Alkatrészvámos akkor talán soha nem lhet forgalomba helyezni, ha vámpapíros akkor a külömboző reg. adó és egyéb nyalágságokat ki kell még fizetned aztán lehet forgalomba helyezni persze 2 átírás, erdetvizsga, műszaki, regadó...stb
Szerintem nem jól van leállítva a benzin-levegő aránya...
Elvileg van 2 állítócsavar a karbi oldalán. Az egyik a levegő mennyiségét a másik az üzemanyag mennyiségét (alapjárat) állítja. Vegyél vissza a levegőből, aztán a 2 csavarral be lehet állítgatni szépen....
Pécsi vagyok,Pesten kereskedésben kinéztem egy VL800 ast,de kezdő és bizalmatlan is vagyok :-),nem merem úgy megvenni,hogy csak én nézem és nem látom az esetleges hibákat.Arra gondoltam kellene egy szerelő aki eljönne velem és átnézné a jószágot.Nem kívánom ingyen.Tudtok valakit aki foglalkozik ilyesmivel.Ha igen akkor légyszi osszátok meg velem.
Szerintem bármilyen fojtásod van, akkor nem pörög nagyon. Pont erről szól a dolog, hogy a max. fordulatszámot korlátozzák valamilyen módszerrel. Viszont azt szerintem nem lehet kívülről "megérezni", hogy milyen módon (hol) fojtották.
Ja, a folytatás, az ly, fojtás viszont nem. (pl. megfojtja az asszonyt)
Az utolsó nem csak neked szólt!
Szevasztok
Ha folytás van a mocom kipufogójában azt honnan tudom? Mit kell éreznem? Mert a mocim (Honda CRM80) 55-60km/h -nál már nagyon pörög és csak nagyon minimálisan gyorsul.
Szevasztok! Megvan a baja! Nem a saját karbija volt benne és úgy látszik eddig bírta. most egy karbi helyett egy ikerkarbi van benne és nem passzolt a formálya semm és a tömítést kicsinálta. Ezt orvosoltam a probléma megoldódott.
A kerékcsapágy nem kopog fékezéskor, az folyamatosan "darál" ha már nagyon ki van.
A teleszkóp persely, kormánycsapágy dolgot úgy tudod eldönteni, hogy egy ember rángatja az elejét, a másik pedig fogdossa az érintett alkatrészeket, és akkor megérezni hol van kotyogás. De ha komoly akkor behúzott első fékkel rángatva egyedül is megtalálható.
Nekem is úszó féknyergem van, de az nem koppan.
Kopoghat még (egyet) olyan apróság is, mint a fékcső vagy km-spirál, ahogy a bólintáskor nekiütődik egy másik alkatrésznek (sárvédő, villa stb.) Esetleg kiesett, eltört a fékbetét zörgésgátló lemezrugója, és fékezéskor elmozdul egy picit a betét.
Csopper-cruisernél tud még kopogni a teleszkóp védőcső is (már ahol van)
Sziasztok! Van egy honda xl 600-am (quaddá van átalakítva). Nem értem hogy miért, de amikor beindítom, csak szivatóval marad meg az alapjárat (meleg motornál is). Már állítottam a fúvókákon is, de akkor meg olyanokat durran a kipufogó, hogy nem merek a közelébe menni, új gyertya van benne, a szelephéz is be van állítva, a gyújtás is be van állítva. Amikor durran a karbi és a blokk között kifújások vannak és szikrázik. Fingom nincs, hogy mi a fenét csináljak vele. Már a tömítéseket is kicseréltem, hátha fals levegőt szívna valahonnan, de nem hinném.
Általában a blokk állapotátol függ, hogy meg fel kell e fúrni, de általában ajánlott. Utánna vigyázni kell vele a bejáratásnál. Szimeringeket sem árt, ha kicseréled. Ami még fontos lehet a váltóolaj cseréje. Összerakásnál a tömítéseket is cserélni kell, ha nem akarsz egy komplett tömítő szettet venni kb 5-6 ezer forintért, akkor jobb, ha bemész a papírboltba és A2-es kartonpapírt veszel. A tömítésseket kivágod és úgy ragd össze, hogy mindkét oldalát bekened FBS-el. Ez egy szilikon-kaucsuk tömítőanyag, de ha mezei kenőzsír is megteszi. az előzőnél (FBS) kb. 1 nap száradás szükséges, megszárad előbb is de jobb, ha vársz, mert pl a hengerfejnél kifújhatja a tömítést.
A fékpofákat is jó, ha átnézed. A forgóalkatrészeket is megkukkolhatod, főleg egy krossznál.
Segítséget kérek.
Gilera Runner 200-asom van. Ékszíjat cseréltem (az előző elszakadt). Mentem egy kis kör az újjal.
Előfordulhat, hogy egy új szíj csúszik? Normális ez?
Hát ha csak szét szeded meg össze rakod attól egy motor se lesz jobb. Sajnos felújjitás lesz a vége. Vezérmülánc nem elég feszes akkor csak csörög nem lesz erőtlen. Füstőlhet a szelepszár szimering miatt is. De előszőr is mérni kellene benne kompresziót.
hát most igy konkrétan nem tudom, sokmindent kéne tudni.. de erőtlen igazából sokminden miatt lehet, látni kéne..gyertya mien? mennyi benzint kap? kipufogó gyári? vezérműlánc mennyire feszes, illetve biztos jó helyen áll-e?
sok szerencsét..
mikr kopog? nekem mikor hirtelenebben fogok rá a fékre, kisebb sebességnél vagy ha állásban húzom tolom, akkor az úszóágyazású féktárcsa mozdul el annyit amynneit kell, és az ad koppanó hangot. ha nem ez, akkor valaki fogja meg a kormányod, és ránagsd meg a telókat az aljánál, és akkor meglátod hogy nem a kormánycsapágy, vagy a telók perselye kopott-e.
Csáó!A gyűrűk végei biztos nem esnek egy helyre mert arra direkt figyeltem!De ameddig nem vettem le a hengert meg a gyűrűket addig egy csöpp füstje sem volt!És az mitől lehet hogy nincs benn erő?Már rengetegszer szétszedtem és sehogy nem akar jó lenni!
Szerintem nem jól van leállítva a benzin-levegő aránya...
Elvileg van 2 állítócsavar a karbi oldalán. Az egyik a levegő mennyiségét a másik az üzemanyag mennyiségét (alapjárat) állítja. Vegyél vissza a levegőből, aztán a 2 csavarral be lehet állítgatni szépen....
Segítséget szeretnék kérni.
Pécsi vagyok,Pesten kereskedésben kinéztem egy VL800 ast,de kezdő és bizalmatlan is vagyok :-),nem merem úgy megvenni,hogy csak én nézem és nem látom az esetleges hibákat.Arra gondoltam kellene egy szerelő aki eljönne velem és átnézné a jószágot.Nem kívánom ingyen.Tudtok valakit aki foglalkozik ilyesmivel.Ha igen akkor légyszi osszátok meg velem.
Köszi,és várom az ötleteket.
Alapjáratot próbáltad feljebb állítani? Esetleg a keverékét dúsabbra venni.
Ja, a folytatás, az ly, fojtás viszont nem. (pl. megfojtja az asszonyt)
Az utolsó nem csak neked szólt!
Ha folytás van a mocom kipufogójában azt honnan tudom? Mit kell éreznem? Mert a mocim (Honda CRM80) 55-60km/h -nál már nagyon pörög és csak nagyon minimálisan gyorsul.
Mit jelent az hogy egy motor alkatrészvámos vagy vámpapíros?
A teleszkóp persely, kormánycsapágy dolgot úgy tudod eldönteni, hogy egy ember rángatja az elejét, a másik pedig fogdossa az érintett alkatrészeket, és akkor megérezni hol van kotyogás. De ha komoly akkor behúzott első fékkel rángatva egyedül is megtalálható.
Nekem is úszó féknyergem van, de az nem koppan.
Kopoghat még (egyet) olyan apróság is, mint a fékcső vagy km-spirál, ahogy a bólintáskor nekiütődik egy másik alkatrésznek (sárvédő, villa stb.) Esetleg kiesett, eltört a fékbetét zörgésgátló lemezrugója, és fékezéskor elmozdul egy picit a betét.
Csopper-cruisernél tud még kopogni a teleszkóp védőcső is (már ahol van)
Oda klingerit, vagy klingerit-réz tömítés illik. Szerintem...
A Válaszokat várom. Addig is köszi!
A fékpofákat is jó, ha átnézed. A forgóalkatrészeket is megkukkolhatod, főleg egy krossznál.
Segítséget kérek.
Gilera Runner 200-asom van. Ékszíjat cseréltem (az előző elszakadt). Mentem egy kis kör az újjal.
Előfordulhat, hogy egy új szíj csúszik? Normális ez?
A motor felpörög, de inkább lassul, mint gyorsul.
Köszi elre is.
sok szerencsét..
valaki nem tud 150-es jawahoz teleszkópot?
aki tud msn-re vegyen fel vagy mail!
MSN & mail:csababoy0@t-online.hu
lehetséges, hogy a gyűrűket nem forgatttad jól, és egy helyre esnek a gyűrűk végei... attól is füstölhet, de lehet, hogy rosszak a gyűrűk..