Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg erről a lincos márkáról tudni valamit? Valahogy ebben kevésbé bízok, ez már talán túl sokat kínál ennyi pénzért, de a hosszú fejek jól jönnének néha...
Bár külön is beszerezhetőek, az már a legkevesebb.

lincos
Hát ezt a linekt nem szereti.
extol
hát idén már nem hiszem, hogy foglalkozom vele.
Januári mutatvány marad sajnos, akkor ugyis kell szerelnem szivargyújtót is a mociba már az is meg van, légszűrő csere is lesz. Szépen egybe mindent. Köszi a segítségedet mégegyszer is.
Köszi a választ.

Én ezt néztem még ki tegnap: http://www.edigital.hu/Dugokul...(6521)-p342009.html

Akkor ez értelmes darab? Nem fog szétesni attól hogy ránézek?
van kiszedő készletem ha kell, motorozz ide
itthon vagyok mindíg
Jaja én is valami kiszedő készletet néztem.
Remélem a hőtől nincs összegyógyulva a csavar és az anyag.
Majd jól bekenem csavarlazítóval meg ilyenekkel :) csak sikerüljön
Köszi a segítséget.
a kék az könnyebben kijön, 10-es csavarba nem nehéz befúrni és egy törtcsavar kiszedővel kihajtani ha az a csavar jobbos menet
a leg jobb márkák nagyon drágák viszont van rá élettartam garancia
jó lessz neked olcsóbb is
beta
king tony
stahlwille
gedore
én ezek közül vennék, dolgoztam már velük:
fortum
extol
a kék színű loctite-al 10-es normál menet az egyik fele a másik pedig 10-es finom menet 1-es emelkedésű /ez van a blokkba/
kék vagy zöld menetrögzítővel volt beragasztva?
mekkora átmérőlyű a csavar?
Sziasztok!

Elég nagy a problémám .
A bukógombámat akartam leszedni, hogy lefujjam újra és a távtartó tőcsavarja beletört a blokkba . Loctite csavarrögzítővel jól be is van kenve. Ahogy nézem, az anyagban volt egy zárvány és amiatt tört el, mert nagyon kis erőtöl már eltört. Mit javasoltok, hogy a menet rongálása nélkül, hogy tudnám precizen kiszedni? Gondolom nem én vagyok az első aki ilyennel küzd. Ha kijön tuti valami extra kemény tőcsavar kerül bele
üdv vezeték hiba volt csak hogy ne mond rám hogy gyökér vagyok üdv Gyuri
Nehogy felírjátok, hogy mi volt a baja!
Ilyenkor nagyon buszke vagyok magamra.
Találni, találtam sokat a neten, csak nem tudom melyik milyen minőségű, melyiket érdemes megvenni, és melyik fog széttörni az első használat után...
Amúgy 16-18 a keret, és ezt szeretném is kitölteni, tehát ennyiért a lehető legjobb minőségű beszerezni, amibe azért van elegendő szerszám.
Természetesen főleg motor szerelésre kéne
Meg autó és egyéb

Csak a meglévő készlet már hiányos, meg elég lepusztultak már a racsnis kulcsok is. És kezd elég bosszantó lenni szerelésnél hogy nincs rendes felszerelés, mert szeretek én bütykölni, de ha gányolni kell, mert nincs rendes szerszám az nagyon felbosszant.
üdv igazad lett az volt a baj amit beszéltünk telón kösz szépen Gyuri
itt találsz szerintem
itt találsz
Ha feketén füstöl, akkor sokat kap.
Ha alapon kajál sokat, akkor a torok eleje alatt van általában a keverékállító a 4T-n.
Alapon én szagolni szoktam a kiput.
Ha csíp a füst, akkor benzindús.
Ha középtartományban sokat kap, akkor tűvel, esetleg a főfúvókával variálhatsz.
A motorodnak semmi baja.
Ha kék a füst, akkor érdemes gondolkodni a szelepszárszimmeringen, meg a gyűrűkopáson.
Viszont dús keveréknél is füstölgethet kéken hideg motornál, mert a sok benzin lemossa a hengerfalról az olajat.
Hello.

Rég jártam itt a fórumon, de most szeretnék egy kis segítséget kérni a barkácsolós fórumtársaktól.

Lehet értelmes dugókulcs készletet kapni 18 ezer forintos áron?
Hajtókarral, fejekkel együtt. Vagy inkább felejtsem el?

És ha igen, mutatnátok rá pár példát(link)

Üdv: Dani
Alapjáraton nem csinálja, viszont lehet sokat kap, néha még szép nagyot szokott lőni is...
Majd lemérem a dolgokat...
feketén akkor szokott ha több kaját kap mint kellene
Ha bemelegszik és alapjáraton jár akkor is füstöl? Szelepszár szimering az lehet, dugattyút mérd meg és a gyűrűhézagot is, akkor kiderül minden.
Hellotok!
250-es 4 ütemű motorom van, és a gondja, hogy feketén füstöl.
Szelepszár szimering és dugattyúcserével megoldódik a probléma? Esetleg vmi más kell?
Én arra tippelek, hogy sokat kap. és ezért van a láng, és a hirtelen gázra torpanás, és ekkor durran egyet. a spricc-gáz működik. hozzá teszem enyhén füstöl, feketét. Azt nem értem, hogy miért kell ennyit módosítani a karbin, elötte jó volt, csak szelepszár szimeringes volt, és a gyújtás behalt. most be lettek csiszolva a szelepek, új szimeringek, kapott gyújtást is. (fix gyújtása van) minden a helyén.
Esetleg most hogy nem jut olaj az égéstérbe, így már nem kell neki annyi kaja?
Szia,


hmm talán gyújtás ha durrog, szedd szét a karbit és rendesen nézd át, túl öblös a kipu? ez miatt is durranhat.