Hy!
A gyertyát nem hiszem mert már régóta ezt a gyertyát használom. Mondjuk már dadogott akkor is egy kicsit amikor megvettem. Külön olajzást nem használok,keverékkel megyek. A gyertya őzbarna színü. (NGK BR8ES-t használok) Azóta csinálja jobban mióta széthúztam a blokkot. Volt egy full csapágycsere rajta.
Szeva!
A dadogást okozhatja a rossz gyertya is, vagy ha túl sok olajat kap, akkor az is! Bár jó lenne tudni, hogy egy ilyen dadogás közben milyen a kipufogógáz, és hogy utána a gyertya hogy néz ki! Ezek sokmindent elárulnak!
csácsá
nem tudna vki segiteni a mitom hoz kéne szerelési könyv vagy vmi ami alapján a helyes értékekre tom állitani lehetőleg ingyér vagy nem tul drágán előre is köszi
hello nem biztos de nekem a mitom is csinált ilyet és a gyujtás volt egy negyon kicsit elállitodva nem tom tod e hogy hol kell állitani de ha nem az se baj majd leirom ja meg az oktatom megkérdem mert én motorszerelőnek tanulok ir az e-mailomra és megbeszéljük ok? na csá
Tudna nekem valaki abban segíteni,hogy miért dadog le a CRM-em olyan 7000 körül?
Ha lassan húzom neki a gázt akkor nem mindig csinálja. Állítottam már a levegő csvaron, egy kicsit jobb lett,de még nem az igazi Próbálkoztam már a membrán megfordításával is. Ettől csak még rosszabb lett!
Tudnátok szerezni nekem Suzuki DRZ 400 Supermoto alkatrészeket? vázat főként és még egy két dolgot?
Sürgősen kellenének. Ha tudtok jelezzetek. Köszi
0670 387 8089
ati666atti@gmail.com
Ne a hűtőt nézd, mert ha jó a termosztátod, akkor nem sok vizet enged bele úgysem.
A hengert fogd meg, ha az sem meleg, vagy meghajtás után a hűtőbe bemenő cső, akkor csak termosztát csere segít. Állandóan kering a vízed, éés nem tud felmelegedni. Ezek azért úgy vannak méretezve, hogy +35-40 fokban is jól működjön, így most nem csoda, ha túlhül. De ha jó a termosztát, akkor egy picit csak kinyit ha megzavarod, ezért a hengerből kilépő csőnek melegnek illik lennie.
Rossz a termosztátod, azt kell kicserélni. Tökmindegy a hűtő letakarása, ha a termosztát jó, úgysem engedi keringeni a hűtőfolyadékot, és fel tud melegedni.
Én bátran letakartam ahol lehettet és volt előtte időm leragasztottam vastag sigetelő szlaggal. Az egész hütő le van ragasztva. CSak a kimenő nyilás van szbadon hagyva de lehet azt is leragasztom ert azért olalról ahol nincs idom kap levegőt a hütő.
hát, egyrészt nem ártana megnézned, milyen folyadék van benne, egy jó fagyálló sokat jelent. Másrészt ilyenkor nem húzogatod neki, hogy ne terheld, így viszont nehezebben melegszik. Harmadrészt a motor eléri az üzemi hőfokot, de a hűtőközegnek nincs akkorra terhelése, hogy olyan szinten melegedjen mint nyáron, szal szerintem nem lesz baja.
Segítséget szeretnék kérni oylan mebrektől akik nem csak jó idően használják motraikat. Ilyen időben 5 fokban a motr nem éri el az üzemi hőfokot. LEragasztotam a hűtő öszes befuvó nyilását de még igy is jelzi amotor hőfokmérője hogy hideg a motor. 10 kilométert megteszek vele és megfoghatoma hűtőt mert kb oylan 30 fokos lehetvgay nem todom pontossan(betudok nyulni oldalról mert oto nincs időm). VAlamki segítsen mert nem nem tesz neki túl jót hogy nem melgszik fel szerintem.
Nézd meg nincs-e eltömődve, ha tudod szedd szét a karbit, légszűrő kipucol, ha ugy se jó addj neki több benzint. Ha egyik se jön be akkor bocsi hogy megdolgoztattalak:)
A gyertyát nem hiszem mert már régóta ezt a gyertyát használom. Mondjuk már dadogott akkor is egy kicsit amikor megvettem. Külön olajzást nem használok,keverékkel megyek. A gyertya őzbarna színü. (NGK BR8ES-t használok) Azóta csinálja jobban mióta széthúztam a blokkot. Volt egy full csapágycsere rajta.