az olaj amit mondasz az jó kuplungoddal lessz ott a baj vagy a kuplungkosár van beverődve vagy fellazult az anya ami a kuplungagyat fogja a tengelyre gyujtást meg a karbit ne cseszegesd mert ha az lenne a hiba akkor nem csak indulásnál szórakozna hanem mindig fordulaton és alapjáraton is
boldog újévet mindenkinek üdv én is javitottam már am-6 de én úgy emlékszem 6-7 deci olaj megy bele szerintem te nem jó csavarnál csekkoltad az olajszintet üdv Gyuri
sziasztok,olyan problémám van a motoromnál,hogy amikor el akarok indulni,beteszem egyesbe,és nem tudok elindulni,vagy csak 10-ből egyszer,kuplung bowdenen próbáltam állitani,de nem hozott eredményt.amugy rieju rr 50,am6-os blokkal,sokáig állt,lehet hogy ez a baj?olajat cseréltem,egy liter bele ment,de lehet hogy kevés?mert az ellenőrző csavarnál nem jött ki semmi.segitsetek,ha tudtok
Akik a leultetest kerik azok nem palyaznak vagy hegyekben koptatjak a terdkoptatot.
Van egy nagymama akinek neha javitom a busat o kb 155 centi. Raadasul meg villahosszabbitas is van ami teljesen elrontja a menetstabilitast. De o nem is kanyarodik lapon.
hát ha kanyarodni is szeretnék le kell engedni az elejét is,mivel változik a villaszög..
ezt a negatívumot nem reklámozzák,bezzeg az emelőszettnél odaírják,hogy sokkal jobb lesz épp a villaszög és a magasabb sulypont miatt
annó a busát ültettem hátul... és romlott az irányíthatóság
ezért kérdeztem...
az oldaltámasz az még jó lesz...ami nagyobb próbléma lehet,ha az eleje is 3cm lejjebb megy akkor olyan alacsony lesz,hogy leér mindenhol utassal... lehet jobban járok ha az ülésen alakítanák..
Altalaba ugyanugy engedjuk le az elejet is amennyivel a hatuljat. Igy egyenes marad a motor a vizszinteshez kepest.
Kaphato allithato sztender de leggtobbszor a vevo csak roviditest keri, azaz csak kivagok egy darabot lent ahol a talp van. Van aki vesz egy hasznaltat ha nem akarja a gyarit elvagni es azt vagom el.
Referencia értékek senkinek sincsenek a fejében korlátlan mennyiségben. Erre vannak a manualok. Gyűjtögetni kell. Nekem egy 70 GB mennyiség van, de mindig belefutok ismeretlenekbe.
Nebántsátokmá. Szerényebben adja elő mostanában. Csak az zavar kicsit, hogy azt mondta, hogy felszerelte, és működött. Én ezt elhiszem készséggel csak meg szeretném érteni, hogyan?
Hát igen talán valahol itt vannak az alapok. Én sajnos megálltam fejlődésben a megszakítós hagyományos gyújtásnál a töltést meg sajnos nem is értem. Nekem is van egy egyszerű multim de feszültség mérésen és szakadás vizsgálaton kívül még másra nem használtam. Gyújtó tekercs vizsgálatához kellenek referencia értékek azok nélkül igazából hiába mérünk ellenállást ha nincs szakadás márpedig ritkán van sokra nem megyünk. Egyébként én személy szerint jobban is szeretem azokat e régi motorokat. Nem dicsekvés de már egy néhányat sikerült visszahozni az életbe. Pl.: 1957-es NSU Quickly vagy Puch MS 50. Ezek már halálra voltak ítélve mert nem bírták elindítani de nekem azért ha nehezen is csak sikerült. No nem hencegek tovább
CSak ezért szóltam bele egyátalán, mert vicc, hogy egy szaktopikban valaki oylan szabályozót ajánl, ami elveszi a kakaót hogy csökkenjen a gerjesztett mágneses mező , amikor az állandómágnesesnek éppen az kellene, hogy jól beterheljék hogy csökkenjen a mező:)
Köszönöm. Ehhez az áramhoz még annyit, hogy sokan még a kézenfekvően egyszerű dolgokat sem értik meg, és nem azért mert nem képesek rá, hanem mert meghallja, hogy volt, meg amper, és automatikusan passz üzemmódba kapcsol.
Minden megérthető abból kiindulva, hogy a paraszt bácsi tekeri a dinamós biciklijét, mennél jobban teker, annál jobban világít a lámpa.
Van egy nagymama akinek neha javitom a busat o kb 155 centi. Raadasul meg villahosszabbitas is van ami teljesen elrontja a menetstabilitast. De o nem is kanyarodik lapon.
vannak más lehetőségek
TOMMOT?
Nekem szinte csak elektronikus formátumban vannak.
ha az eleje is 3cm-t kell , akkor alaposan meg kell lesni miként reagál a többi alkatrész ... mondjuk a hűtők
ezt a negatívumot nem reklámozzák,bezzeg az emelőszettnél odaírják,hogy sokkal jobb lesz épp a villaszög és a magasabb sulypont miatt
annó a busát ültettem hátul... és romlott az irányíthatóság
ezért kérdeztem...
az oldaltámasz az még jó lesz...ami nagyobb próbléma lehet,ha az eleje is 3cm lejjebb megy akkor olyan alacsony lesz,hogy leér mindenhol utassal... lehet jobban járok ha az ülésen alakítanák..
akkor rmég van itt nyomtatott formában gyári.ugyan csak Suzuki vagy csere
Kaphato allithato sztender de leggtobbszor a vevo csak roviditest keri, azaz csak kivagok egy darabot lent ahol a talp van. Van aki vesz egy hasznaltat ha nem akarja a gyarit elvagni es azt vagom el.
Az oldaltámasz használható marad?
Ha leültetném a Cbr 1100 xx hátulját lucas szettel ami 30mm ültetést tesz..... Az elejét mennyivel kellene lejjebb engedni a telo befogóknál?
Te nem láttál még tőlem olyat, hogy beleártakozzak 4t tekniykába mert nem értek hozzá.
Másnak sem muszáj adni a bankot, ha nem vágja....
CSak ezért szóltam bele egyátalán, mert vicc, hogy egy szaktopikban valaki oylan szabályozót ajánl, ami elveszi a kakaót hogy csökkenjen a gerjesztett mágneses mező , amikor az állandómágnesesnek éppen az kellene, hogy jól beterheljék hogy csökkenjen a mező:)
Minden megérthető abból kiindulva, hogy a paraszt bácsi tekeri a dinamós biciklijét, mennél jobban teker, annál jobban világít a lámpa.