Üdv Mindenkinek. Egy olyan kérdésem lenne, hogy nemrég hozzám került egy Honda CR125 gyújtáshibával. Az még nem is lenne gond, de össze volt kókányolva a vezetékezés is. Vettem másik cdit és tekercset de az nsrhez valót. Akitől vettem azt mondta hogy az nsr gayújtása jó hozzá csak egy vezetéket kell felcserélni, de azt nem tudta ő sem hogy melyiket is. A kérdésem, vagy kérésem az lenne, hogy ha valaki tud az nsrhez és a crhez is egy kapcs rajzot küldeni vagy segíteni abban hogy mit hova is kellene kötnöm azt nagyon megköszönném. Előre is köszi a válaszokat
igen mert folyik a duma a klingerit tömítésről mikor az f15 minarelli motorjának a hengerfejében gumigyűrűk vannak .... sajnos olyat is láttam aki a nútokba befekvő gumigyűrűk helyett klingeritet vágott oda faszányosan megpasztázta aztán befolyt a víz nem gyulladt be állt egy darabig és szétrohadt a henger belseje a hajtókargörgő alul felül meg a főtengelycsapágy is
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, Yamah YZF 250-nél a két lánckerék között mennyit mozoghat fel-le írányba a vezérműlánc, illetve a feszítő patron szárából kb hány mm-er látszik, ha még nem nyúlott a lánc?Most vettem egy használt 2004-es motort,és nem vagyok biztos benne hogy nincs megnyúlva a lánc.A válaszokat előre is köszönöm!
és hova teszed a klingeritet ? na meg emberek ! beszélünk össze vissza ... a hengertalpnál klingerit tömítés van a hengerfejnél meg gumigyűrűk vágunk egy gumigyűrűt klingeritből ? kalapálunk rá tűzgyűrűt gumiból ?
volt hajdanán egy dt80as gépem, meg lett generálozva és lett hozzá teljes tömítés szett rendelve
a hengerfejtömítés ilyen bénácska lemezes valami volt
össze lett rakva és buborékolt a hűtővíz.....
aztán visszatettem a régit ami olyan klingerit szerű volt(hengernél tűzkarikás) kicsit megsmirgliztem megpasztáztam aztán jó lett
3 évig biztos lett használva megbontás nélkül
csak arra ügyelj ugyanúgy tedd vissza mert látszódtak a henger vízjáratainak a lenyomatai rajta
nekem működött, lehet ne helyes út de járható
Tömítés+paszta? Ha jó a tömítésed és jók a felfekvő felületek, akkor nem kell paszta. Kenhetsz rá, csak felesleges és csúnya. A klingeritet nem tenném oda, pláne ha vízhűtéses. Úgysem tudod olyan szabályosan kivágni, hogy korrekten tömítse a kompresszióteret és a vízteret is.
Egyrészt nem tudod, hogy a gyári tömítés milyen vastag század mm pontosan. Sőt egyáltalán sem tudni A klingerit 100%, hogy más vastagságú mint a gyári tömítés. Azért nem mindegy a vastagsaga, mert minnél vékonyabb a tömítésed annál közelebb kerül a hengerfej a hengerhez, csökken a préssáv aminek a következtében rosszabb esetben kopogásos égés is felléphet, vagy ha túl közel kerül a hengerfej a hengerhez egész egyszerűen bele ver a dugattyú. Tehát, gyári kell és .
Másrészt, nem biztos, hogy a klingerit fog úgy tömíteni, ahogy a gyári tenné. Sőt, tuti. Szóval ismét csak a gyárinál a pont.
Miért van az hogy egy 125ccm 2 ütemű motornál hideg indításnál meg emelkedik nagyon a furdulat?
kb 4-5 ezerig majd pár másodperc után be áll rendesen 1800as fordulatra és menet közben behúzom a kuplungot és 4 ezer alá nem akar esni néha még inkább nő vagy nagyon nehezen esik vissza 1500as fordulatra? ha adok neki egy kis szivatót akk még jobban emelkedik hideg indításnál
És 50-es e az a motor, vagy 70-es? Mert a 70-es hengert nem igazán bírja átpörgetni a gyári önindító. Az akksit honnan tudod hogy jó? Mérted? Ráteszed a multimétert az akku saruira és megméred. Álló helyzetben 12.5V vagy magasabb értéket kell mérned. A műszert rajtahagyod és indítasz. Közben nézed a műszert. Ha nagyon leesik a feszültség, akkor le van merülve az akku. Új akku is lehet lemerült vagy gyárilag sza....
helo
etz hátsó lánckereket ugye nem lehet szétszedni?úgy értem aluminiumrol leverni a vas fogas részt.azt hallottam melegítve kilehet kalapálni belőle de szerintem nem.
Koyo c3 as főtengely csapágyat hol érdemes beszerezni(6328/c3)?Hol van jó árban?Akit tudja kérem irja meg!
Lenne egy kérdésem, Yamah YZF 250-nél a két lánckerék között mennyit mozoghat fel-le írányba a vezérműlánc, illetve a feszítő patron szárából kb hány mm-er látszik, ha még nem nyúlott a lánc?Most vettem egy használt 2004-es motort,és nem vagyok biztos benne hogy nincs megnyúlva a lánc.A válaszokat előre is köszönöm!
a hengerfejtömítés ilyen bénácska lemezes valami volt
össze lett rakva és buborékolt a hűtővíz.....
aztán visszatettem a régit ami olyan klingerit szerű volt(hengernél tűzkarikás) kicsit megsmirgliztem megpasztáztam aztán jó lett
3 évig biztos lett használva megbontás nélkül
csak arra ügyelj ugyanúgy tedd vissza mert látszódtak a henger vízjáratainak a lenyomatai rajta
nekem működött, lehet ne helyes út de járható
Tud valaki Pakson vagy környékén motorszerelőt?
Üdv!
Egyrészt nem tudod, hogy a gyári tömítés milyen vastag század mm pontosan. Sőt egyáltalán sem tudni A klingerit 100%, hogy más vastagságú mint a gyári tömítés. Azért nem mindegy a vastagsaga, mert minnél vékonyabb a tömítésed annál közelebb kerül a hengerfej a hengerhez, csökken a préssáv aminek a következtében rosszabb esetben kopogásos égés is felléphet, vagy ha túl közel kerül a hengerfej a hengerhez egész egyszerűen bele ver a dugattyú. Tehát, gyári kell és .
Másrészt, nem biztos, hogy a klingerit fog úgy tömíteni, ahogy a gyári tenné. Sőt, tuti. Szóval ismét csak a gyárinál a pont.
kb 4-5 ezerig majd pár másodperc után be áll rendesen 1800as fordulatra és menet közben behúzom a kuplungot és 4 ezer alá nem akar esni néha még inkább nő vagy nagyon nehezen esik vissza 1500as fordulatra? ha adok neki egy kis szivatót akk még jobban emelkedik hideg indításnál
etz hátsó lánckereket ugye nem lehet szétszedni?úgy értem aluminiumrol leverni a vas fogas részt.azt hallottam melegítve kilehet kalapálni belőle de szerintem nem.