nem kell bontani sem, ereszd le az olajat , moso benya a helyére , járazsd , kuplungot közben huzigáld sokszor 10-15 perc .... vissza az olajat ... ha le tapadás volt ez szokott segíteni , a csapágyat halod , ha így is szar marad ..........
mehanikus kopás vagy törés lesz a baj !
Ehhez az ültetés meg lengővilla hosszabitáshoz szolnék , mert ezt vágom ,elégé!
A le ültetés, csak a gyorsulási versenyeken hozz némi elönyt más oldarol csak hátránya van úgy a kanyar ívre és az egyenes futásra !
A hátsó villa meghoszabitásának már több értelme van ,
sokal jobb lesz az egyenes futás , ugye minden motornak van egy bizonyos sebbesége amikor a motor kicsit labilis , egy Ezt -nél 110 -nél egy gsx-r 750 /94/ 180 körül ha a villa hosszabitva van ez meg szünik . Persze a dönthetöség rovására megy ., ezen kivül a hosszabb villának van még egy nagy elönye egy erösebb motoral teljes gázal lehet gyorsitanni . Etöl fügetlenül senkinek nem ajánlom ,hogy otthon barkács balázs modjára ne ki álljon .......... 99 % ,hogy szarabb lesz ......... tapasztalat .... 100 motorból ...95 -nél szarúl van be állitva a hidralika , egyszerüen el tekergetik , nincsenek tisztába a huzzó és nyomo csilapitásal, a rugó elöfeszitésel
tekergetik az égtáj minden irányába .
pedig ezek a dolgok ha jól be vannak állítva és összhangba vannak a pilota súlyával , jól működnek ." a motoron csak ülni kell mindent magától csinál " Nem kopik annyira a gumi ,nem szitál , szikrázik a lábtartó ,stb
A bmv , a duki pontosan ezen dolgok miat veri agyon most a japokat , mert rá bizták ,csillapitásoknak , a futómű állitásoknak , a kitöréseknek , az egykerék szabályzónak, stb stb .. dolgát az elektronikára ............ Így a pályán a számitogép mindig az optimális futomü geometriát ,a megfelelö ......... stb stb
nem érdemes csak a gyereket le ültetni a tankönyv elé !
Boldog Újévet Magának!
http://youtu.be/MOTFBDLziHI
http://www.youtube.com/watch?v...