Üdv!
Segítségetekre lenne szükségem.
Motor: DR 600.
Problémám a következő:
Beindítom a motort, ingadozik, visszadurrog a karbiba, és a kipufogóba is durrog.
Most kapott bontott gyújtás állórészt. Szelepek becsiszolva. 1 csepp benzint sem engedett át egyik szelep sem, amikor feltöltöttem, csiszolás után. Új szelepszár szimeringek. Gyertyák oké. Szelephézag inkább a felső értékhez van közelebb. (0,08mm-0,13mm gyári érték) Vezérlés a helyén. Kompresszióval nem hinném, hogy nagy baj van.
Szegény keverék esetén, öngyulladással tud gyújtani a szelepek zárása elött? Hol keresgéljem a hibát?
Köszönöm a segítséget. Nem vagyok szakember, ez a hobbim. Saját részre szerelek.
sziasztok 70 es hengert akarok tenni am6 os blokkra és reméltem valaki tud segíteni hogy ha nincs repedve meg hajolva a hajtókar feltétlenül cserélni kell e ? mert azon gondolkodtam ha jo állapotú akkor csak tűgörgőt cserélek benne valaki valamit tudna erről a dologrol mondani? üdv,
Sziasztok. talán itt kapok egy kis segítséget./Máshol le se sz...tak:-))/
Szóval kb 1 hete leállítottam a motoromat.Időjárás ill. műszaki problémák miatt. Nagy valószínüséggel csapágyazni kell a gépet,mert km az van benne bőven. Olyan hangok jöttek ki belőle,mint egy távolsági buszból.A fótengely egy nagyon minimálisat/alig érezhető/ kottyan. Valószinüéeg tűgörgöt is cserélnem kell. Magyarul szét kell szednem a blokkot. AM-6.os.szeretném megkérdezni,hogy mi a blokk szét összesterelés menete.Mire vigyázzak,hova kell tömítés,ill.hova kell tömítőpaszta. FBS jó e hozzá?Csapágyak milyeneket tegyek bele?Jó lenne,ha valaki tudna segíteni ,vagy egy szervízmanuállal megdobna.Nem vagyok tök kuka a motorokhoz,de ezt a tipust még nem dobtam szét. tudjátok a jőpap szindróma. Válaszokat előre is köszi.Email: merkava01@citromail.hu. Köszi előre is Üdv: Géza.
Oh bocsi en automatikusan 4 utemu 4 hengerest lattam magam elott.
En ugy erzem hogy szerelesi hiba van ott. Ahogy visszaemlekszem anno mikor kis kolok voltam akkor mi is utottuk vagtuka fotengelyt szet es osszeszereleskor. Azert az durva volt. Ehhez van egy specialis szet es osszeszerelo amolyan csapagy lehuzo szerszamom. Ugy a szetszerelesnel kitolja a fotengelyt a blokkfelbol es az osszeszerelesnel pedig behuzza. Soha nem szabad utni. Valszeg ez volt a baj. Osszeszerelesnel pedig mindig ez a sorrend: fotengely fagyasztoban varakozik, blokkfel kb 120 fokosra holegfuvoval felmelegit majd a csapagyat siman erolkodes nelkul betolom a helyere. Erre is van csapagy beuto ami a kulso gyurun fekszik fel ha kell de altalaba beesik a helyere.. Aztan ahogy a csapagy atmelegszik a helyen a fotengelyt behuzom a szerszammal. Ismetlem nem utom. Masik oldal ugyanigy. Ezutan mikor kesz minden feszules es surlodas nelkul konnyen kell forognia.
Masik hogy a fotengely csapagy mindig C3 illesztesu.
Ilyen behuzo szerszamot barmelyik esztergalyos hipp hopp megcsinalja.
Az olaj pedig szerintem nem volt annyira mervado, szinte minden 2T teljesiti a kovetelmenyeket.
Igen ezt idáig értem, és tudtam is, gondolom ezt siklócsapágyra írtad, elvileg ez golyós csapágynál fordult, elő, hogy nehezen csúszott fel a tengelyre a csapágy és ezért széthullott. (2t robogó) Elvileg az egyik csapágynak szorosan kellene rácsúsznia a másiknak viszonylag könnyen, így nem lesz túlhatározott. Nem tudom, hogy ez hogy történt, csak így nagy vonalakban írták. Lehet a szerelés minősége miatt hullott szét, én még ilyen problémával nem találkoztam, lehet az olaj minősége miatt történt a hiba, de azt is írták, hogy miután kijavították ezt a hibát (nem tudom hogy) eltört a hajtókar...
Igen elofordulhat. A csapagy szinekkel van jelolve ugy a nyugvo es a hajtokar csapagy is. A szinek a vastagsagot jelolik. A megfelelo vastagsagu csapagyat egy tablazatbol valasszuk ki a csap es a furat meretehez igazodva. A fotengelyen altalaba betukkel van jelolve a csap atmeroje alapjan mig a blokkon a nyugvo csapagyak a hajtokaron a hajtokar furat atmeroje van jelolve szamokkal. Van motor ahol nincs jeloles ott merni kell. Ha a csapagy tul vekony akkor nincs megfelelo olajfilm es melegen tul nagy a hezag lotyogni kezd es szetveri a csapagy puhafem feluletet a fotengely csap. Ha a csapagy tul vastag akkor nem tud az olaj a csapagy es a csap kozott olajfilmet kepezni es hipp-hopp megsul.
Ertheto voltam?
Nezd meg ezt. Uj akku tipus. Majdnem a duplaja az inditoaram es hihetetlen de otode a suly csak. Sok ilyet szerelunk mostanaban a motorokba es dobbenet amit tud.
valaki segítsen hogy mit csináljak?! 1500 km eres top erősített főtengelyt megvegyem e elvileg jo állapotú de valoszinű hogy a következő 1500 után cserélni fog kelleni? mert akkor nemigazán venném meg 70 es am6 os blokkba akarom rakni (minden fel lessz benne ujjitva )
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, amiért nem szeretnék galériát készíteni, hátha valaki tud segíteni.
Új akksi kell a gépbe (fmx 650), mert 4 év alatt leharcolódott. Ez a gyári van benne: Yuasa YTX9-BS . 8 amperórás. Kapott egy dominator vez tengelyt, ami megadta az akksinak a kegyelem döfést. Létezik-e olyan, hogy ugyanekkora méretre (150x87x105), nagyobb amperórás, erősebb akksi kerül? Persze minőséget is szeretnék kapni.
Köszönöm szépen ha valaki segít, szép estét!
Oke nem is a kuplungal van baj,hanem az onindito szabadonfutojaval,ami 3 reszbol al.Nemvagyok biztos benne,hogy a kuplungtol hozalehetne ferni,kisse hihetetlenek tunik,hogy az onindito szabadonfutojat csak ugy lehessen cserelni,hogy kikeljen venni az egesz motrot es szethuzni ketfele
szia! képeken megnéztem oldalrol a motort kuplunghoz hozzá férsz oldalrol az önindítóban nem tudok segíteni :/ bár ez a blokkon kivül szokott lenni : )
Helló! Ha 12v égő van a motoromba akkor 12v aksi kell? Egy yamaha 80dt Lc1-ről lenne szó,tekercsről megy a világítás ha magas fordulaton kenem neki akkor jól világit de ha alacsony akkor elég gyengén, most nincs benne aksi de sokan azt mondják elég a 6v aksi.ez igaz lenne?
helló aprilia rx 125nél a világítás honnan kapja az áramot?mer a tekercsről feljön az áram de még sincs világítás csak aksiról..az enyémbe van 1 fesszabályzó meg 1 trafó és ennyi valami más elektronikának kéne meg lennie?
Segítségetekre lenne szükségem.
Motor: DR 600.
Problémám a következő:
Beindítom a motort, ingadozik, visszadurrog a karbiba, és a kipufogóba is durrog.
Most kapott bontott gyújtás állórészt. Szelepek becsiszolva. 1 csepp benzint sem engedett át egyik szelep sem, amikor feltöltöttem, csiszolás után. Új szelepszár szimeringek. Gyertyák oké. Szelephézag inkább a felső értékhez van közelebb. (0,08mm-0,13mm gyári érték) Vezérlés a helyén. Kompresszióval nem hinném, hogy nagy baj van.
Szegény keverék esetén, öngyulladással tud gyújtani a szelepek zárása elött? Hol keresgéljem a hibát?
Köszönöm a segítséget. Nem vagyok szakember, ez a hobbim. Saját részre szerelek.
Yamaha YZf 750 hez hogy jobban gyorsuljon és ésszerűen menjen utcára milyen láncot illletve hanyas fogaskereket ajánlotok?
Köszi
Sok sikert.
Szóval kb 1 hete leállítottam a motoromat.Időjárás ill. műszaki problémák miatt. Nagy valószínüséggel csapágyazni kell a gépet,mert km az van benne bőven. Olyan hangok jöttek ki belőle,mint egy távolsági buszból.A fótengely egy nagyon minimálisat/alig érezhető/ kottyan. Valószinüéeg tűgörgöt is cserélnem kell. Magyarul szét kell szednem a blokkot. AM-6.os.szeretném megkérdezni,hogy mi a blokk szét összesterelés menete.Mire vigyázzak,hova kell tömítés,ill.hova kell tömítőpaszta. FBS jó e hozzá?Csapágyak milyeneket tegyek bele?Jó lenne,ha valaki tudna segíteni ,vagy egy szervízmanuállal megdobna.Nem vagyok tök kuka a motorokhoz,de ezt a tipust még nem dobtam szét. tudjátok a jőpap szindróma. Válaszokat előre is köszi.Email: merkava01@citromail.hu. Köszi előre is Üdv: Géza.
En ugy erzem hogy szerelesi hiba van ott. Ahogy visszaemlekszem anno mikor kis kolok voltam akkor mi is utottuk vagtuka fotengelyt szet es osszeszereleskor. Azert az durva volt. Ehhez van egy specialis szet es osszeszerelo amolyan csapagy lehuzo szerszamom. Ugy a szetszerelesnel kitolja a fotengelyt a blokkfelbol es az osszeszerelesnel pedig behuzza. Soha nem szabad utni. Valszeg ez volt a baj. Osszeszerelesnel pedig mindig ez a sorrend: fotengely fagyasztoban varakozik, blokkfel kb 120 fokosra holegfuvoval felmelegit majd a csapagyat siman erolkodes nelkul betolom a helyere. Erre is van csapagy beuto ami a kulso gyurun fekszik fel ha kell de altalaba beesik a helyere.. Aztan ahogy a csapagy atmelegszik a helyen a fotengelyt behuzom a szerszammal. Ismetlem nem utom. Masik oldal ugyanigy. Ezutan mikor kesz minden feszules es surlodas nelkul konnyen kell forognia.
Masik hogy a fotengely csapagy mindig C3 illesztesu.
Ilyen behuzo szerszamot barmelyik esztergalyos hipp hopp megcsinalja.
Az olaj pedig szerintem nem volt annyira mervado, szinte minden 2T teljesiti a kovetelmenyeket.
Ertheto voltam?
Nezd meg ezt. Uj akku tipus. Majdnem a duplaja az inditoaram es hihetetlen de otode a suly csak. Sok ilyet szerelunk mostanaban a motorokba es dobbenet amit tud.
Katt ide: http://www.biker-world.hu/sear...
Előfordulhat-e olyan, hogy a főtengely " csapágy felfekvési felület túl volt méretezve" és ezért megsültek a csapágyak...?
Nem velem történt, csak így mesélték nekem.
Lenne egy kérdésem, amiért nem szeretnék galériát készíteni, hátha valaki tud segíteni.
Új akksi kell a gépbe (fmx 650), mert 4 év alatt leharcolódott. Ez a gyári van benne: Yuasa YTX9-BS . 8 amperórás. Kapott egy dominator vez tengelyt, ami megadta az akksinak a kegyelem döfést. Létezik-e olyan, hogy ugyanekkora méretre (150x87x105), nagyobb amperórás, erősebb akksi kerül? Persze minőséget is szeretnék kapni.
Köszönöm szépen ha valaki segít, szép estét!
12v-os rendszerhez 12v-os akku kell
aki meg a 6-ost ajánlotta messzire kerüld el
1987-es evjaratu motor onindito kumplungjat?