Esetleg erről a lincos márkáról tudni valamit? Valahogy ebben kevésbé bízok, ez már talán túl sokat kínál ennyi pénzért, de a hosszú fejek jól jönnének néha...
Bár külön is beszerezhetőek, az már a legkevesebb.
hát idén már nem hiszem, hogy foglalkozom vele.
Januári mutatvány marad sajnos, akkor ugyis kell szerelnem szivargyújtót is a mociba már az is meg van, légszűrő csere is lesz. Szépen egybe mindent. Köszi a segítségedet mégegyszer is.
Jaja én is valami kiszedő készletet néztem.
Remélem a hőtől nincs összegyógyulva a csavar és az anyag.
Majd jól bekenem csavarlazítóval meg ilyenekkel :) csak sikerüljön
Köszi a segítséget.
a leg jobb márkák nagyon drágák viszont van rá élettartam garancia
jó lessz neked olcsóbb is
beta
king tony
stahlwille
gedore
én ezek közül vennék, dolgoztam már velük: fortum extol
Elég nagy a problémám .
A bukógombámat akartam leszedni, hogy lefujjam újra és a távtartó tőcsavarja beletört a blokkba . Loctite csavarrögzítővel jól be is van kenve. Ahogy nézem, az anyagban volt egy zárvány és amiatt tört el, mert nagyon kis erőtöl már eltört. Mit javasoltok, hogy a menet rongálása nélkül, hogy tudnám precizen kiszedni? Gondolom nem én vagyok az első aki ilyennel küzd. Ha kijön tuti valami extra kemény tőcsavar kerül bele
Találni, találtam sokat a neten, csak nem tudom melyik milyen minőségű, melyiket érdemes megvenni, és melyik fog széttörni az első használat után...
Amúgy 16-18 a keret, és ezt szeretném is kitölteni, tehát ennyiért a lehető legjobb minőségű beszerezni, amibe azért van elegendő szerszám.
Természetesen főleg motor szerelésre kéne
Meg autó és egyéb
Csak a meglévő készlet már hiányos, meg elég lepusztultak már a racsnis kulcsok is. És kezd elég bosszantó lenni szerelésnél hogy nincs rendes felszerelés, mert szeretek én bütykölni, de ha gányolni kell, mert nincs rendes szerszám az nagyon felbosszant.
Ha feketén füstöl, akkor sokat kap.
Ha alapon kajál sokat, akkor a torok eleje alatt van általában a keverékállító a 4T-n.
Alapon én szagolni szoktam a kiput.
Ha csíp a füst, akkor benzindús.
Ha középtartományban sokat kap, akkor tűvel, esetleg a főfúvókával variálhatsz.
A motorodnak semmi baja.
Ha kék a füst, akkor érdemes gondolkodni a szelepszárszimmeringen, meg a gyűrűkopáson.
Viszont dús keveréknél is füstölgethet kéken hideg motornál, mert a sok benzin lemossa a hengerfalról az olajat.
Hellotok!
250-es 4 ütemű motorom van, és a gondja, hogy feketén füstöl.
Szelepszár szimering és dugattyúcserével megoldódik a probléma? Esetleg vmi más kell?
Én arra tippelek, hogy sokat kap. és ezért van a láng, és a hirtelen gázra torpanás, és ekkor durran egyet. a spricc-gáz működik. hozzá teszem enyhén füstöl, feketét. Azt nem értem, hogy miért kell ennyit módosítani a karbin, elötte jó volt, csak szelepszár szimeringes volt, és a gyújtás behalt. most be lettek csiszolva a szelepek, új szimeringek, kapott gyújtást is. (fix gyújtása van) minden a helyén.
Esetleg most hogy nem jut olaj az égéstérbe, így már nem kell neki annyi kaja?
Bár külön is beszerezhetőek, az már a legkevesebb.
lincos